|
Дейности:
|
Проектен старт и управление проекта Със стартиране на изпълнението на проекта ще бъде сформиран окончателно екипа за управление и ще се създаде необходимата организация за ефективно протичане на дейностите по проекта. Екипът по проекта се състои от 2 членове – ръководител и счетоводител, които ще бъдат наети на граждански договор. Ще бъде разработена надеждна система за управление и контрол, която включва разпределяне на задачите, задълженията и отговорностите на екипа съобразно план-графика на проекта, провеждане на регулярни срещи на екипа, административни и счетоводни дейности по проектното осигуряване, разработване и подаване на междинни и финални отчети (технически и финансови) и съответните искания за плащане и др. Информираност и публичност на проекта След подписване на договора за безвъзмездна финансова помощ ще бъде организирана пресконференция, на която ще бъдат поканени местни и регионални медии. Такава ще се проведе и в края на проекта с цел представяне пред широката общественост на изпълнението на проекта и постигнатите резултати. Ще бъде изработена информационна табела, която ще бъде поставена на входа на предприятието и ще информира за полученото финансиране всички посетители на фирмата. Също така ще бъдат изработени и 500 бр. флаери, които съдържащи информация за целите, дейностите и резултатите по проекта, както и за финансиращата програма. Ще бъдат направени 2 публикации в местни печатни и/или електронни медии, чрез които ще се представи напредъка по проекта. Друг елемент от дейностите по информиране и публичност по проекта е изработването и поставянето на стикери на транспортните средства, които ще се използват по проекта., указващи източника на финансова помощ.
За реализиране на дейностите по информиране и публичност ще бъде сключен договор с изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС 69 за изработване на посочените по-горе информационни материали.
Подготвителни дейности за стартиране на транспортните дейности по проекта Предвидените по проекта дейности по организиран ежедневен превоз на работниците и служители ще бъдат възложени за изпълнение по реда на предвидените в ПМС №69/2013 г. процедури за избор на доставчик/изпълнител.
Изборът на приложимите процедури ще бъде направен въз основа на предмета на процедурата - транспортни услуги, предвидени по проекта, в съответствие с условията и праговете, посочени в ПМС №69/2013 г.
Дейността по избор на изпълнител/и ще бъде осъществена на два последователни етапа: (а) подготовка на процедурата, включваща изготвяне на необходимата тръжна документация; (б) обявяване и провеждане на процедурата, и сключване на договор с избрания изпълнител. С оглед своевременно провеждане на необходимите процедури, дружеството възнамерява да започне тяхната подготовка непосредствено след сключването на договора за финансиране при спазване на предвидените за това в ПМС №69/2013 г. срокове.
Осигуряване на организиран транспорт до работното място и обратно на целевата група Превозът на работниците и служителите ще се извършва съгласно детайлно разписана транспортна схема, която включва 2 маршрута, както следва:
Маршрут 1 – 87,2 км. от началната точка до предприятието на кандидата и обратно – за 14 лица. Превозът се осъществява от външна фирма-изпълнител
Маршрут 2 – 94 км. от началната точка до предприятието на кандидата и обратно – за 9 лица. Превозът се осъществява от външна фирма-изпълнител
Подборното разписание на всеки от маршрутите в километри от началната точка, откъдето тръгва съответното превозно средство, местата, от които се качват/слизат служителите до работното място и обратно е посочено в т. 5.2.1, част ДЕТАЙЛНА ТРАНСПОРТНА СХЕМА.
Междинно и финално отчитане на изпълнението на проекта Ще бъде открита и поддържана отделна банкова сметка, която ще се използва единствено и само за целите на проекта. Ще се създаде аналитична счетоводна отчетност на разходите по проекта, което ще позволи лесна проследи мост на финансовото му изпълнение. Ще бъдат изготвяни междинни технически и финансови отчети съобразно формата и изискванията на програмата, в които ще бъдат отразявани постигнатите резултати, актуалните стойности на заложените индикатори, срещнатите трудности, ако има такива и предприетите действия за тяхното преодоляване. Ще бъде създадено и поддържано проектно досие, в което ще се съхранява цялата документация по изпълнение на проекта – договори, анекси, доклади, отчети, справки, разходнооправдателни документи, искания за плащане и приложения към тях, доклади от физически проверки на място, информация за предприетите и изпълнение мерки за информиране и публичност и др.
|