Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта Организира и извършва цялостното управление и отчитане на проекта. Осъществяване на връзка между членове на екипа на проекта и изпълнителите на дейности.
Контролиране и оценяване на работа на екипа, извършване на мониторинг на изпълнението на проекта на всеки етап на базата на отчети и проверки.
2. Публичност и визуализация на проекта Възлагане на обществена поръчка.
Изработване и поставяне на:
пълноцветна табела с размери 100х75 см,
пълноцветни самозалепващи се стикери с размери 6х9 см ,
брошури, интернет сайт на фирма „7 лъча”ЕООД.
Обосновка: По изискване залегнало в условията на ЕС за отпускане на безвъзмездна финансова помощ.
3. Наем на помещение за офис на фирма „7 лъча” ЕООД. Етапи: проучване на пазара, избиране на най-изгодната оферта и сключване на договор за наем за офис и настаняване.
Обосновка: За осъществяване на дейността на фирмата е необходимо тя да е базирана в гр. София в офис със площ не по-малка от 30 кв.м, предвид, че в този офис ще работят самонаетото лице и 2-ма души нает персонал.
4. Закупуване на офис оборудване и материали и консумативи за фирма „7 лъча” ЕООД. Възлагане на обществена поръчка за закупуване на офис оборудване.
Закупуване на 3 бр. бюра със стелажи, офис столове, компютри с лицензиран софтуер, касов апарат.
Закупуване на офис-консумативи.
Закупуване на материали - атласи, карти, литература.
Обосновка: необходими за осигуряване на работните места и започване работа на самонаетото лице и 2-ма души нает персонал. Спецификата на дейността на стартиращата фирма „7 лъча” ЕООД изисква постоянна както пряка, така и дистанционна комуникация с клиенти и изпращане на оферти чрез интернет и компютър. Това налага закупуването на 2 бр. стационарни компютри и 1 лап-топ за по-голяма мобилност, както и съответния лицензиран софтуер за тях.
За осъществяване на дейността на фирмата и водене на изрядна документация от всякакъв характер е необходимо закупуването на 1бр. мултифункционално устройство за офиса, което комбинира в едно факс-скенер-копир-принтер.
Предвидено е и първоначално закупуване на офис консумативи: хартия, химикалки, маркери, телбод, папки, тонер;
както и на материали - атласи, карти, литература.
Според законовите изисквания за работата на фирмата, е необходимо закупуването на касов апарат, свързан с НАП.
5. Самонаемане на кандидата от целевата група и наемане на персонал на фирма „7 лъча” ЕООД 1. Самонаемане на кандидата. 2. Подаване на обява за провеждане на интервюта. 3. Провеждане на интервюта и наемане на 2-ма кандидати като персонал за фирма „7 лъча” ЕООД. 4. Осигуряване на заплащането на 3-те лица за 3 месеца по проекта.
5. Подготвителни дейности за стартиране на работата във фирма „7 лъча” ЕООД 1. Получаване на лиценз за туроператорска и туристическа агентска дейност.
2. Проучване с цел позициониране на пазара на туристическите услуги в България.
3. Изработване на детайлни маршрути за туристическите обекти, предлагани като услуга от фирмата и съобразени със спецификата на клиентите й. За целта се предвиждат командировки до Варна, Бургас, Пловдив, Видин, Велико Търново.
4. Осъществяване на контакти с потенциални клиенти, идентифициране на нуждите и интересите им и дефиниране на предлаганите от фирма „7 лъча” ЕООД услуги, съобразно спецификата на пазарното търсене.
Обосновка: Изброените дейности са необходими, за да стартира работата на фирма „7 лъча” ЕООД, вследствие на което тя да намери своята пазарна ниша, да сключи първите си договори с клиенти и с тези първи собствени финансови постъпления, както и по-нататъшното развитие на дейността й, да бъде осигурена устойчивост на заетите места за периода след 3-тия месец и в перспектива повече от 9 месеца след приключване на настоящия проект.
|