Дейности:
|
ДЕЙНОСТ 1
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА
В началото на проекта ще се организира стартова среща, на която ще присъстват всички отговорни лица за изпълнение на проекта, с което се гарантира запознатост с предстоящите дейности и предпоставки за адекватно управление на възможните рискове при изпълнението на проектните дейности. Ще бъдат заложени принципите на антидискриминация по расов, полов или възрастов признак при изпълнението на дейностите, ще се обсъдят плановете за действие, графиците за изпълнение на дейностите и очакваните резултати. Дейността включва подготовка на вътрешна система за мониторинг на изпълнението на проекта; подготовка на необходимата документация за избор на изпълнители по процедурите, съгласно действащата нормативна уредба за дейностите по проекта; проследяване напредъка на проекта и др. По време на изпълнение на проекта ще се провеждат срещи, целящи прецизиране на изпълнението на проектните дейности. ДЕЙНОСТ 2
ОСИГУРЯВАНЕ НА ТРУДОВИ ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ НА САМОНАЕТОТО ЛИЦЕ И НА НАЕТИЯ ПЕРСОНАЛ
Прилагането на разходите за възнаграждение на самонаетото лице и другите две безработни лица е изцяло съобразено с националното законодателство и с Методологията за регламентиране на възнагражденинята по ОП РЧР.
По проекта се предвижда да бъдат наети 3 лица на пълен работен ден – 1 лице – управител на компанията на договор за управление и 2 лица – технически сътрудници на 8 часов работен ден на трудов договор.
ДЕЙНОСТ 3
ЗАКУПУВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ, НЕОБХОДИМИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА КОМПАНИЯТА
Заложените материали и консумативи ще задоволят първоначалните нужди, необходими за дейността на компанията и ще спомогнат за обезпечаване на административната и обучителната дейност на фирмата.
Чрез тяхното закупуване ще се осигури материално-техническо надграждане на уменията на персонала на новосъздадената компания и ще бъде дадена възможност за обезпеченост на работния процес и за налагане и позициониране на прохождащата компания на пазара.
Планираните за закупуване материали са:
• Кимоно - 3 броя
• Бяла магнитна дъска с ал. рамка – 1 брой
• Калкулатор – 3 броя
• Коркова дъска - 1 брой
• Перфоратор - 1 брой
• Поставки за сортиране на документи – 12 броя
• Телбод машина – 3 броя
Планираните за закупуване консумативи са:
• Анти телбод – 1 брой
• Двойна залепваща се лента – 8 броя
• Индекс за маркиране - 3 броя
• Кламери (пакет по 100 броя) - 2 броя
• Класьори - 15 броя
• Копирна хартия А4 (кашон по 5 пакета) – 4 броя
• Коректор лента – 5 броя
• Кубчета хартиени – 5 броя
• Листчета самозалепващи се – 2 броя
• Макетен нож - 1 брой
• Маркери за дъска – 8 броя
• Молив - 1 броя
• Ножица – 2 броя
• Папка PVC с машинка - 50 броя
• Папка джоб (пакет по 100 броя) – 2 броя
• Папка картон с ластик - 15 броя
• Пинчета за коркова дъска (пакет по 10 броя) - 5 броя
• Разделители (пакет - 10 цвята) – 5 броя
• Текст маркер – 5 броя
• Телчета за телбод (пакет по 100) – 5 броя
• Течно лепило – 4 броя
• Тиксо - 3 броя
• Химикалка – 10 броя
• Хоризонтални разделители (пакет по 10 броя) – 5 броя
ДЕЙНОСТ 4
ЗАКУПУВАНЕ НА СПОРТНО ОБОРУДВАНЕ, НЕОБХОДИМО ЗА ДЕЙНОСТТА НА КОМПАНИЯТА
Предвиденото за закупуване оборудване ще осигури нормалното фунциониране на новосъздадената компания, ще улесни предлагането на спортни организационни услуги на много високо ниво, отговарящи на съвременните световни стандарти, и ще способства за осигуряването на нужната конкурентоспособност на компанията в сферата на обученията по бойни изкуства.
Чрез въвеждането в работата на съвременното спортно оборудване, компанията ще предложи на своите клиенти нужното съвременно качество на обслужване и ще даде възможност на бенефициента да отговори на високите очаквания на своите клиенти и партньори.
Спортното оборудване ще бъде мобилно и ще се позиционира на различни места, в зависимост от ангажиментите на компанията.
Предвиденото за закупуване оборудване, вклю.:
• 260 броя татами (вид спортна настилка);
• 1 брой спортен кантар;
• 2 броя часовници;
• 2 броя гонгове;
• 2 броя хронометри;
• 20 броя съдийски флагове.
ДЕЙНОСТ 5
ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ИНФОРМИРАНЕ
Основните дейности за информиране и публичност, които са предвидени в проектното предложение, включват:
• Изготвена бланка за визуализация на всички документи по проекта, съгласно посочените по-горе изисквания в Ръководството. Тя ще бъде съобразена с критериите за визуализация и задължителните реквизити.
• Информационна постоянна табела, пълноцветна, показваща, че проекта се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2007-2013. Табелата ще бъде на постоянния адрес на компанинята и ще бъде с размери 80 см. на 55 см. (образец на табела, публикувана на сайта на Агенция по заетостта).
• 7 броя цветни самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и на Европейския социален фонд. Стикерите ще бъдат поставени на закупения стопански инвентар – 4 броя стикери на бъдат поставени на четирите ъгли на сглобените татами, 2 броя – на гонговете и 1 брой – на кантара. Стикери ще бъдат с размери – 4 см. на 7 см. (изготвени по модел на табелата за визуализация).
|