Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0299-C0001
Номер на проект: ESF-1113-01-07016
Наименование: "Обучение за подобряване на ключовите компетенции и създаване на устойчиви работни места в "Бест Геймс Медия Груп"
Бенефициент: "НЕТ ИТ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 07.03.2014
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да повиши производителността и качеството на труда в БГМГ чрез подобряване на професионалните умения и компетенции и осигуряване на устойчива заетост на успешно приключилите обучение лица.
Дейности: Дейност 1: Определяне на екип по проекта и дейности по управление и администриране на проекта След одобряване на проекта предприятието ще подпише договори с ръководителя на проекта и счетоводителя с конкретно описание на задълженията и отговорностите. Ще се актуализира графикът на проекта. Ще бъдат извършени всички подготвителни дейности за стартиране на дейностите по проекта. Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостното управление и отчитане на проекта, изпълнението на всички дейности и контрол върху дейността на подизпълнителите. Квалификацията и професионалният опит на ръководителя на проекта напълно отговарят на необходимите за реализиране на проекта. Основните му задачи включват: организиране и координиране дейностите по изпълнение на проекта и организиране дейността на екипа; отчитане изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; наблюдаване дейностите по отношение на целите на проекта, поддържане връзката с договарящия орган, подписване на договори. Ръководителят ще бъде отговорен за техническото, финансово и административно изпълнение на проекта и за спазване на правилата и процедурите при изпълнение на проекти, финансирани по програмата; законосъобразно изпълнение на процедурите за избор на подизпълнители; наблюдение и контрол на подписаните в рамките на проекта договори; контролира спазването на графика на проекта; ще изготвя отчети според изискванията на програмата. Счетоводителят ще отговаря за счетоводството, финансовото управление, съхраняването на финансовата документация, подготовка на искания за плащания и т.н.; подготовка на финансови справки за разходване на средствата и финансови отчети, извършване и осчетоводяване на плащанията по проекта. Избраният счетоводител е квалифициран експерт с дългогодишен опит и е действащ счетоводител на НЕТ ИТ, благодарение на което е добре запознат със спецификите на дейността. Ръководителят на проекта, със съдействието на счетоводителя ще подготвя текущи технически и финансови отчети за изпълнение на дейностите по проекта, за спазване на графика, постигане на индикаторите за успех на всеки етап и за постигнатите резултати след приключване на планираните дейности. Ръководителят ще води точна и редовна документация и ще следи за изрядни счетоводни отчети, съгласно изискваните форми, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане; ще води прецизни и редовни доклади и прозрачни сметки за изпълнението на проекта. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките за изпълнение на проекти финансирани по програмата, както и според вътрешните правила и процедури на организацията и държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен окончателен доклад, попълнен по образец на Договарящия орган, относно изпълнението и постигнатите резултати. В доклада ще се посочва постигането на резултатите и целите на съответния проект чрез предварително зададените индикатори, както и се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите.
Дейност 4: Подготовка на планираните обучения по ключови компетенции Всички лица от целевата група ще преминат обучение по дигитална компетентност с продължителност не по-малко от 45 учебни часа. Предвид спецификата на дейността на НЕТ ИТ отличните умения за работа с електронни таблици, база данни, съхранение и управление на информация са абсолютно задължителни за всички служители във фирмата. След като бъде проведена процедурата за избор на учебен център, който да проведе обученията, и бъде сключен договор, ръководителят на проекта съвместно с преподавателите ще изготвят подробен план график за дните и датите за провеждане на обученията за всяко лице.
Дейност 2 Процедура за подбор на лицата от целевата група Непосредствено след одобрението на проекта и подписване на договора за безвъзмездна финансова помощ с Договарящия орган, НЕТ ИТ ще подаде в съответната ДБТ заявка по образец за подбор на представители на целевата група по проекта. След като получи списък с подходящи лица от ДБТ, отговарящи на изискванията и нуждите на фирмата, ръководителят на проекта ще прегледа списъка и избере конкретен брой лица от целевата група (кратък списък), които най-точно отговарят на изискванията на бенефициента. Ръководителят на проекта заедно с представители на Договарящия орган, назначени със заповед на директора на ДБТ ще проведат индивидуални интервюта с избраните кандидати. Бенефициентът ще подпише индивидуални договори с избраните представители на целевата група за включване в конкретния проект с ясно регламентирани права и задължения.
Дейност 8 Дейности за популяризиране на проекта Информация за проекта ще бъде активно предоставяна от предприятието, според изискванията на програмата в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент 1828/2006, приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”: Дейностите ще включват създаване на достатъчно на брой и различни по вид ефективни средства за комуникация и разпространение на информация до заинтересованите публики от изпълнението на проекта, в това число: - Публикуване на две статии с изпълнените дейности и постигнати резултати в специализирани бизнес списания - Поставяне на логото на ЕС и информация за финансирането на проекта по ОП РЧР на всички отпечатани документи по проекта и във всеки сайт на фирмата. - Поставяне на информационна табела в офиса на фирмата Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на служителите, както и редовно ще информира медии и партньорските организации относно постигнатите резултати. Във всички обяви или публикации на Бенефициента, свързани с проекта, ще се уточнява, че проектът е получил финансиране от Европейския съюз. Всяка публикация на Бенефициента, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, в това число и интернет, ще съдържа следното заявление: „Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Европейския съюз. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от НЕТ ИТ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.” Отговорност за отразяване в медиите на резултатите от проекта и за разпространение на информация за проекта ще бъде поета от страна на Ръководителя на проекта, който ще подготвя регулярно кратки материали за медиите с интересна информация - за стартирането на проекта, прогреса и предстоящите дейности, за крайните резултати.
Дейност 5: Доставка на необходимите оборудване и обзавеждане на работните места Закупуването на оборудване и обзавеждане по проекта е необходимо за създаването на новите работни места за представителите на целевата група. Доставчиците на планираните за закупуване мебели и оборудване ще бъдат избрани съгласно изискванията на ПМС 69/2013 г. като ще бъде обърнато специално внимание на екологичните и здравословни аспекти. Мебелите, закупени по проекта, трябва да бъдат безопасни за човешкото здраве (без съдържание на формалдехид и други вредни съединения), а офис техниката да бъде с висок енергиен клас. Обезпечаването на новите 8 работни места с необходимото обзавеждане и оборудване включва следното: Офис обзавеждане за 8 работни места -Компютърни маси ( 150/80/73.5 h, материал ПДЧ)- 8 бр. - Офис паравани ( размер 80х154.5)- параваните се поставят между бюрата, за да ги отделят и да създадат уединение на работното място, което е особено необходимо при работата на много служители в едно отворено пространство. – 8 бр. -Контейнери за документи (48.2/40/55.5 h,материал ПДЧ)- 8 бр - Мебели за съхранение на документи- увеличаването на екипа с 8 души ще увеличи капацитета на фирмата, а оттам обема на работата и респективно на документацията. За съхраниние на книжната документация, генерирана от новите служители, ще бъдат доставени 3 броя етажерки (155.7/38/119 h) и 4 броя офис шкафове (90/39/187H) - Столове (62.5/61.5/113-121 h, еко кожа) –8 бр. Офис техника за 8 работни места -Преносими компютри - 8 броя – работата на всички служители в НЕТ ИТ се осъществява изцяло на компютри и те са абсолютно задължителни за работата на новоназначените служители - Мрежово устройство за съхранение на данни ( сървър, оборудван със сървърен рак и суич)- увеличения обем на информацията, която ще се генерира от новите работни места и необходимостта от защита на тази информация налагат закупуването на сървър, който да съхранява и дава достъп до споделена информация на служители във фирмата. Сървърът ще бъде закупен заедно със сървърен шкаф ( рак) и мрежово устройство (суич), който ще свързва сървъра с отделните потребители. - Принтери и скенери- към момента фирмата разполага с 1 брой скенер и 2 броя принтер, които подсигурят работата на 6 служители, които работят в НЕТ ИТ към момента. Предвид спецификата на работните позиции , които ще бъдат разкрити по проекта , смятаме да закупим 2 броя скенер и 2 броя принтер, които ще се използват от новите 8 служители.
Дейност 6: Провеждане на планираните обучения по ключови компетенции Всяко от лицата от целевата група, избрани от кандидата, ще премине обучение по дигитална компетентност с минимална продължителност 45 учебни часа преди да бъде назначено на работа в НЕТ ИТ. Обучението ще се извърши от избрания учебен център с доказан опит и квалификация за провеждане на избраните обучения. Предвид спецификите на новоразкритите места планираме да се проведат обучения по дигитална компетентност със следната насоченост: - Работа с програми за компютърна графика и дизайн (Adobe Photoshop, Corel Draw и др.)- 4 лица на длъжност ръководител проект - Работа с текстообработващи програми- 2 лица на длъжност ръководител проект и маркетинг мениджър - Обучение за работа с база данни, съхраняване и управление на информация – 2 лица на длъжност ръководител проект и адмнистративен мениджър В зависимост от съгласувания с учебния център график, продължителността на обученията ще бъде между 2 седмици и 1 месец. Всяко обучение по дигитална компетентност следва да завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения от лицето.
Дейност 3: Процедури за избор на изпълнители/доставчици на планираните услуги по обучение на целевата група и доставка на оборудване и обзавеждане Ръководителят на проекта ще подготви документация за подбор на изпълнители/доставчици и ще организира процедура за подбор на изпълнители/доставчици според изискванията на ПМС № 69/11.03.2013 г.. На външни изпълнители ще бъдат възложени услугите по извършване на мерките за публичност, за доставката на оборудване и обзавеждане на работните места и за избор на обучаваща организация. Съгласно приложимите процедури по ПМС 69/2013 г. доставчиците на офис оборудването и обзавеждането ще се избират чрез провеждане на процедура с публична покана. Според изискванията на ПМС 69 за изпълнителите на дейностите по визуализация и обучение по ключови компетентности не се изисква прилагане на тръжна процедура, тъй като са на стойност по-малка от 20 хил. лв, но за да спази принципите за добро финансово управление бенефициентът ще проведе предварително проучване на фирмите от съответната област и ще събере оферти, за да може да избере изпълнители, предлагащи най-добри финансови условия. Ще бъдат подписани договори с фирмите, предлагащи икономически и технически най-добри оферти, които в най-голяма степен отговарят на нуждите на бенефициента.
Дейност 7: Осигуряване на заетост на успешно приключилите обучение лица След като приключат успешно обучението по дигитална компетентност лицата от целевата група ще бъдат наети на трудов договор във фирмата на следните длъжности съгласно НКПД 2011: Ръководител проект Код по НКПД 12135046 – 6 лица- всяко от лицата ще отговаря за управлението на конкретен проект, свързан с програмирането, оптимизацията, дизайна и съдържанието на определен интернет сайт. Ръководител административен отдел код по НКПД 12196010- 1 лице- ще отговаря за административно и техническо поддържане на дейността на организацията, ще оформя различни материални и официални документи, разработки, проекти и др. и ще установява професионални контакти с публичната администрация, институции и други контрагенти. Маркетинг мениджър Код по НКПД12216004- 1лице- ще осъществява анализ на пазара и потребителското търсене, продажба на онлайн реклами, планиране, реализиране, мониторинг и анализ на рекламните кампании в интернет , сключване на нови партньорства с други компании и др. Преди да бъдат назначени лицата от целевата група, ще бъдат доставени необходимите мебели и офис техника, с цел обезпечаване нормалната им работа в офиса. Всички служители ще преминат въвеждащо обучение и ще бъдат запознати с организацията на работа във фирмата, с основните дейности и процеси, режима на работа, с отговорностите и задълженията им. Новите служителите ще бъдат информирани за правилата за здравословни и безопасни условия на труд във фирмата и прилаганите в предприятието условия за икономичност при използване на ресурсите за опазване на природата, околната среда и разделно събиране и рециклиране на отпадъците. Всички назначени по проекта лица ще бъдат напълно технически и ресурсно обезпечени, обучени от ръководителя на проекта и ще се ползват с всички права и задължения съгласно българското трудово законодателство. Идеята на фирмата е да осигури дългосрочна заетост на наетите по проекта лица и те да останат във фирмата и след изпълнението на настоящия проект.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Глобал Уан ООД
Триди ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 139 316 BGN
Общ бюджет: 110 313 BGN
БФП: 110 313 BGN
Общо изплатени средства: 107 514 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 110 313 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 27 863 BGN
2015 79 651 BGN
107 514 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 93 766 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 23 684 BGN
2015 67 704 BGN
91 387 BGN
В т.ч. Национално финансиране 16 547 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 179 BGN
2015 11 948 BGN
16 127 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 3 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз