Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1713-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07071
Наименование: "Професионална реализация за стартиращ бизнес на Витост ЕООД"
Бенефициент: ВИТОСТ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 28.03.2014
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на икономическата активност и развитие на пазара на труда. Повишаване на икономическата активност и интеграция на уязвимите групи и неактивните лица на пазара на труда. Осигуряване на заетост, чрез развитие на предприемачеството.
Дейности: Дейност 4: Разработване на бизнес стратегия на предприятието; Осигуряване на квалифицирана консултантска помощ по изготвяне на бизнес стратегия за новосъздаденото предприятие, съобразена със спецификите на пазара и съответната сфера на дейност.
Дейност 5: Наемане на помещение (производствен цех) Необходимо е да се наеме подходящо помещение/цех за производство на мебели. Поради естеството на работния процес помещението трябва да е в по отдалечен район. Машините трябва да се инсталират на необходимите остстояния, височина и други изискващи правилната експлоатация за нуждите на производството.
Дейност 6: Закупуване на оборудване Към настоящия момент, предприятието не разполага с необходимото оборудване/машини за нуждите на своята дейност. Предвижда се да бъдат закупени: 1.Комбинирана машина абрихт-щрайхмус-борапарат: Абрихита се използва за плоско фрезоване на детайли, за да може да се създаде една или две базови равнини. 2. Комбинирана машина фреза-циркуляр: Циркуляра се използва за напречно, надлъжно и челно рязане. Фрезата се използва за надлъжно и напречно фрезоване, както в зависимост от използвания инструмент може да се произвеждат детайли с различни профили. Използва се и за изработка на мебелни сглобки (чеп, глап, хут и перо) 3. Аспрационна система: Необходима е за отвеждане и очистване на замърсения от дървесни и прахови частици, миризми, пушеци и вредни вещества въздух от производственото помещение. Основната функция на тази система/аспирация е ефективно и надеждно обезопрашаване и очистване на въздуха в работната зона на производственото предприятие.
Дейност 8: Първоначално зареждане със материали за стартиране на производствения процес За първоначалното стартиране на работните процеси за производство на мебели се предвижда бъдат закупени следните необходими материали: 1.Букови дъски: Основния материал, от който ще се изработват градинските мебели. 2.Лепило D3 и лак за дърво: Лака за дърво е за лакиране на произведените мебели. 3.Развивен фурнир: използва се за изработка на извити детайли като листата от фурнира се намазват с лепило и се пресоват в определена форма.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнители (доставка на оборудване, изготвяне на стратегия, закупуване на материали и дейности по визуализация на проекта) съгласно реда на ПМС №69 Провеждане на процедури за избор на изпълнители: доставка на оборудване, изготвяне на стратегия, закупуване на материали и дейности по визуализация на проекта
Дейност 1: Окончателно сформиране на управленския екип (ръководител и счетоводител) на Проекта и ясно разпределение на задачите и отговорностите в този екип На основата на предложението в Проекта и в съответствие с Договора за неговото осъществяване се сформира окончателно основният управленски екип и се определят отговорниците по отделните задачи. Основният управленски екип трябва да осигури успешното изпълнение и отчитане на Проекта. Ключовите фигури в него са: Ръководителят е отговорен за цялостната реализация на Проекта, в това число – разпределянето на задачите и координиране дейността на другите членове на екипа, планирането на месечната дейност и подготвянето на отчети, контролиране изпълнението на месечния план-график и спазване сроковете за изпълнение на задачите, участва в осъществяването на тръжните процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС №69, отговаря за популяризирането на Проекта и резултатите от него.При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Агенцията по заетостта при МТСП. Счетоводителят обработва подадената му счетоводна документация и участва в изготвянето на отчети.
Дейност 3: Организация и осъществяване на дейностите по информиране и публичност Изработване и поставяне на подходящо място пред официалния вход на Кандидата информационна табела/1 бр./ за Проекта, както и визуализационни стикери /16 бр./, с които ще бъдат означени закупените по проекта активи
Дейност 9: Изготвяне на финален отчет на проекта За успешното провеждане и изпълнение на предложения Проект Ръководителят на проекта ще има задължението да изготви и представи пред Агенцията по заетостта при МТСП междинни отчети за извършените дейности и краен финансов и технически отчети – съвместно със счетоводителя на Проекта.
Дейност 7: Назначаване на трудов договор в предприятието на 1 бр. работник – машинен оператор-изделия от дърво Ще бъде осигурена заетост на две лица: 1. Машинен оператор-изделия от дърво - ще бъде сключен трудов договор. 2. Самонаето лице В бюджета на проекта са заложени разходи за заплати и осигуровки за 3 месеца на самонаетото лице и машинния оператор- изделия от дърво Предвижда се заетостта им да бъде запазена минимум 1 година след приключване на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 795 BGN
Общ бюджет: 15 743 BGN
БФП: 15 743 BGN
Общо изплатени средства: 15 741 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 15 743 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 866 BGN
2015 2 875 BGN
15 741 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 382 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 10 936 BGN
2015 2 444 BGN
13 380 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 362 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 930 BGN
2015 431 BGN
2 361 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз