Дейности:
|
Дейност 2 "Получаване на лиценз и сертификат за застрахователен брокер от КФН" Подаване на заявление към КФН за лицензиране като „застрахователен брокер” на „Интерджи 2000” ЕООД и получаване на сертификат за извадения лиценз. Дейност 4 "Закупуване на лаптопи - 2 бр., софтуер за тях и МФУ" Закупуването на оборудването е необходимо, тъй като дейността „застрахователен брокер” е свързана с попълване на полици и завеждането им онлайн в единна система в същата секунда, в която биват сключвани. Ще бъдат закупени два броя преносими компютри (лаптопи) и едно мултифункционално устройство (принтер, скенер и копир) за осигуряване на оборудване на Полина Славоева и на наетото по проекта лице. Ще бъде закупен и софтуер за лаптопите, 2 офис пакета, които ще са нужни за нормална работа.
За да бъде постигната максимално добра цена и съвместимост между отделните компоненти, оборудването ще бъде закупено наведнъж, от един доставчик по възможност.
Дейност 9 "Осигуряване на трудови възнаграждения на СНЛ" Ще бъдат осигурени трудови възнаграждения в размер на 420 лв месечно, като Полина Славоева ще бъде осигурена като самоосигуряващо се лице, в качеството си на управител и собственик на фирмата и ще бъдат заплатени нейните осигуровки в размер на 108,36 лв за период от 3 месеца. Дейност 7 "Визуализация чрез закупуване на самозалепващи стикери" Ще бъдат закупени 4 броя самозалепващи стикери за визуализация и означаване на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Стикерите ще са с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, пълноцветни с размери най-малко 4/7 см. Ще бъде направена и фирмена бланка за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. При всяка публична изява или кампания на „Интерджи 2000” ЕООД ще бъде използвана съставената бланка. Дейност 8 "Изработване и поставяне на табела по образец на АЗ" Ще бъде закупена информационна табела по образец на Агенция по заетостта за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. Табелата ще бъде поставена на видно място, на мястото на осъществяване на проекта. Дейност 3 "Закупуване на канцеларски материали" Ще бъдат закупени канцеларски материали, които в рамките на изпълнението на проекта ще бъдат изразходвани за осъществяване на обичайната работа на „Интерджи 2000” ЕООД. Дейност 1 „Наемане на офис” Ще бъде нает офис, който ще служи за седалище на застрахователния брокер и ще бъде регистриран в Комисия за финансов надзор, като адрес на „Интерджи 2000” ЕООД за извършване на дейността.
Изисквания: офисът да се намира на комуникативно място, по възможност в широкия център на София, но с възможност за намиране на места за паркиране в близост; офис пространството да се състои от минимум 1 помещение, обзаведено и в наемът да са включени режийните разходи.
Дейност 12 "Организация и управление на проекта" Ще бъде осигурено заплащането на възнаграждението на ръководителя на проекта, който ще се занимава с подготовка на тръжни процедури, провеждане на избор на изпълнител, спазване процедурите за визуализация и публичност и други, като част от екипа за управление на проекта и неговото успешно осъществяване. Дейност 11 "Заплащане на банкови такси" Ще бъдат покрити разходите за банкови такси, събирани ежемесечно от банката за поддържане на банковата сметка на фирмата, както и таксите за преводи към бюджета при заплащане на таксите за преводи на осигуровки на Полина Славоева и наетото лице за 12 месеца. Към момента таксите за банкова сметка са 8 лева, а за превод към бюджета 1,80 на платежно. Дейност 5 "Закупуване на метален шкаф, заключващ се" Ще се закупи метален шкаф, заключващ се, в който ще се съхраняват полиците на застрахователните компании. Наличието на метален шкаф е едно от изискванията на КФН за предоставяне на лиценз за извършване на дейността. Дейност 6 "Закупуване на консумативи - тонер за МФУ" Ще се закупи тонер за МФУ, необходимо за извършване на дейността по проекта. Дейност 10 "Осигуряване на трудови възнаграждения на наетия персонал" Ще бъде наето едно лице в момента, в който се очаква работата на „Интерджи 2000” ЕООД да нарастне и фирмата ще има нужда от административен персонал (след 6 месеца активна дейност и разработване на пазари). Наетото лице трябва да отговаря на следните изисквания: да има минимум средно образование (икономическо, техническо или хуманитарно), да има умения за работа в екип, да е активно и амбициозно, да е отговорно в работата си и да може да поема отговорности. Да има търговски нюх и активност в търсенето на клиенти и обслужването им. Наетото лице ще започне работа на 4 часа през първите 3 месеца, а в последствие, при развитие на дейността ще продължи на пълен работен ден.
|