Дейности:
|
Дейност 8. Осигуряване на публичност и визуализация на дейността Изготвяне на макет на информационна табела, както и изработването й по образец на Агенцията по заетостта, в която да се посочи финансовия принос на ЕСФ и ОПРСР. Табелата ще бъде пълноцветна и с размери 60/90.
Отпечатване на 500 броя флаери,разпространявани сред клиенти и партньори, в които да се посочи финансовият принос на ЕСФ и ОПРЧР
Изготвяне на Сайт – 1 бр.
Дейност 2. Избор на двама безработни и сключване на трудови договори с тях. Сключване на трудов договор със самонаетото лице Избор на безработни, които да бъдат назначени като сътрудници в новосъздената фирма. Те ще бъдат практически обучени за работа в областта на аудио-визуалните изкуства от самонаетото лице, което има съответното образование. Тези хора трябва технически да обезпечат подготовката по бъдещата дейност на фирмата. Дейност 7. Техническо обезпечаване на Проекта с консумативи Необходими са за извършване дейността на фирмата, в т.ч. закупуване на хартия, канцеларски консумативи, класьори и др. Дейност 6. Закупуване на дълготрайни нематериални активи. Дълготрайните нематериални активи са необходими за техническо обезпечаване дейността на фирмата, както и за изпълнението на дейностите по проекта, с изключение на недопустимите разходи по чл.10, ал.1, т.3 от ПМС 180/27.02.2007г., и пряко свързани с тяхната подготовка и осъществяване. Дейност 5. Закупуване на дълготрайни материални активи. Предвидените за закупуване ДМА са необходими за стартиране дейността на фирмата.
Предвижда се закупуване на компютри, монитори и лаптоп.
Дейност 3. Изготвяне на стратегия Избор на външна фирма, която ще направи необходимото проучване, анализ и ще избере най-подходящата стратегия за успешно развитие и разрастване на фирмата (Студио за анимация, дизайн, постпродукти за игралното кино и рекламата) Дейност 4. Наемане на помещение за офис. Създаване на работно място за екипа на студиото. Обновяване на помещението. Прокарване на интернет. Дейност 1. Сформиране на екипа за организация и управление. Ръководи, контролира, координира и организира всички дейности, свързани с изпълнението на проекта. Наблюдава и оценява проекта чрез индикатори за измерване на напредъка. Информира за реализирането му. Осчетоводява всички платежни документи по проекта. Следи за точно изразходване на сумите съгласно бюджета. Изплаща разходите за възнаграждения и осигурителни вноски за сметка на работодателя, отразени в приложение В на бюджета Б-1. Отчита извършените дейности пред Агенция по заетостта. Изготвя и подава междинния и финалния технически и финансов отчет пред Агенцията по заетостта, съгласно изискванията й.
|