Дейности:
|
Дейност 2: Наемане на складово помещение. Осигуряване на складово помещение, където фирмата да складира закупените материали за осъществяване на своята дейност. Дейност 5: Закупуване на необходимите дълготрайни материални активи за изпълнението на Проекта. Предвидените за закупуване ДМА са необходими за стартиране дейността на фирмата, както и за създадените работни места.
Предвижда се закупуване на компютри и хардуер, оборудване машини и съоръжения, стопански инвентар, както и електроскутер, който напълно съответства на принципа на екологична устойчивост.
Дейност 9: Изработка на Уеб сайт. В динамичната и конкурентна бизнес среда, в каквато се намираме, маркетинг стратегията на едно ново предприятие е от решаваща важност за неговия начален подем и бъдещо развитие. В тази връзка се предвижда създаването на интернет- сайт, който да представи дейностите на предприятието пред потенциалните клиенти и всички заинтересовани страни. Паралелно с въвеждането на фирмата в конкретната бизнес ниша, до широката общественост ще достигне информация относно приноса на ОПРЧР към настоящия проект, както и относно целите и дейностите по конкретната процедура.
Избраните външни изпълнители ще отговарят за визията и структурата на сайта, така че напълно да отговаря на цялостната концепция на фирмата и да дава изчерпателна и достоверна информация
Дейност 1: Сформиране на ефективен екип за организация и управление на Проекта. Екипът ще ръководи, контролира, координира и организира всички дейности, свързани с изпълнението на проекта. Наблюдава и оценява проекта чрез индикатори за измерване на напредъка. Информира за реализирането му. Осчетоводява всички платежни документи по проекта. Следи за точно изразходване на сумите съгласно бюджета. Изплаща разходите за възнаграждения и осигурителни вноски за сметка на работодателя, отразени в приложение А 1.1 и приложение В на бюджета Б-1. Отчита извършените дейности пред Агенция по заетостта. Изготвя и подава междинния и финалния технически и финансов отчет пред Агенцията по заетостта, съгласно изискванията й. Дейност 4: Изготвяне на стратегия за развитие на новосъздаденото предприятие Избор на външна фирма, която ще направи необходимото проучване, анализ и ще избере най-подходящата стратегия за успешно развитие и разрастване на фирмата Дейност 8: Осигуряване на публичност и визуализация на проектното предложение. Информиране на обществеността за получена финансова помощ, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия. Изготвяне на макет на информационна табела, както и изработването й по образец на Агенцията по заетостта, в която да се посочи финансовия принос на ЕСФ и ОПРЧР. Табелата ще бъде пълноцветна и с размери 80/55.
Отпечатване на 500 броя флаери, разпространявани сред клиенти и партньори, в които да се посочи финансовият принос на ЕСФ и ОПРЧР.
Изработване на самозалепващи се стикери със логото на ЕСФ и ОПРЧР, които ще бъдат залепени на ДМА.
Отпечатване на визитки – 100 бр.
Дейност 6: Закупуване на необходимите дълготрайни нематериални активи за изпълнението на Проекта. Дълготрайните нематериални активи са необходими за техническо обезпечаване дейността на фирмата, както и за изпълнението на дейностите по проекта, с изключение на недопустимите разходи по чл.10, ал.1, т.3 от ПМС 180/27.02.2007г., и пряко свързани с тяхната подготовка и осъществяване. Дейност 7: Първоначално закупуване на материали. За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали. Предвидените за закупуване материали са необходими за работния процес. Предвиждаме тези материали да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта. Дейност 3: Осигуряване на трудови възнаграждения за самонаетото лице и наетия персонал. Избор на безработно лице, което ще бъде назначен на трудов договор в новосъздадената фирма. Безработното лице трябва технически да обезпечати подготовката по бъдещата дейност на фирмата.
|