Дейности:
|
Дейност 5 "Осигуряване на трудови възнаграждения на СНЛ" Ще бъдат осигурени трудови възнаграждения в размер на 866,88 лв. месечно, като Жечка Димитрова ще бъде осигурена в качеството си на управител и собственик на фирмата и ще бъдат заплатени нейните осигуровки в размер на 154,56 лв. за период от 3 месеца. Дейност 3 "Закупуване на материали и консумативи” Закупуването на материали и консумативи е необходимо, тъй като дейността е пряко свързана с използването им.
Ще бъдат закупени материали, както следва:
хартия копирна 12 кашона, кламери 4 кутии, телбод, телчета за телбод 2 кутии, антителбод, перфоратор, коректор лента, папки-класьори 10 бр, папки-пластмаса, меки – 50 бр., СД 100 бр, ДВД 50 бр., пликове за дискове 100 бр., текстмаркер 1 комплект, джоб-папка 12 пакета, разделители 5 комплекта, молив автоматичен 2 бр.
Консумативи: тонер 2 бр, почистващи препарати (за под-мултифункционален 2л., за твърди подови настилки и повърхности 2л., за санитарни помещения 2л., за прозорци 2л., за латекс 2л., за ПВЦ 2л.), препарат обезмаслител 2л., кофа, парцал и гюдерия
Материалите и консумативите ще бъдат изразходвани по време на изпълнението на проекта.
Дейност 6 "Осигуряване на трудови възнаграждения на наетия персонал" Ще бъде наето едно лице в момента, в който се очаква работата на „Аз мога - Д” ЕООД да нарасне и Жечка Димитрова ще е запълнила своя капацитет и ще има нужда от допълнителен персонал. Лицето ще бъде наето към 10-ия месец от започване работа на фирмата. Наетото лице трябва да отговаря на следните изисквания: да има умения за извършване на дейности по почистване на сгради и терени, да е комуникативно, да е прецизно, точно и сръчно; да има компютърна грамотност и административни умения. С предимство ще се ползва лице, което има опит в дейността. Наетото лице ще започне работа на 8 часов работен ден. Дейност 7 "Организация и управление на проекта" Ще бъде осигурено заплащането на възнаграждението на ръководителя на проекта, който ще се занимава с подготовка на тръжни процедури, провеждане на избор на изпълнител, спазване процедурите за визуализация и публичност и други, като част от екипа за управление на проекта и неговото успешно осъществяване. Дейност 2 "Закупуване на оборудване" Ще бъде закупено оборудване, необходимо за дейността на предприятието, а именно: компютър, мултифункционално устройство (копир, принтер, скенер), машина за почистване екстрактор, професионална прахосмукачка, бюро, стол, етажерка 2 бр, посетителски стол 2 бр, и изработване на уебсайт платформа, за осъществяване на нормалната работа на фирмата за почистване. Дейност 4 "Визуализация чрез закупуване на самозалепващи стикери и изработване и поставяне на табела по образец на АЗ " Ще бъдат закупени 10 броя самозалепващи стикери за визуализация и означаване на закупеното по проекта оборудване, обзавеждане и стопански инвентар. Стикерите ще са с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, пълноцветни с размери най-малко 4/7 см. Ще бъде направена и фирмена бланка за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. При всяка публична изява или кампания на „Аз мога - Д” ЕООД ще бъде използвана съставената бланка. Ще бъде закупена информационна табела по образец на Агенция по заетостта за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. Табелата ще бъде поставена на видно място, на мястото на осъществяване на проекта. Дейност 1 „Наемане на помещение за създаване на офис” Ще бъде нает офис, който ще служи за седалище на фирмата, за осъществяване на административната й дейност и за склад за съхранение на оборудването, материалите и консумативите, с които фирмата ще работи.
Изисквания: офисът да се намира на комуникативно място, по възможност в широкия център на София, но с възможност за намиране на места за паркиране в близост; офис пространството да се състои от минимум 1 помещение, в наемът да са включени режийните разходи.
|