ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-2073-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-11052
Наименование:
ЛАБОРАТОРИЯ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И ПОДОБРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ЖИВОТА
Бенефициент:
РАФАЕЛ КОНСУЛТ ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
07.04.2014
Дата на приключване:
01.12.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Създаване и стартиране на самостоятелен нов малък бизнес на безработно лице - широкопрофилен специалист на 52 г. с голям опит в множество различни области на бизнеса, управлението и работата с хора..
Дейности:
Дейност 1: Наемане на помещение Намиране на помещение от около 40-50 кв.м. с най-малко 2 самостоятелно обособени стаи и санитарен възел. Подписване на договор за наем.
Дейност 2: Управление и организация на настоящия проект Водене на необходимата документация, периодичен мониторинг и анализ на изпълнението, осигуряване на пълен синхрон на счетоводните факти и документи с изискванията по проекта, структуриране и осъществяване на дейностите по проекта съгласно правилата и изискванията,
Дейност 3: Закупуване на компютри и оборудване Ще се наберат няколко оферти, ще се изберат и закупят компютри, софтуеър, периферни устройства, и друго оборудване за извършване на дейността съобразно предвидените в бюджета средства. Оборудването е описано подробно с параметри в бюджета Б1, страница Б и в Приложение Б4.
Дейност 4: Закупуване на материали и консумативи. Ще се закупят първоначално необходимите материали и консумативи за стартиране на дейността, предвидени в бюджета Б1 на проекта.
Дейност 5: Изработване на уеб страница Изграждането на сайта осигурява място за показване, подробна информация и рекламиране на услугите и привличане на клиенти. Ще се изработи дизайн, оформление и програмиране на интернет страницата. Програмиране на функционални връзки в страницата с цел по-качествено и лесно обслужване на клиентите.
Дейност 6: Изготвяне на материали за визуализация и популяризиране на проекта. "Ще се поръча изработката на 1 брой табела за информиране на обществеността относно полученото безвъзмездно финансиране, по образец на Договарящия орган. Табелата ще е пълноцветна и с размери: дължина – 80 см. и ширина 55 см. Ще се поръча изработката на 10 броя самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване. Стикерите ще са пълноцветни с размери: дължина 4 см. и ширина 7 см. Ще се поръча изработката на банери за интернет страницата със символите по програмата - логото на Европейския съюз и на Европейския социален фонд."
Дейност 7: Наемане на 1 служител Ще се извърши подбор, обучение и назначаване на 1 служител на длъжност Технически сътрудник. Основни изисквания за длъжността са: завършено минимум средно образования, владеене на английски език на работно ниво, свбодна боравене с компютър, офис оборудване и базо офис софтуеър. Основните задължения на техническия сътрудник са съсредоточени в поддържане на графика за работа с клиенти, поддържане на изряден архим и документация, грижи за нормалното функциониране на офиса и дейността.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 734 BGN
Общ бюджет:
19 384 BGN
БФП:
19 384 BGN
Общо изплатени средства:
19 384 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 384
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 572 BGN
2015
3 812 BGN
19 384 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 477
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
13 236 BGN
2015
3 240 BGN
16 476 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 908
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 336 BGN
2015
572 BGN
2 908 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз