Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-2010-C0001
Номер на проект: ESF-1203-04-06009
Наименование: "Възстановяване и рехабилитация"
Бенефициент: "Радинели 2013" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 17.03.2014
Дата на приключване: 17.11.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Ловеч
                    Троян
Описание
Описание на проекта: Да бъде подпомогнато кандидатстващото безработно лице при стартиране на самостоятелна стопанска дейност, чрез създаване на собствено предприятие в сферата на услугите с откриването на център за възстановителни и релаксиращи услуги.
Дейности: Дейност 7: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира, предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Те са пряко свързани и необходими за основната дейност, която ще се извършва в центъра за възстановителни и релаксиращи процедури. Предвидени са хигиенизиращи прудукти (кофа, конци, препарати) и хавлиени кърпи за подпомагане работния процес на персонала. Закупуването на материали и консумативи са пряко свързани със спецификата и основната дейност на предприятието.
Дейност 9: Въвеждане в експлоатация на обекта Ще бъдът подадени необходимите документи за обзааконява на дейността на обекта в различни институции; ще бъде осигурен свободен достъп на лицата имащи нужда да посетят мястото на реализирания обект.
Дейност 4: Назначаване на персонал и осигуряване на трудови възнаграждения Ще бъдат наети три лица на които ще бъдат изплатени месечни възнаграждения и социални осигуровки за период от 3 месеца. След което ще продължат да работят при съсщите или по-добри условия въ фирмаа за най-малко 1 година.
Дейност 5: Частичен ремонт на две от наетите помещения с цел По проекта са заложени за изпълнение дейности на две от наетите помещения: - Първото помещение ще бъде обособено, като масажен кабинет. Моментно състояние: има осветителни тела, теракот, поставена pvc дограма, стените са шпакловани. Размерите му са 3/3 м. Това което е необходимо да се направи за да се приведе във вид подходящ за работа и отговарящо на законовите изисквания е следното: нанасяне на латекс по стените, поставяне на пъраван за преобличане на клиентите, мивка с шкаф, помощен шкаф за съхранение на хавлиени кърпи и козметични средства за работа, кушетка за масажи, бюро за работа на персонала и щори за прозорците. - Второто помещение ще бъде обособено, като място за водни процедури. Моментно състояние: едно по-голямо помещение с размери 4/3 м и две по малки с приблизителни размери 2/1,20 м. За целта ще трябва да се обособи помещение за водни процедури, посреством изграждането на стени с итонг. Така ще се обособят две помещения: коридор и помещение за хидромасажна вана. Другите две помещения, които са съществуващи ще бъдат обособени като санитарен възел за ползвателите на водните процедури, а другото като помощно санитарно помещение за персонала на центъра. Останалите дейности по обособеването на помещението са: полагане на фаянс и теракот в помещението за водни процедури, санитарния възел, коридор, санитарно помещение за парсонала; полагане на гринатогрес на външна тераса към коридора; фугирване на плочки; нанасяне на латекс; монтаж на контакти, ключове за лампи и осветителни тела.
Дейност 11: Приключване и отчет на проекта По време на изпълнението на проекта ще се изготвят междинни технически доклади и междинни финансови отчети, съгласно Указанията за изпълнение на проекти, финансирани от ОПРЧР. След приключване на дейностите ще се изготви окончателен технически доклад и финален финансов отчет, изисквани от ДО. В окончателните доклади ще бъдат посочени постигнатите резултат и целите на проекта чрез предварително зададените индикатори. Отговорност за подготовката на докладите носи екипът по проекта. Те съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Доклада обобщава и описва извършените през периода дейности, за който се иска възстановяване на направените разходи.
Дейност 1: Дейности за осигуряване на информиране и публичност по изпълнението на проекта - Публикации в интернет и на други места - Отпечатване и разлепване на афиши
Дейност 2: Наемане на помещения за дейността на предприятието Кандидата по проекта ще наеме общо 4 самостоятелни помещения. Две от тях са в готов вид и са обособени за ползваане. В едното е разположена парна баня (за четирима души), а в другото джакузи (за шестима души). И към двете има обособени санитарни възли. Останалите две помещения имат нужда да бъдат дозавършени. Повече информация за тях в Дейност 5.
Дейност 8: Закупуване на оборудване и поставянето му За да започне да функционира, предприятието има нужда от закупуване на оборудване. То ще бъде пряко свързано с основната дейност, която ще се извършва в центъра за възстановителни и релаксиращи процедури.
Дейност 6: Обучение на наетия персонал В съответствие с приоритетните действия съгласно чл. 3 от Регламент 1081/2006, обучението е съобразено със спецификата на стартиращия бизнес. Обучението ще даде своя принос за развитие на стартиращия бизнес, както и ще усъвършенства знанията и уменията на представителите на целевата група.
Дейност 10: Дейности за осигуряване на информиране и публичност по изпълнението на проекта Бенефициентът ще предприеме следните мерки за изпълнение: -Ще изработи табела за информиране на обществеността, относно полученото финансиране по образец на ДО. Табелата ще бъде пълноцветна с размери най малко 80 см на 55 см. -Ще бъдат изработени самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и ЕСФ с които ще бъде обозначено закупеното оборудване. - Ще бъдат отпечатани материали (флаери и афиши) по проекта ще се посочи процедурата и източника по която се финансират дейностите. - Ще бъде публикуване статия в местен вестник за постигнатото по проекта -Ще бъде организиран ден на отворените врати в които, желаещите лица от селото и района ще могат да видят направеното по прокта.
Дейност 3: Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие. Ще се определят приоритетните цели на организацията. Ще се покажат методите на управление на ресурсите, насоките за тяхното осигуряване, изразходване, разпределение и организация във времето, с оглед на постигането на набелязаните цели. Процесът на изработване на стратегия ще завърши с установяване на общи направления, движението по които осигурява изпълнението на мисията на организацията, намиращи израз в стратегическия план.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 15 602 BGN
Общ бюджет: 9 819 BGN
БФП: 9 819 BGN
Общо изплатени средства: 9 819 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 9 819 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 120 BGN
2015 6 699 BGN
9 819 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 8 346 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 652 BGN
2015 5 694 BGN
8 346 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 473 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 468 BGN
2015 1 005 BGN
1 473 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз