Дейности:
|
1. Назначаване на едно безработно лице на пълен работен ден на длъжност управител и изпълнител. Лицето изпълнител на проекта ще бъде назначено на постоянен трудов договор на пълно работно време и ще е напълно ангажирано по изпълнението на проекта и постигане на заложените цели. 2. Информиране и публичност Ще се създаде табела по конкретните стандарти, заложени от Агенцията по заетостта, която ше стои на видно място в офисното помещение. Ще се напечат стикери, които ще се поставят на оборудването. 3. Наемане на офис и складово помещение.
Ще се наеме помещение с подходяща квадратура, където целевата група да извършва дейността заложена в проекта. Подобно помещение е абсолютно необходимо тъй като то ще служи, както за администриране, така и за складово помещение за продуктите, предназначени за продажба и разпространие. Съчетаване на две функции в едно помещение цели на минимизира разходи и по-голяма ефективност. 4. Закупуване на необходимо оборудване за дейността на проекта (компютър, принтер, софтуер, invoice програма)
Ще бъдат закупени стандартен компютър и принтер, програма за фактуриране и подходящ софтуер за извършване на целите на проекта. Дейнността се обосновава със задължителната неоходимост от компютър и интернет във всеки един икономически сектор. Наличието на интернет и софтуер за фактуриране са задължителни с оглед принципите за прозрачност и мониторинг. 5. Закупуване на материалите, обект на продажба и разпространение. (кафе, кафе машини, кафе продукти) от Италиански производител и също така местни вносители.
Ще бъдат закупени необходимото количество материали (кафе на килограм, мляно и монодози), които имат конкурентно пазарно присъствие и са нов продукт за българския пазар. Дейността се обосновава със тенденцията за увеличаване консумацията на кафе на регионално и световно ниво., също така с наличието на пазарна ниша за квалитетен кафе бранд с унивативно присъствие. 6. Маркетиране на продукта. Он-лайн маркетинг и комуникация с клиента.
Маркетингът е неизменна част от правилното пласиране на продуктите на пазара. Присътвието в он-лайн магазини и установяване на връзка с привилните клиенти за конкретния продукт е необходимо условие за реализация на проекта и от там създаване на устойчива заетост и работещ икономически организъм. 7. Изграждане на бранд с пазарна рапознаваемост
Правилно позициониране на пазара и присъствие в подходящите пазарни ниши за по-ефективни продажби. Промотиране на марката. 8. Наблюдение и контрол на постигнатите резултати Ще се следи за развитието на дейностите по план график, постигат ли те заложените си цели и очаквани резултати. Ще се съставят отчети за дейнсотта, финансови, наративни и графични, които ще отразяват продажбите, разходите, таргетирането, пласмента на продукта в правилните канали. 9. Създаване на устойчива заетост.
При успешно изпълнение на проекта и срещане на заложените цели ще се назаначават повече кадри на постоянни договори за работа , което е и една от основните идеи и цели на програмата. 10. Утвърждаване принципите на екологична устойчивост.
Разделно изхвърляне на отпадаци, използването на дигитални носители на информация, е-комуникация. Предлагане на продукт на пазара със бои характер и екологично чист произход.
|