Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1718-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07067
Наименование: "Развиване на самостоятелна стопанска дейност чрез създаване на фирма за професионално почистване на сгради и терени"
Бенефициент: "АЗ МОГА-Д" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 28.03.2014
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да бъде подпомогнато безработно лице при стартиране на самостоятелна стопанска дейност
Дейности: Дейност 5 "Осигуряване на трудови възнаграждения на СНЛ" Ще бъдат осигурени трудови възнаграждения в размер на 866,88 лв. месечно, като Жечка Димитрова ще бъде осигурена в качеството си на управител и собственик на фирмата и ще бъдат заплатени нейните осигуровки в размер на 154,56 лв. за период от 3 месеца.
Дейност 3 "Закупуване на материали и консумативи” Закупуването на материали и консумативи е необходимо, тъй като дейността е пряко свързана с използването им. Ще бъдат закупени материали, както следва: хартия копирна 12 кашона, кламери 4 кутии, телбод, телчета за телбод 2 кутии, антителбод, перфоратор, коректор лента, папки-класьори 10 бр, папки-пластмаса, меки – 50 бр., СД 100 бр, ДВД 50 бр., пликове за дискове 100 бр., текстмаркер 1 комплект, джоб-папка 12 пакета, разделители 5 комплекта, молив автоматичен 2 бр. Консумативи: тонер 2 бр, почистващи препарати (за под-мултифункционален 2л., за твърди подови настилки и повърхности 2л., за санитарни помещения 2л., за прозорци 2л., за латекс 2л., за ПВЦ 2л.), препарат обезмаслител 2л., кофа, парцал и гюдерия Материалите и консумативите ще бъдат изразходвани по време на изпълнението на проекта.
Дейност 6 "Осигуряване на трудови възнаграждения на наетия персонал" Ще бъде наето едно лице в момента, в който се очаква работата на „Аз мога - Д” ЕООД да нарасне и Жечка Димитрова ще е запълнила своя капацитет и ще има нужда от допълнителен персонал. Лицето ще бъде наето към 10-ия месец от започване работа на фирмата. Наетото лице трябва да отговаря на следните изисквания: да има умения за извършване на дейности по почистване на сгради и терени, да е комуникативно, да е прецизно, точно и сръчно; да има компютърна грамотност и административни умения. С предимство ще се ползва лице, което има опит в дейността. Наетото лице ще започне работа на 8 часов работен ден.
Дейност 7 "Организация и управление на проекта" Ще бъде осигурено заплащането на възнаграждението на ръководителя на проекта, който ще се занимава с подготовка на тръжни процедури, провеждане на избор на изпълнител, спазване процедурите за визуализация и публичност и други, като част от екипа за управление на проекта и неговото успешно осъществяване.
Дейност 2 "Закупуване на оборудване" Ще бъде закупено оборудване, необходимо за дейността на предприятието, а именно: компютър, мултифункционално устройство (копир, принтер, скенер), машина за почистване екстрактор, професионална прахосмукачка, бюро, стол, етажерка 2 бр, посетителски стол 2 бр, и изработване на уебсайт платформа, за осъществяване на нормалната работа на фирмата за почистване.
Дейност 4 "Визуализация чрез закупуване на самозалепващи стикери и изработване и поставяне на табела по образец на АЗ " Ще бъдат закупени 10 броя самозалепващи стикери за визуализация и означаване на закупеното по проекта оборудване, обзавеждане и стопански инвентар. Стикерите ще са с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, пълноцветни с размери най-малко 4/7 см. Ще бъде направена и фирмена бланка за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. При всяка публична изява или кампания на „Аз мога - Д” ЕООД ще бъде използвана съставената бланка. Ще бъде закупена информационна табела по образец на Агенция по заетостта за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. Табелата ще бъде поставена на видно място, на мястото на осъществяване на проекта.
Дейност 1 „Наемане на помещение за създаване на офис” Ще бъде нает офис, който ще служи за седалище на фирмата, за осъществяване на административната й дейност и за склад за съхранение на оборудването, материалите и консумативите, с които фирмата ще работи. Изисквания: офисът да се намира на комуникативно място, по възможност в широкия център на София, но с възможност за намиране на места за паркиране в близост; офис пространството да се състои от минимум 1 помещение, в наемът да са включени режийните разходи.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 728 BGN
Общ бюджет: 18 888 BGN
БФП: 18 888 BGN
Общо изплатени средства: 18 888 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 888 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 946 BGN
2015 14 943 BGN
18 888 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 055 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 354 BGN
2015 12 701 BGN
16 055 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 833 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 592 BGN
2015 2 241 BGN
2 833 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз