Дейности:
|
Дейност 1 „Наемане на помещение за създаване на офис спот - всичко за рекламата и офиса” Ще бъде наето помещение, което ще служи за извършване на дейността по настоящия проект и ще бъде регистрирано в районната община, както и във всички други институции, от които е необходимо издаването на разрешителни и съгласувания, необходими за провеждане на дейността.
Изисквания: Помещението да се намира на комуникативно място в близост до административни сгради, по възможност в широкия център на София, но с възможност за намиране на места за паркиране в близост; Площта да е минимум 30 кв.м., отговаряща на нормативите за извършване на дейността.
Дейност 2 "Закупуване на оборудване" Ще бъде закупено оборудване: гилотина, ламинатор, подвързваща машина, машина за топъл печат, в комплект с букви на кирилица, латиница и символи, ЕКАФП, сейф за ЕКАФП и каса, баркод скенер, външна рекламна табела, LED рекламен дисплей и ДНА: изработване на уебсайт платформа и интернет магазин и закупуване на складова програма, което ще бъде използвано за осъществяване на обичайната дейност на „Офис спот” ЕООД. Дейност 3 "Закупуване на материали и консумативи” Закупуването на материали и консумативи е необходимо, тъй като основната дейност на фирмата е извършване на рекламни услуги, книговезане и други услуги, за които ще бъдат използвани закупените артикули. Ще бъдат закупени и офис консумативи и канцеларски материали, които ще бъдат използвани за първоначално зареждане и излагане на предлаганите стоки. Ще бъдат закупени общо 10150 броя от 771 вида материали и 127 броя от 41 вида консумативи.
Материалите и консумативите ще бъдат изразходвани по време на изпълнението на проекта.
Дейност 4 "Визуализация чрез закупуване на самозалепващи стикери и изработване и поставяне на табела по образец на АЗ" Ще бъдат закупени 9 броя самозалепващи стикери за визуализация и означаване на закупеното по проекта оборудване, обзавеждане и стопански инвентар. Стикерите ще са с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, пълноцветни с размери най-малко 4/7 см. Ще бъде закупена информационна табела по образец на Агенция по заетостта за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. Табелата ще бъде поставена на видно място, на мястото на осъществяване на проекта. Ще бъде направена и фирмена бланка за осигуряване на публичност по проекта и информиране за полученото безвъзмездно финансиране. При всяка публична изява или кампания на „Офис спот” ЕООД ще бъде използвана съставената бланка. Дейност 5 "Осигуряване на трудови възнаграждения на СНЛ" Ще бъдат осигурени трудови възнаграждения в размер на 420 лв месечно, като Емил Богданов ще бъде осигурен като самоосигуряващо се лице, в качеството си на управител и собственик на фирмата и ще бъдат заплатени неговите осигуровки в размер на 108,36 лв. за период от 3 месеца. Дейност 6 "Осигуряване на трудови възнаграждения на наетия персонал" Ще бъде наето едно лице – продавач-консултант, в момента, в който офис спотът бъде оборудван и отвори врати за клиенти. Дейността е основна и незаменима за работата на офис спот-а, тъй като от уменията на продавач-консултанта зависи до голяма степен успеха на „Офис спот” ЕООД.
Ще бъде направен прецизен избор на продавач-консултант, като наетото лице трябва да отговаря на следните изисквания: да има минимум средно образование, да има добри компютърни умения и основни познания за програми за обработка на изображения, също така да има умения за работа в екип, да е активно и амбициозно, да е отговорно в работата си и да може да поема отговорности. Наетото лице ще започне работа на 8 часа и ще работи в офис спот-а минимум една година след приключване на настоящия проект.
Дейност 7 "Организация и управление на проекта" Ще бъде осигурено заплащането на възнаграждението на ръководителя на проекта, който ще се занимава с подготовка на тръжни процедури, провеждане на избор на изпълнител, спазване процедурите за визуализация и публичност и други, като част от екипа за управление на проекта и неговото успешно осъществяване.
|