Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1261-C0001
Номер на проект: ESF-1203-07-12006
Наименование: "Стартиране на малък успешен бизнес на територията на община Попово"
Бенефициент: РЕАКТ 33 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 01.04.2014
Дата на приключване: 01.07.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на заетостта, посредством подпомагането на безработно лице от гр. Попово, преминало консултации по Компонент I успешно да стартира самостоятелна стопанска дейност и да наеме още 1 безработно лице за целите на бизнеса
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител и счетоводител и собственикът на микропредприятието за да се определят начините за комуникация, да се разпределят задачите и отговорностите с оглед ефективност на изпълнението на дейностите, ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът по проекта ще избере изпълнители на външните услуги и доставчици на необходимото оборудване и материали. Екипът за управление ще отговаря за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта Да се осигури оповестяване проноса на ЕС и ЕСФ при съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение на визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд. Предвидени са следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Изработване и поставяне на табела (1 бр.) с цел информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган с логото на фирмата, логото на Европейския съюз, логото на Европейския Социален Фонд и информационен текст съобразно предвидените правила и специфичните технически изисквания. - Изработване на обозначителен стикер (1 бр.) за закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. - Информиране на местната общественост посредством статия в местната преса
Дейност 3: Наемане на работно помещение През първия месец от изпълнението на проекта, кандидатът ще наеме подходящо помещение за осъществяване на производствената си дейност. Предвижда се помещението да бъде приведено във вид за експлоатация, така че да не са необходими допълнителни дейности ремонтни дейности. Помещението ще бъде разположено на подходящо комуникативно място за осигуряване на достъп не само за фирмените клиенти, но и на индивидуалните такива.
Дейност 4: Доставка на оборудване Производственият процес/процесът на предоставяне на услугите на фирма „Реакт 33“ включва следните основни етапи: - обработка на обли дървени трупи и производство на дъски - извършване на дървообработващи услуги. В рамките на дейността ще бъде закупен гатер- банциг. Кандидатът ще отправи покана до потенциални доставцичи, по процедурите, регламентирани от чл. 2 от ПМС № 69 от 11.03.2013. С избрания изпълнител ще бъде подписан договор за доставка. Изпълнението на дейността ще осигури доставката на необходимото за новата дейност оборудване. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта.
Дейност 5: Доставка на материали В рамките на дейността ще бъдат закупени следните материали - 40 м3 обли трупи от широколистна дървесина Кандидатът ще избере доставчик на материали,следвайки правилата и процедурите на чл.2 от ПМС 69/11.03.2013. С избрания изпълнител ще бъде подписан договор за доставка
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити две работни места: Управител – самонаетото лице, регистрирало микропредприятието и Оператор в дървообработването – 1 работно място. Изисквания: професионален опит в областта – 1 година, средно-специално образование. Лицето ще бъде наето в началото на 3-ти проектен месец, като с него ще бъде сключен трудов договор. В бюджета на проекта са заложени разходи за заплати и осигуровки от 1-ви до 3-ти проектен месец за самонаетото лице и 3-ти месец нанаетото лице. Предвижда се заетостта им да бъде запазена минимум 1 година след приключване на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 921 BGN
Общ бюджет: 17 577 BGN
БФП: 17 577 BGN
Общо изплатени средства: 17 577 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 577 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 17 577 BGN
2015 0 BGN
17 577 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 941 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 14 941 BGN
2015 0 BGN
14 941 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 637 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 637 BGN
2015 0 BGN
2 637 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз