Дейности:
|
Дейност 1: Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие 1. Изработване на стратегия, създаване на мисия, визия и политики на фирмата. Избор и установяване на практики за управление на фирмата.
2. Наемане на помещение, в което ще се извършва дейността на предприятието Наетото помещение ще се използва за производствените и търговски дейности на бутиковото ателие, то ще играе ролята и на офис, тъй като в него ще са разположени работните места на ръководния екип на проекта, както и на новонаетият персонал .
3. Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) - Изработване на информационна табела и стикери по образец на Агенция по заетостта. Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място в/пред помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Ще се изработят информационни и рекламни материали с цел популяризиране на проекта и дейността на новостартиращото предприятие съобразно заложените критери. Изработените табела, стикери и информационни материали ще допринесат за по-голяма публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ОП и ЕС чрез ЕСФ.
4. Откриване на разплащателна банкова сметка в лева с оглед обсслуждане на плащанията на проекта в съответствие с заложените критерии.
5. Формиране на екип и управление на проекта с цел да се направи подготовка за стартиране на дейностите по проекта и на микро – предприятието - Да се подготвят и реализират дейностите по селекция, подбор и наемане на персонал като се спазва принципа за равенство между половете и се създадат условия за превенция на дискриминацията във всяка форма като задължителна интегрална част от всички политики и практики на новосъздадената фирма. Критериите за подбор на целевата група ще се базират само на професионалните интереси и индивидуалните постижения. Да се разработят длъжностни характеристики за ръководител на проект и счетоводител, и да се разпределят конкретните отговорности в хода на целия проект, да се разработи комуникационен план по проекта. Планирането, управлението и осъществяването на всички дейности по проекта ще се извършват в условията на прозрачност и обратна връзка между членовете на екипа за организация и управление и целевата група. Екипът за организация и управление ще има грижата да уведомява регулярно общата целева група за текущата техническа и финансова информация по проекта, за взетите решения и прилагането им. Проектът е базиран на принципа на децентрализация на ангажиментите и отговорностите, като от всички страни, ангажирани в него се изисква реално и активно участие за неговото реализиране. ЕОУ ще се ангажира със създаване на адекватни и адаптивни механизми за наблюдение, контрол и отчетност на всички заложени в този проект дейности, при спазване на законодателството, времевия график и размера на наличните средства.
Дейност 2: Първоначално закупуване на материали За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са платове, ципове, копчета и др., както и канцеларски, които са необходими на персонала и екипа за организация и управление за работния процес, както и за изработване на информационните материали, подготвяне на презентационни материали и визуализации. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта. Дейност 3: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие, както и за създаването на новите работни места. Въвеждат се нови комплексни продукти за крайния клиент съчетаващи произведено изделие и съпътстващо обслужване съобразно разработена програма за клиентско обслужване, въвеждаща иновативни подходи. Предвидено е закупуване на енергоспестяващо оборудване с екологични характеристики, екологични материали, използване на рециклирани консумативи, управление и рециклиране на отпадъците. Техническите характеристики на предвиденото оборудване са минимално необходимите за постигана на заложените резултати при най-добро съотношение на параметрите характеристики /цена. Дейност 4: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити две работни места:
Управител - 1 работно място.
Изисквания към лицето: професионален опит в областта на маркетинга и разработването и на проекти с висше образование
Шивач – 1 работно място.
Изисквания към лицето: работа с различни видове шевни машини, кроячна техника, гладачна техника, опит в конструиране и моделиране на облекло, изработка на цялостни изделия
|