Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1725-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07083
Наименование: "България - предпочитана туристическа дестинация"
Бенефициент: "ИНТЕРГРЕЙД ТРАВЪЛ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 31.03.2014
Дата на приключване: 21.11.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Стартиране на самостоятелна стопанска дейност в сферата на туризма на фирма „Интергрейд травъл“ ЕООД, предоставяща възможност за бъдещо разрастване и разкриване на нови работни места, съгласно: Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-1.2.03 „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност” - Компонент II”/
Дейности: Дейност 4 Провеждане на обучение Въвеждането на нови технологии и повишаване на квалификацията на персонала налага преминаване през 45 часов компютърен курс на обучение. През обучение ще преминат – 1 управител и 1 PR – рекламен агент.
Дейност 6 Закупуване на оборудване За успешното стартиране на бизнеса е необходимо закупуване на модерно компютърно оборудване, принтер, телефон, офис обзавеждане, климатик и др.
Дейност 5 Регистрация за туроператорска и туристическа агентска дейност За развитието на туристическа дейност, фирмата трябва да притежава необходимите разрешителни и лицензи, издавани от МИЕТ. За успешното реализиране на дружеството в туристическия сектор, трябва да притежава лиценз както за туроператорска , така и за туристическа агентска дейност. Притежаването и на двете разрешителни, дружеството ще може да организира и продава различни пакети услуги. Разликата между двете е, че притежаването на едно разрешително например за туристическа агентска дейност, не позволява организирането на екскурзии и почивки, а с разрешителното за туроператорска дейност позволява само организирането , но не и продаването на същите. Именно за това „Интергрейд травъл“ ЕООД, ще бъде регистрирано за развиване и на двете дейности. Процедура по извършване на административната услуга Лицeто, което ще извършва туроператорска и/или туристическа агентска дейност подава заявление за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност в деловодството на МИЕТ. Експертната комисия по регистрация на туроператори и туристически агенти (ЕКРТТА) разглежда заявленията и документите в двумесечен срок от датата на постъпването им и се произнася по тях с мотивирано предложение до министъра на икономиката, енергетиката и туризма за извършване на регистрацията или за отказ за извършване на регистрацията. В случай на констатирана непълнота или нередовност на представените документи ЕКРТТА дава на лицето 30-дневен срок за отстраняването им. Горепосоченият 2-месечен срок започва да тече от датата на отстраняване на непълнотата, съответно нередовността. Министърът на икономиката, енергетиката и туризма въз основа на предложението на ЕКРТТА в срок до два месеца от постъпването на заявлението в Министерството на икономиката, енергетиката и туризма извършва регистрацията и издава удостоверение за регистрация или мотивирано отказва извършването на регистрация. Такси Съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма: 1. За разглеждане на заявлението за регистрация за: а) туроператорска дейност - 1000 лв.; б) туристическа агентска дейност - 500 лв. 2. За вписване в регистъра на: а) туроператорите - 4000 лв.; б) туристическите агенти - 2000 лв. Таксите по т. 1 се плащат при подаване на заявлението за регистрация, а по т. 2 - при получаване на удостоверението за регистрация. Таксата се превежда по сметката на: Министерство на икономиката, енергетиката и туризма
Дейност 2 Закупуване на материали и консумативи , необходими за стартирането на дейността Разкриването на офис на туроператор и туристическа агенция, налага обезпечаването му с необходимите канцеларски материали и консумативи.
Дейност 3 Информация и публичност - рекламни дипляни, които да включват логото на ЕС И ЕСФ, кратка презентация на дейността на „Интергрейд травъл “ , дипляни с формат А5, 2 стр., 4 цвята в тираж от 500 броя; - Ще бъде изработена пълноцветна информационна табела с размер 80/55 см., съобразена с изискванията та ЕС и ЕСФ; Образецът на табела ще бъде публикуван на интернет страницата на Агенция по Заетостта. - Изработка на самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане - пълноцветни с размери: дължина 4 см. и ширина 7 см. – 20 бр. Информационните материали ще бъдат на разположение във офиса на фирмата, откъдето да бъдат получавани от заинтересованите лица. Част от тях ще се разпространят в училищата, жилищните блокове, заведения, пощата и поликлиниката.
Дейност 7 Назначаване на персонал. Назначаване на преминал през обучение персонал. Фирмата е стартираща, като създаването й е с цел експлоатация на активи и предоставяне на възможност за бизнес дейност в сферата на туристическите услуги.
Дейност 1 Организация и управление на проекта Членовете на екипа ще бъдат запознати с целите, дейностите и времевия график на проекта; • Ще бъдат разпределени задачите и отговорностите на експертите, включени в екипа. • Ще бъде обсъден план-графикът на проекта и ще бъде разработен детайлен такъв. В случай на възникнали непредвидени обстоятелства, план-графикът ще бъде актуализиран. • Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване; Вътрешният мониторинг ще се осъществява на база на изготвения през първия месец план за вътрешен мониторинг на проекта. Планът ще включва заложените индикатори, времеви графици за проверка и отговорни лица за всяка фаза на оценка.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 961 BGN
Общ бюджет: 19 314 BGN
БФП: 19 314 BGN
Общо изплатени средства: 19 313 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 314 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 990 BGN
2015 15 323 BGN
19 313 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 417 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 392 BGN
2015 13 024 BGN
16 416 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 897 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 599 BGN
2015 2 298 BGN
2 897 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз