Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1788-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01075
Наименование: "Създаване и развитие на бизнес в сферата на информационната сигурност - одит на информационни технологии"
Бенефициент: "ИТ Одит" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 17.03.2014
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Да се стартира предприятие за одит на информационни технологии, което ще разкрие две работни места за млади специалисти(уязвима група), който са не активните лица на пазара на труда, което ще им повиши икономическата активност. Работа с истински сървър и виртуална среда за експериментиране с интернет базирани софтуерни продукти – тестване, прилагане, симулиране, проникване и др; с което се подобрява човешкият и интелектуалният капитал на наетите лица, създават се организационни предпоставки за постигане всички нива на заетост и професионална реализация като се развива управленската култура и производителността в управлението на фирмено равнище; Реализацията на проекта ще доведе до създаване на по добре структуриран социален и интелектуален капитал чрез изграждане на трайни паркньорства между ИТ Одит ЕООД и ключови институции от публичния и частния сектор; Усъвършенстване на партньорски мрежи чрез реално практическо сътрудничество в областта на подобряването на защитните мерки на ин
Дейности: 1. Разходи за банкови такси Разходи свързани с откриване, обслужване, интернет банкиране, закриване на сметката от който ще се извършват плащанията
2. Искане за предварително плащане към договарящия орган Ръководителят на проекта, на основата на приетия бюджет, определя основните групи от дейности, който изискват средства за пряко финансиране през първата половина на проекта. Попълва се искане за плащане от страна на водеща организация към Договарящия орган (формуляр от приложенията по проекта). Средствата се предвиждат по новооткритата за целта сметка на проекта към Водещата организация и се разходват изключително за целите на дейностите на проекта.
3. Сървър 1. Закупуване на сървъра и компонентите му 2. Свързване с два от най бързите доставчици на Интернет за София 3. Инсталиране на операционна система, оптимизация, конфигуриране, база данни, FTP, https 4. Firewall (защитна стена), одиторски софтуер 4. Прехвърляне на сайтовете от виртуалния сървър в реалния 5. Инсталиране на Dolibarr ERP/CRM 6. други уеб базирани приложения
4. Копие на сървъра Правене на огледално копие на данните на сървъра
5. Интернет и Телефон Интернет връзка и гарантиране на качеството и скоростта и чрез свързване с два оператора.Телефонни за връзка с бизнес клиенти, доставчици, колеги.
6. Международни стандарти Заглавие на стандарта - „Информационни технологии. Методи за сигурност. Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” – Стандарта е необходим за извършване на дейността
7. Офис оборудване Закупуване на три бюра + два стола за персонала за да може да се осигури удобно работно място. На двете етажерки е мястото където ще се държат досиетата на клиентите и всички предварително закупени консумативи на фирмата. 4 стола + масата са за клиентите всички останали заинтересувани страни от проекта, който искат да ни посетят.
8. Административни материали за предприятието Водене на хартиени отчети и помагала
9. Публичност и визуализация 1. Табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Табелата следва да е пълноцветна и с размери най-малко: дължина – 80 см. и ширина 55 см.2. Самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане. Стикерите следва да са пълноцветни с размери най-малко: дължина 4 см. и ширина 7 см.3. Реклама в сайта за компании, маркетинг и бизнес – manager.bg4. Визитки
10. Допълнителна Публичност Обществени вестници:- alo.bg - безплатни обяви;- pozvanete.bg - безплатни малки обяви за Варна, София и Пловдив;Публикации за асоцииране в Уеб сайта 27is.com и в други сайтове с обратен линк.Интернет страници за безплатни обяви:Prodavalnik.com - Сайт за безплатни обявиBazar.bg - Безплатни обяви 555.bg - Национален портал за обяви и др.Е-майл офертиТелефонни оферти
11. Работна станция Закупуване на мощен компютър на която ще работи наетия персонал и ще се използва за софтуерни симулации на мрежи, сървъри, рутери, виртуални инфраструктури както и като тестови/работен сървър.
12. Търсене на квалифициран персонал Формирането на екипа по управлението на проекта е основна дейност която включва:1. Подбор на кадри за основната длъжност Помощник ИТ Одитор.2. Формиране на длъжностните характеристики и основните направления на работата.3. Разпределяне на конкретните отговорности4. Уточняване на комуникационните характеристики, форми, стил, механизъм, за достигане на ефектен екипен принцип на работа.
13. Разходи за трудови и други възнаграждения Тримесечното заплащане на мен и на служител
14. Тонизиращи напитки и чистота Освежителите ще са част от средството за поддържане на свеж персонал, както и ще оставят добро впечатление на клиентите решили да посетят офиса
15. Таблет PC Необходимо при Одита на фирми за връзка с сървъра и директното попълване да Фирмените Досиета в ERP пролоцението (водене на списък със стъпките, оценка на изпълнение, препоръки и др.)
16. Разработване на програми за провеждане на ИТ Одити за услуги едно, две и три; подобряване Услуга 1 - ИТ одит - Повърхностен преглед(засягащ основните рискове)Процедурата ще се оптимизира за да може да се извършва за един ден като това ще бъде възможност цената и да е максимално ниска и конкурентно съобразена Услуга 2 - ИТ одит – пълен Ще се цели обхващане на всички възможни ИТ Одиторски процедури в едноседмичен период Услуга 3 - Подготовката за сертифициране по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006
17. Превод на ISO27k инструментариума Чрез превеждането на колекцията от СУИС(системи за управление на информационната сигурност) материали, който включват набор от примери/шаблони и насоки свързани с стандартите ISO/IEC 27000 който се отнасят за защитата на ценните активи информация, ще ни спомогнат за бърз старт и на влизане в процеса на ИТ Одит, Тъй като са написани от СУИС(системи за управление на информационната сигурност) професионалисти от цял свят
18. Тестване на виртуални хакерски атаки ¬Повишаване познанията и уменията в информацията сигурност
19. Тестване на нови интернет приложения и добавянето има като услуга съм предложенията от websiteget.com Чрез систематичното предлагане на нови услуги и приложения се цели привличането на нови потенциални клиенти
20. Преинсталация на сървъра Форматиране на хард дискаИнсталация на новите версии на всички софтуерни продукти
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 134 BGN
Общ бюджет: 14 591 BGN
БФП: 14 591 BGN
Общо изплатени средства: 14 591 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 591 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 626 BGN
2015 10 965 BGN
14 591 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 402 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 082 BGN
2015 9 320 BGN
12 402 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 189 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 544 BGN
2015 1 645 BGN
2 189 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз