ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1590-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-04039
Наименование:
"Създаване на частна детска градина в гр. София"
Бенефициент:
"СЪКСЕС ПРО 2012" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
21.03.2014
Дата на приключване:
21.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
1. Да бъде създадено печелившо предприятие в сферата на услугите, което да улеснява трудещи се родители, така и да осигури стабилна работа на служителите в предприятието.
Дейности:
Дейност 1 Организация и управление на проекта Сформиране на екип и извършване самонаемане на ръководителя и сключване на договор със счетоводителя. Управителят проучва подробно всички изисквания на Министерството на образованието за подготовка на документите, свързани с материално-техническата база. За да се намери добър външен изпълнител управителят търси архитекти и фирми, занимаващи се с: правене на проекти за преустройство, отговарящо на нормативите на съответния вид детска градина; подготвящи обяснителни записки по архитектурата, конструкцията, водоснабдяването и канализацията, електроснабдяването, отоплението и вентилацията, осигуряването на пожарната и аварийна безопасност, за да се гарантират изискванията на учебно-възпитателния процес. Целият процес включва разходи по проекта, които трябва да бъдат осчетоводени по изискванията, както и да бъдат подготвени отчетните документи за Агенцията по заетостта и други съответни институции.
Дейност 2 Визуализация на проекта по Регламент (ЕК) Да се изработят табела и стикери по образец с логото на ЕС и ЕСФ, с които да се обозначават закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане.
Дейност 3 Намиране и подготовка на помещение под наем Провеждане на огледи на къщи, за да се намери подходяща сграда. Сградата трябва да отговаря на нормативните разпоредби, поради което ще бъде оценена и преструктурирана от наетата архитектурна фирма изпълнител, което и ще осигури необходимите здравословни и безопасни условия за децата в градината.
Дейност 4 Обзавеждане на сградата за детска градина Сградата трябва да бъде съответстващо обзаведена според разпоредбите за обзавеждане за детски градини, за да се кандидатства за лиценз от Министерството на образованието
Дейност 5 Материали и консумативи Снабдяване с материали и консумативи, които са нужни за дейността и функционирането на детската градина. За първоначалното стартиране и функциониране на детската градина е необходимо закупуването на: Спални комплекти – 15 броя Кърпи - 10 броя Сервизи за хранене - 15 броя 15 броя Покривки – 15 броя Килими – 3 броя Пердета.- 3 броя
Дейност 6 Счетоводни услуги Дружеството има нужда от счетоводител, който точно и коректно да осчетоводява дейността й, както и да подготвя отчетните документи за Агенцията по заетостта и други институции
Дейност 7 Лицензиране За легално извършване на дейностите на фирмата, същата трябва да отговаря на законови разпоредби и изисквания на държавни институции, които да извършат съответни проверки.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 843 BGN
Общ бюджет:
16 130 BGN
БФП:
16 130 BGN
Общо изплатени средства:
16 130 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 130
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
8 748 BGN
2015
7 382 BGN
16 130 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 710
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
7 435 BGN
2015
6 275 BGN
13 710 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 419
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 312 BGN
2015
1 107 BGN
2 419 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз