Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1624-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07063
Наименование: "Развиване на самостоятелна стопанска дейност чрез създаване на застрахователен брокер от Интерджи 2000 ЕООД"
Бенефициент: "ИНТЕРДЖИ 2000" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 28.03.2014
Дата на приключване: 01.11.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да бъде подпомогнато безработно лице при стартиране на самостоятелна стопанска дейност
Дейности: Дейност 2 "Получаване на лиценз и сертификат за застрахователен брокер от КФН" Подаване на заявление към КФН за лицензиране като „застрахователен брокер” на „Интерджи 2000” ЕООД и получаване на сертификат за извадения лиценз.
Дейност 4 "Закупуване на лаптопи - 2 бр., софтуер за тях и МФУ" Закупуването на оборудването е необходимо, тъй като дейността „застрахователен брокер” е свързана с попълване на полици и завеждането им онлайн в единна система в същата секунда, в която биват сключвани. Ще бъдат закупени два броя преносими компютри (лаптопи) и едно мултифункционално устройство (принтер, скенер и копир) за осигуряване на оборудване на Полина Славоева и на наетото по проекта лице. Ще бъде закупен и софтуер за лаптопите, 2 офис пакета, които ще са нужни за нормална работа. За да бъде постигната максимално добра цена и съвместимост между отделните компоненти, оборудването ще бъде закупено наведнъж, от един доставчик по възможност.
Дейност 9 "Осигуряване на трудови възнаграждения на СНЛ" Ще бъдат осигурени трудови възнаграждения в размер на 420 лв месечно, като Полина Славоева ще бъде осигурена като самоосигуряващо се лице, в качеството си на управител и собственик на фирмата и ще бъдат заплатени нейните осигуровки в размер на 108,36 лв за период от 3 месеца.
Дейност 7 "Визуализация чрез закупуване на самозалепващи стикери" Ще бъдат закупени 4 броя самозалепващи стикери за визуализация и означаване на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Стикерите ще са с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, пълноцветни с размери най-малко 4/7 см. Ще бъде направена и фирмена бланка за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. При всяка публична изява или кампания на „Интерджи 2000” ЕООД ще бъде използвана съставената бланка.
Дейност 8 "Изработване и поставяне на табела по образец на АЗ" Ще бъде закупена информационна табела по образец на Агенция по заетостта за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. Табелата ще бъде поставена на видно място, на мястото на осъществяване на проекта.
Дейност 3 "Закупуване на канцеларски материали" Ще бъдат закупени канцеларски материали, които в рамките на изпълнението на проекта ще бъдат изразходвани за осъществяване на обичайната работа на „Интерджи 2000” ЕООД.
Дейност 1 „Наемане на офис” Ще бъде нает офис, който ще служи за седалище на застрахователния брокер и ще бъде регистриран в Комисия за финансов надзор, като адрес на „Интерджи 2000” ЕООД за извършване на дейността. Изисквания: офисът да се намира на комуникативно място, по възможност в широкия център на София, но с възможност за намиране на места за паркиране в близост; офис пространството да се състои от минимум 1 помещение, обзаведено и в наемът да са включени режийните разходи.
Дейност 12 "Организация и управление на проекта" Ще бъде осигурено заплащането на възнаграждението на ръководителя на проекта, който ще се занимава с подготовка на тръжни процедури, провеждане на избор на изпълнител, спазване процедурите за визуализация и публичност и други, като част от екипа за управление на проекта и неговото успешно осъществяване.
Дейност 11 "Заплащане на банкови такси" Ще бъдат покрити разходите за банкови такси, събирани ежемесечно от банката за поддържане на банковата сметка на фирмата, както и таксите за преводи към бюджета при заплащане на таксите за преводи на осигуровки на Полина Славоева и наетото лице за 12 месеца. Към момента таксите за банкова сметка са 8 лева, а за превод към бюджета 1,80 на платежно.
Дейност 5 "Закупуване на метален шкаф, заключващ се" Ще се закупи метален шкаф, заключващ се, в който ще се съхраняват полиците на застрахователните компании. Наличието на метален шкаф е едно от изискванията на КФН за предоставяне на лиценз за извършване на дейността.
Дейност 6 "Закупуване на консумативи - тонер за МФУ" Ще се закупи тонер за МФУ, необходимо за извършване на дейността по проекта.
Дейност 10 "Осигуряване на трудови възнаграждения на наетия персонал" Ще бъде наето едно лице в момента, в който се очаква работата на „Интерджи 2000” ЕООД да нарастне и фирмата ще има нужда от административен персонал (след 6 месеца активна дейност и разработване на пазари). Наетото лице трябва да отговаря на следните изисквания: да има минимум средно образование (икономическо, техническо или хуманитарно), да има умения за работа в екип, да е активно и амбициозно, да е отговорно в работата си и да може да поема отговорности. Да има търговски нюх и активност в търсенето на клиенти и обслужването им. Наетото лице ще започне работа на 4 часа през първите 3 месеца, а в последствие, при развитие на дейността ще продължи на пълен работен ден.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 705 BGN
Общ бюджет: 17 128 BGN
БФП: 17 128 BGN
Общо изплатени средства: 6 201 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 128 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 741 BGN
2015 2 460 BGN
6 201 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 559 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 180 BGN
2015 2 091 BGN
5 271 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 569 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 561 BGN
2015 369 BGN
930 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз