ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1990-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-11053
Наименование:
"Създаване, стартиране и развитие на търговска фирма, предлагаща услугата професионалне домоуправител"
Бенефициент:
"ПРО ДОМ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
31.03.2014
Дата на приключване:
01.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Фирмата е стартираща, като създаването и е с цел предоставяне възможност за бизнес дейност в сферата на услугите, повишаване нивото на заетостта, качеството на обслужване, инвестиции в човешкия капитал; Предлаганите услуги в фирмата, са свързани с нуждите и предпочитанията на клиентите, формиращи целевия пазар, като основна задача е доставянето на услу-ги за населението на гр. София а именно: предоставяне услугата „професионален домоуправител“, а също така и услуги, свързани с поддръжка и хигиенизиране на жи-лищните сгради, оформяне и грижа за междублокови пространства.
Дейности:
Дейност 1: Формиране на екип за управление и организация на проекта Подбор и наемане на персонал; Ще бъде нает счетоводител на проекта за осигуряване на необходимото счетоводство; Разработване на длъжностни характеристики за ръководител на проект и счетоводител на проект; Разпределяне на конкретните отговорности в хода на целия проект; Уточняване на комуникирането по проекта (вътрешна и външна, с Агенция по заетостта).
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място в помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ.
Дейност 3: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие
Дейност 4: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са канцеларски, които са необходими на екипа за работния процес. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 5: Изработване на уеб сайт с електронна домова книга За функционирането на дейността е необходим Уеб сайт с уникален графичен дизайн, включващ уеб базирана електронна домова книга(софтуер), достъпваща се с потребителско име и парола от блоковете-клиенти. Софтуерът ще записва данни и ще дава справки при водене на приходи, разходи и баланс на сметките; за задълженията по апартаменти; както и за изготвяне на необходимата документация за състоянието на етажната собственост и за нейната комуникация с Общината.
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъде разкрито едно работно място: Управител - 1 работно място. Изисквания към лицето: опит в областта на управлението на етажната собственост.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
9 015 BGN
Общ бюджет:
9 007 BGN
БФП:
9 007 BGN
Общо изплатени средства:
9 007 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
9 007
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
9 007 BGN
2015
0 BGN
9 007 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
7 656
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
7 656 BGN
2015
0 BGN
7 656 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 351
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 351 BGN
2015
0 BGN
1 351 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз