ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1713-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-07071
Наименование:
"Професионална реализация за стартиращ бизнес на Витост ЕООД"
Бенефициент:
ВИТОСТ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
28.03.2014
Дата на приключване:
01.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Насърчаване на икономическата активност и развитие на пазара на труда. Повишаване на икономическата активност и интеграция на уязвимите групи и неактивните лица на пазара на труда. Осигуряване на заетост, чрез развитие на предприемачеството.
Дейности:
Дейност 4: Разработване на бизнес стратегия на предприятието; Осигуряване на квалифицирана консултантска помощ по изготвяне на бизнес стратегия за новосъздаденото предприятие, съобразена със спецификите на пазара и съответната сфера на дейност.
Дейност 5: Наемане на помещение (производствен цех) Необходимо е да се наеме подходящо помещение/цех за производство на мебели. Поради естеството на работния процес помещението трябва да е в по отдалечен район. Машините трябва да се инсталират на необходимите остстояния, височина и други изискващи правилната експлоатация за нуждите на производството.
Дейност 6: Закупуване на оборудване Към настоящия момент, предприятието не разполага с необходимото оборудване/машини за нуждите на своята дейност. Предвижда се да бъдат закупени: 1.Комбинирана машина абрихт-щрайхмус-борапарат: Абрихита се използва за плоско фрезоване на детайли, за да може да се създаде една или две базови равнини. 2. Комбинирана машина фреза-циркуляр: Циркуляра се използва за напречно, надлъжно и челно рязане. Фрезата се използва за надлъжно и напречно фрезоване, както в зависимост от използвания инструмент може да се произвеждат детайли с различни профили. Използва се и за изработка на мебелни сглобки (чеп, глап, хут и перо) 3. Аспрационна система: Необходима е за отвеждане и очистване на замърсения от дървесни и прахови частици, миризми, пушеци и вредни вещества въздух от производственото помещение. Основната функция на тази система/аспирация е ефективно и надеждно обезопрашаване и очистване на въздуха в работната зона на производственото предприятие.
Дейност 8: Първоначално зареждане със материали за стартиране на производствения процес За първоначалното стартиране на работните процеси за производство на мебели се предвижда бъдат закупени следните необходими материали: 1.Букови дъски: Основния материал, от който ще се изработват градинските мебели. 2.Лепило D3 и лак за дърво: Лака за дърво е за лакиране на произведените мебели. 3.Развивен фурнир: използва се за изработка на извити детайли като листата от фурнира се намазват с лепило и се пресоват в определена форма.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнители (доставка на оборудване, изготвяне на стратегия, закупуване на материали и дейности по визуализация на проекта) съгласно реда на ПМС №69 Провеждане на процедури за избор на изпълнители: доставка на оборудване, изготвяне на стратегия, закупуване на материали и дейности по визуализация на проекта
Дейност 1: Окончателно сформиране на управленския екип (ръководител и счетоводител) на Проекта и ясно разпределение на задачите и отговорностите в този екип На основата на предложението в Проекта и в съответствие с Договора за неговото осъществяване се сформира окончателно основният управленски екип и се определят отговорниците по отделните задачи. Основният управленски екип трябва да осигури успешното изпълнение и отчитане на Проекта. Ключовите фигури в него са: Ръководителят е отговорен за цялостната реализация на Проекта, в това число – разпределянето на задачите и координиране дейността на другите членове на екипа, планирането на месечната дейност и подготвянето на отчети, контролиране изпълнението на месечния план-график и спазване сроковете за изпълнение на задачите, участва в осъществяването на тръжните процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС №69, отговаря за популяризирането на Проекта и резултатите от него.При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Агенцията по заетостта при МТСП. Счетоводителят обработва подадената му счетоводна документация и участва в изготвянето на отчети.
Дейност 3: Организация и осъществяване на дейностите по информиране и публичност Изработване и поставяне на подходящо място пред официалния вход на Кандидата информационна табела/1 бр./ за Проекта, както и визуализационни стикери /16 бр./, с които ще бъдат означени закупените по проекта активи
Дейност 9: Изготвяне на финален отчет на проекта За успешното провеждане и изпълнение на предложения Проект Ръководителят на проекта ще има задължението да изготви и представи пред Агенцията по заетостта при МТСП междинни отчети за извършените дейности и краен финансов и технически отчети – съвместно със счетоводителя на Проекта.
Дейност 7: Назначаване на трудов договор в предприятието на 1 бр. работник – машинен оператор-изделия от дърво Ще бъде осигурена заетост на две лица: 1. Машинен оператор-изделия от дърво - ще бъде сключен трудов договор. 2. Самонаето лице В бюджета на проекта са заложени разходи за заплати и осигуровки за 3 месеца на самонаетото лице и машинния оператор- изделия от дърво Предвижда се заетостта им да бъде запазена минимум 1 година след приключване на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 795 BGN
Общ бюджет:
15 743 BGN
БФП:
15 743 BGN
Общо изплатени средства:
15 741 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
15 743
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 866 BGN
2015
2 875 BGN
15 741 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 382
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 936 BGN
2015
2 444 BGN
13 380 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 362
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 930 BGN
2015
431 BGN
2 361 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз