Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0060-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-14004
Наименование: На път към Крис ойл
Бенефициент: КРИС-ОЙЛ-97 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 21.02.2014
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Шумен
                    Каспичан
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на географската мобилност на работната сила , намаление на личните и транспортни разходи. посредством предоставяне на транспорт от местоживеене до работното място и по този начин задържане на квалифициран персонал на работа
Дейности: Деийност 1: Организация и управление на проекта Успешната реализация на Проекта изисква добра организация, координация, управление и контрол, предвид териториалния обхват на Проекта. За целта се сформира Екип за организация и управление на Проекта, който се състои от Ръководител и Счетоводител. Екипът осъществява дейности относно: - организиране и координиране на дейностите по Проекта; - периодично изготвяне на справки и доклади за реализацията на Проекта; - водене и отчитане на финансово-счетоводната документация по Проекта.
Дейност 2; Информиране и публичност В съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на ЕК /ЕС/ № 1828 от 2006 г. и в Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., се предприемат необходимите действия за популяризиране на Проекта, а именно: Пускане на оповестяване на проекта- при неговото стартиране, при изпълнението на транспорта и при завуршването на изпълнението на проектапроекта. Съобщението ще се отпечатва във местен ежедневник, като предвиждаме каре с размери 6 на 8 см .
Дейност 3: Транспорт на заетите лица до и от местоработата. Уточнихме два маршрута за пътуване на служителите : 1. Каспичан – Шумен – Плиска - Нови пазар - Каспичан 2. Каспичан – Провадия - Нови пазар – Каспичан . Транспорта по двата маршрута ще се извършва с един автомобил от един шофьор два пъти дневно ( сутрин и вечер). Това е осъществимо благодарение на факта, че работниците по втория маршрут започват работа 2 часа по-късно от установеното за начало на работния ден време, и съответно напускат работа 2 часа по късно, или идват в 10.00 часа и тръгват 19.00 часа. Така по първия маршрут колата тръгва от Крис ойл 97 ЕООД в 6.10 часа и пристига по спирките както следва: Шумен (Б. Българанов) 6.40 часа, спирка Шумен (Тракийския) 6.50 часа., Плиска (Център) 7.23 часа, Нови пазар (Център) 7.35 часа, Нови пазар (Блокове) 7.40 часа и Каспичан (Крис ойл 97) 7.51 часа. По втория маршрут колата тръгва от Крис ойл 97 ЕООД в 8.28часа и пристига по спирките както следва : Провадия 9.00 часа, Нови пазар (Блокове) 9.33 часа, Нови пазар (Център) 9.38 часа, Каспичан (Крис ойл 97 ) 9.50 часа. После след края на работния ден шофьора трагва 17.05 часа и 19.05 часа съответно на двете смени и разкарва работниците по техните населени места. За база за изчисленията на разтоянията и времето за изминаването им използваме www.bgmaps.com . За изчисляване на изминатите разтояния в градски условия и времето за тяхното изминаване и спиране по спирките, ние използваме реален тест с фирмен автомобил. За всеки курс направен през деня добавяме по 10 мин. преди тръгране и 5 мин. след пристигане, за да може шофьора да прегледа автомобила, да зареди гориво и дрруги консумативи, да попълва документацията и т.н. Ще използваме фирмен автомобил VW Caddy 1.9 TDI 2005 г. 6+1 места, с гориво ДИЗЕЛ, за който според закона за ДДС имаме право на данъчен кредит. За разходна норма на автомобила ползваме заводските разходни норми за модела получени от дилър на Volkswagen – Автотрейд ООД. В извънградски условия 5,5л/100км пробег и в градски условия 7,5л/100км пробег. За базова цена ползваме цена от по-голяма част от бензиностанциите , или – 2,58 лв. с вкл. ДДС. За работни дни през месеците ползваме средно 21 дни на месец.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 21 728 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз