ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1578-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-04048
Наименование:
"Създаване, стартиране в развитие на Студио за солариум"
Бенефициент:
"СОФИЯ СЪНЛАЙТ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
21.03.2014
Дата на приключване:
01.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на Проекта е да бъде подпомогнато самонаетото лице при стартиране на самостоятелна стопанска дейност с малък грант за първоначален стартов инвестиционен капитал за развитие на основната дейност на предприятието му.
Дейности:
Дейност 1: Сформиране на ефективен екип за организация и управление на Проекта. Ръководи, контролира, координира и организира всички дейности, свързани с изпълнението на проекта. Наблюдава и оценява проекта чрез индикатори за измерване на напредъка. Информира за реализирането му. Осчетоводява всички платежни документи по проекта. Следи за точно изразходване на сумите съгласно бюджета. Изплаща разходите за възнаграждения и осигурителни вноски за сметка на работодателя, отразени в приложение А 1.1. Отчита извършените дейности пред Агенция по заетостта. Изготвя и подава междинния и финалния технически и финансов отчет пред Агенцията по заетостта, съгласно изискванията й.
Дейност 2: Наемане на офис помещение, където студиото да стартира и осъществява дейността си. Създаване на работно място за екипа на студиото. Обновяване на помещението. Прокарване на интернет.
Дейност 3: Избор на 1 безработно лице за продавач-консултант, който ще е пряко ангажиран с изпълнението на финансираните дейности и сключване на трудов договор. Сключване на ДУК със самонаетото лице. Избор на безработно лице, което ще бъде назначен на трудов договор в новосъздадената фирма. То трябва да има опит в областта на козметичните услуги. Безработното лице трябва технически да обезпечати подготовката по бъдещата дейност на фирмата.
Дейност 4: Изготвяне на стратегия за развитие на новосъздаденото предприятие Избор на външна фирма, която ще направи необходимото проучване, анализ и ще избере най-подходящата стратегия за успешно развитие и разрастване на фирмата
Дейност 5: Закупуване на необходимите дълготрайни материални активи за изпълнението на Проекта Предвидените за закупуване ДМА са необходими за стартиране дейността на фирмата. Предвижда се закупуване на машини, съоръжения и оборудване.
Дейност 6: Първоначално закупуване на материали. За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали. Предвидените за закупуване материали са необходими за работния процес. Предвиждаме тези материали да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 7: Осигуряване на публичност и визуализация на проектното предложение. Информиране на обществеността за получена финансова помощ, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия. Изготвяне на макет на информационна табела, както и изработването й по образец на Агенцията по заетостта, в която да се посочи финансовия принос на ЕСФ и ОПРЧР. Табелата ще бъде пълноцветна и с размери 80/55. Отпечатване на 500 броя флаери, разпространявани сред клиенти и партньори, в които да се посочи финансовият принос на ЕСФ и ОПРЧР. Изработване на самозалепващи се стикери със логото на ЕСФ и ОПРЧР, които ще бъдат залепени на ДМА.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 063 BGN
Общ бюджет:
18 968 BGN
БФП:
18 968 BGN
Общо изплатени средства:
18 968 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 968
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
18 968 BGN
2015
0 BGN
18 968 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 122
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
16 122 BGN
2015
0 BGN
16 122 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 845
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 845 BGN
2015
0 BGN
2 845 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз