Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1688-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-07040
Наименование: "Прилагане на иновативни бизнес решения в услуга на предприемачеството"
Бенефициент: "АНИВАЛ БИЗНЕС КОНСУЛТ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 24.03.2014
Дата на приключване: 01.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Основната цел на проектното предложение е да се стимулира ефективността на човешкия капитал и развитието на самостоятелна стопанска дейност чрез насърчаване на предприемачеството с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция.
Дейности: Дейност 1 Управление на проекта В началото на проекта ще се организира стартова среща, на която ще присъстват всички отговорни лица за изпълнение на проекта, с което се гарантира запознатост с предстоящите дейности и предпоставки за адекватно управление на възможните рискове при изпълнението на проектните дейности. Ще бъдат заложени принципите на антидискриминация по расов, полов или възрастов признак при изпълнението на дейностите, ще се обсъдят плановете за действие, графиците за изпълнение на дейностите и очакваните резултати. Дейността включва подготовка на вътрешна система за контрол и мониторинг на изпълнението на проекта; подготовка на необходимата документация за избор на външни изпълнители за дейностите по проекта в съответствие с действащата нормативна уредба; проследяване напредъка на проекта и др. По време на изпълнение на проекта ще се провеждат срещи, целящи прецизиране на изпълнението на проектните дейности.
Дейност 2 Първоначално закупуване на консумативи Заложените офис консумативи ще задоволят първоначалните нужди на компанията по време на изпълнението на проекта и ще дадат възможност за самостоятелно и ефективно администриране на дейността на фирмата. По този начин ще се осигури материално-техническо надграждане на уменията на персонала на новосъздадената компания и ще бъде дадена възможност за обезпеченост на работния процес за налагане и позициониране на прохождащата компания на пазара. Това е важно условие за всеки нов стопански обект. Планираните за закупуване консумативи са следните: • CD шпиндел (пакет по100 броя) – 3 броя • Анти телбод – 1 брой • Барабан за мултифункционално устройство – 1 брой • Барабан за цветен принтер – 1 брой • Гръб за подвързване картонен (пакет по 100 броя) – 1 брой • Двойна залепваща се лента – 3 броя • Индекс за маркиране - 5 броя • Картон копирен цветен (пакет по 250 листа) – 4 броя • Касова ролка (пакет по 12 броя) – 1 брой • Кламери (пакет по 100 броя) – 10 броя • Класьори – 50 броя • Клип борд – 8 броя • Копирна хартия А4 (кашон по 5 пакета) – 5 броя • Коректор лента – 4 броя • Корици PVC за подвързване (пакет по 10 броя) - 10 броя • Кубчета хартиени – 5 броя • Листчета самозалепващи се – 5 броя • Магнити за дъска (пакет по 5 броя) – 5 броя • Маркери за дъска – 8 броя • Молив - 5 броя • Папка PVC с машинка - 50 броя • Папка джоб (пакет по 100 броя) - 10 броя • Папка картон с ластик - 30 броя • Папка с копче - 15 броя • Пинчета за коркова дъска (пакет по 10 броя) – 5 броя • Пликове за писма – 30 броя • Поставки за сортиране на документи – 8 броя • Разделители (пакет - 10 цвята) - 20 броя • Ролка за факс апарат - 1 брой • Самозалепващи етикети за СD (пакет по 50 броя) - 2 броя • Спирала за подвързване (пакет по 100 броя) – 1 брой • Текст маркер – 5 броя • Телчета за телбод (пакет по 100) - 10 броя • Телчета за телбод за принтер (пакет по 5000 бр.) – 1 брой • Течно лепило – 3 броя • Тиксо - 3 броя • Тонер за цветен принтер – 4 броя • Тонер за черно бяло мултифункционално устройство - 1 брой • Тънкописци – 5 броя • Фолио за ламиниране (пакет по 100 бр.) - 2 броя • Химикалка – 20 броя • Хоризонтални разделители (пакет по 10 броя) – 20 броя • Цветна копирна хартия (пакет по 250 листа) – 5 броя
Дейност 3 Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване ще осигури нормалното функциониране на офиса, ще улесни комуникацията и ще способства за осигуряването на нужната конкурентоспособност на новосъздадената фирма. Чрез въвеждането в работата на съвременно офис оборудване, компанията ще предложи на своите клиенти нужното съвременно ниво на обслужване и ще даде възможност на бенефициента да отговори на високите очаквания на своите клиенти и партньори. Предвидените за закупуване оборудване, включва: • 1 брой преносим компютър (лаптоп); • 1 брой мултифункционално устройство, черно/бяло – принтер, ксерокс и скенер; • 1 брой цветен принтер; • 1 брой телефон; • 1 брой факс апарат; • 1 брой шредер; • 1 брой подвързваща система; • 1 брой ламинатор; • 1 брой тример; • 1 брой мултимедиен проектор; • 1 брой електронен екран; • 1 брой рутер; • 1 брой електронно устройство за изчисляване и регистриране на продажбите (касов апарат). • 1 брой – бяла магнитна дъска с ал. рамка; • 1 брой – калкулатор; • 1 брой – коркова дъска; • 1 брой – макетен нож; • 1 брой – ножица; • 1 брой – органайзер; • 2 брой – отпадъчен контейнер за принтери; • 1 брой – перфоратор; • 1 брой – телбод машина. Посоченото оборудване е необходимата основна базова техника за нормалното функциониране на една съвременна консултантска компания. Посоченото оборудване е заложено с технически параметри, посочени в приложение Б4 - Образец на форма за представяне на остойностени технически спецификации.
Дейност 4 Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице Прилагането на разходите за възнаграждение на самонаетото лице е изцяло съобразено с националното законодателство и с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР.
Дейност 5 Осигуряване на публичност и информиране Основните дейности за информиране и публичност, които са предвидени в проектното предложение, включват: • Изработена бланка за визуализация на цялата документация по проекта, съгласно изискванията за визуализация и публичност изцяло съобразена с критериите за визуализация, включващи задължителните реквизити, които трябва да се съдържат във всяко средство за публичност и информиране; • 1 брой постоянна информационна пълноцветна табела, указваща изпълнението на проекта и поставена до входа на офиса на компанията. Табелата ще бъде с размери 80 см. на 55 см. и ще бъде направена по образец на табела, публикувана на интернет страницата на Агенция по заетостта. • 13 броя цветни самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и на Европейския социален фонд, които ще бъдат поставени на закупеното оборудване. Стикерите ще бъдат с размери – 4 см. на 7 см. Техният дизайн ще бъде съобразен с този на постоянната информационна табела.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 962 BGN
Общ бюджет: 19 639 BGN
БФП: 19 639 BGN
Общо изплатени средства: 19 639 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 639 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 14 788 BGN
2015 4 851 BGN
19 639 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 693 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 570 BGN
2015 4 124 BGN
16 693 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 946 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 218 BGN
2015 728 BGN
2 946 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз