ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1745-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-07080
Наименование:
"Алтенативен свят" - София
Бенефициент:
"АЛТЪРНАТИВ УЕИ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
28.03.2014
Дата на приключване:
01.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност - Целта е да бъдат подпомогнати лицата при стартиране на самостоятелна стопанска дейност, чрез която се постига по-висока заетост, доходи и социална интеграция.
Дейности:
ДЕЙНОСТ 1: Изготвяне на стратегия, организация и администрация на предприятието 1. Извършване на дейноста според законовите уредби на страната 2. Наемане на зала за извършване на услугите 3. Подбор и наемане на квалифициран персонал 4. Откриване на банкова сметка 5. Управление и контрол на фирмата
ДЕЙНОСТ 2: Закупуване на материали за извършване на търговска дейност и закупуване на оборудване необходимо за изпълнение на дейността на предприятието Материалите (периферни устройства) са необходими за оборудване на търговската част на магазина, с цел удовлетворяване търсенето на клиента, предлаганите стоки са неизменна част тъй като при проблем на клиента свързан с компютъра му ние му предоставяме услуга ремонт и /или подмяна на дефектиралата част. Оборудването необходимо за извършване на ремонти е съществена част за предприятието тъй като това е основната ни дейност и ние няма как да извършваме услугите си без него, ремонта се извършва със специализирани инструменти, като машина за REBALL е необходимо с цел извършване на ремонтната дейност по компютрите (централна и периферна система). Закупуването на материали и оборудване е необходимо тъй като услугите не може да се извършват без тях. Те ще се закупят от специализирани фирми в тази област.
ДЕЙНОСТ 3: Информиране, публичност и популяризиране на проектното предложение и подкрепата на ОП РЧР към ЕС, изработване на УЕБ САЙТ и рекламни материали Населението трябва да разбере, че предприятието е получило безвъзмезна финансова помощ по ОП РЧР финансирана от ЕС, ще се направат табели и стикери по образец на ОП
ДЕЙНОСТ 4: Заплащане на трудови възнаграждения на нетия персонал за 3 / три / месеца Спазване договорените отношения Три лица на трудов договор – управител, треньор по зумба и треньор по бокс. Едно лице на граждански договор – счетоводител.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 872 BGN
Общ бюджет:
18 814 BGN
БФП:
18 814 BGN
Общо изплатени средства:
18 812 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 814
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 974 BGN
2015
14 838 BGN
18 812 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 992
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 378 BGN
2015
12 612 BGN
15 991 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 822
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
596 BGN
2015
2 226 BGN
2 822 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз