Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1855-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01108
Наименование: "Продажба, разпространение и бранд изграждане на определена марка италиански кафемашини и кафе на територията на България"
Бенефициент: "ВТ Капитал" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 21.03.2014
Дата на приключване: 01.08.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: създаване на новооткрито предприятие, стопанска единица с новоназначен пресонал, създаване на нови работни места, създаване на устойчива заетост. Развитие принципите на европейската общност за по-добри условия на живот и икономическа среда, утвърждаване на конкурентноспособността в определн пазарен сектор.
Дейности: 1. Назначаване на едно безработно лице на пълен работен ден на длъжност управител и изпълнител. Лицето изпълнител на проекта ще бъде назначено на постоянен трудов договор на пълно работно време и ще е напълно ангажирано по изпълнението на проекта и постигане на заложените цели.
2. Информиране и публичност Ще се създаде табела по конкретните стандарти, заложени от Агенцията по заетостта, която ше стои на видно място в офисното помещение. Ще се напечат стикери, които ще се поставят на оборудването.
3. Наемане на офис и складово помещение. Ще се наеме помещение с подходяща квадратура, където целевата група да извършва дейността заложена в проекта. Подобно помещение е абсолютно необходимо тъй като то ще служи, както за администриране, така и за складово помещение за продуктите, предназначени за продажба и разпространие. Съчетаване на две функции в едно помещение цели на минимизира разходи и по-голяма ефективност.
4. Закупуване на необходимо оборудване за дейността на проекта (компютър, принтер, софтуер, invoice програма) Ще бъдат закупени стандартен компютър и принтер, програма за фактуриране и подходящ софтуер за извършване на целите на проекта. Дейнността се обосновава със задължителната неоходимост от компютър и интернет във всеки един икономически сектор. Наличието на интернет и софтуер за фактуриране са задължителни с оглед принципите за прозрачност и мониторинг.
5. Закупуване на материалите, обект на продажба и разпространение. (кафе, кафе машини, кафе продукти) от Италиански производител и също така местни вносители. Ще бъдат закупени необходимото количество материали (кафе на килограм, мляно и монодози), които имат конкурентно пазарно присъствие и са нов продукт за българския пазар. Дейността се обосновава със тенденцията за увеличаване консумацията на кафе на регионално и световно ниво., също така с наличието на пазарна ниша за квалитетен кафе бранд с унивативно присъствие.
6. Маркетиране на продукта. Он-лайн маркетинг и комуникация с клиента. Маркетингът е неизменна част от правилното пласиране на продуктите на пазара. Присътвието в он-лайн магазини и установяване на връзка с привилните клиенти за конкретния продукт е необходимо условие за реализация на проекта и от там създаване на устойчива заетост и работещ икономически организъм.
7. Изграждане на бранд с пазарна рапознаваемост Правилно позициониране на пазара и присъствие в подходящите пазарни ниши за по-ефективни продажби. Промотиране на марката.
8. Наблюдение и контрол на постигнатите резултати Ще се следи за развитието на дейностите по план график, постигат ли те заложените си цели и очаквани резултати. Ще се съставят отчети за дейнсотта, финансови, наративни и графични, които ще отразяват продажбите, разходите, таргетирането, пласмента на продукта в правилните канали.
9. Създаване на устойчива заетост. При успешно изпълнение на проекта и срещане на заложените цели ще се назаначават повече кадри на постоянни договори за работа , което е и една от основните идеи и цели на програмата.
10. Утвърждаване принципите на екологична устойчивост. Разделно изхвърляне на отпадаци, използването на дигитални носители на информация, е-комуникация. Предлагане на продукт на пазара със бои характер и екологично чист произход.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 926 BGN
Общ бюджет: 6 979 BGN
БФП: 6 979 BGN
Общо изплатени средства: 6 979 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 6 979 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 952 BGN
2015 - 5 973 BGN
6 979 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 5 932 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 009 BGN
2015 - 5 077 BGN
5 932 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 047 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 943 BGN
2015 - 896 BGN
1 047 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз