Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1742-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07082
Наименование: "Бутиково ателие за производство на официални облекла в лимитирани серии и текстилни аксесоари с екологична насоченост"
Бенефициент: "КРЕО ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 31.03.2014
Дата на приключване: 31.10.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Новостартиращата фирма цели да предостави чрез създаването си възможност за повишаване нивото на заетост чрез развитие на бизнес дейност в сферата на производството, интегриране на уязвимите групи на пазара на труда, високо качество на произвежданата продукция и обслужване и повишаване на производителността;
Дейности: Дейност 1: Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие 1. Изработване на стратегия, създаване на мисия, визия и политики на фирмата. Избор и установяване на практики за управление на фирмата. 2. Наемане на помещение, в което ще се извършва дейността на предприятието Наетото помещение ще се използва за производствените и търговски дейности на бутиковото ателие, то ще играе ролята и на офис, тъй като в него ще са разположени работните места на ръководния екип на проекта, както и на новонаетият персонал . 3. Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) - Изработване на информационна табела и стикери по образец на Агенция по заетостта. Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място в/пред помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Ще се изработят информационни и рекламни материали с цел популяризиране на проекта и дейността на новостартиращото предприятие съобразно заложените критери. Изработените табела, стикери и информационни материали ще допринесат за по-голяма публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ОП и ЕС чрез ЕСФ. 4. Откриване на разплащателна банкова сметка в лева с оглед обсслуждане на плащанията на проекта в съответствие с заложените критерии. 5. Формиране на екип и управление на проекта с цел да се направи подготовка за стартиране на дейностите по проекта и на микро – предприятието - Да се подготвят и реализират дейностите по селекция, подбор и наемане на персонал като се спазва принципа за равенство между половете и се създадат условия за превенция на дискриминацията във всяка форма като задължителна интегрална част от всички политики и практики на новосъздадената фирма. Критериите за подбор на целевата група ще се базират само на професионалните интереси и индивидуалните постижения. Да се разработят длъжностни характеристики за ръководител на проект и счетоводител, и да се разпределят конкретните отговорности в хода на целия проект, да се разработи комуникационен план по проекта. Планирането, управлението и осъществяването на всички дейности по проекта ще се извършват в условията на прозрачност и обратна връзка между членовете на екипа за организация и управление и целевата група. Екипът за организация и управление ще има грижата да уведомява регулярно общата целева група за текущата техническа и финансова информация по проекта, за взетите решения и прилагането им. Проектът е базиран на принципа на децентрализация на ангажиментите и отговорностите, като от всички страни, ангажирани в него се изисква реално и активно участие за неговото реализиране. ЕОУ ще се ангажира със създаване на адекватни и адаптивни механизми за наблюдение, контрол и отчетност на всички заложени в този проект дейности, при спазване на законодателството, времевия график и размера на наличните средства.
Дейност 2: Първоначално закупуване на материали За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са платове, ципове, копчета и др., както и канцеларски, които са необходими на персонала и екипа за организация и управление за работния процес, както и за изработване на информационните материали, подготвяне на презентационни материали и визуализации. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 3: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие, както и за създаването на новите работни места. Въвеждат се нови комплексни продукти за крайния клиент съчетаващи произведено изделие и съпътстващо обслужване съобразно разработена програма за клиентско обслужване, въвеждаща иновативни подходи. Предвидено е закупуване на енергоспестяващо оборудване с екологични характеристики, екологични материали, използване на рециклирани консумативи, управление и рециклиране на отпадъците. Техническите характеристики на предвиденото оборудване са минимално необходимите за постигана на заложените резултати при най-добро съотношение на параметрите характеристики /цена.
Дейност 4: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити две работни места: Управител - 1 работно място. Изисквания към лицето: професионален опит в областта на маркетинга и разработването и на проекти с висше образование Шивач – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с различни видове шевни машини, кроячна техника, гладачна техника, опит в конструиране и моделиране на облекло, изработка на цялостни изделия
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 908 BGN
Общ бюджет: 18 306 BGN
БФП: 18 306 BGN
Общо изплатени средства: 3 982 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 306 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 3 982 BGN
3 982 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 15 560 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 3 384 BGN
3 384 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 746 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 597 BGN
597 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз