Дейности:
|
3. Осъществяване на организиран превоз на работници и служители от и до работното място Дейностите в основно и спомагателно производство се извършват на двусменен режим. Заетите във фирмата работници ще бъдат превозвани по следните маршрути и часове:
Транспортен маршрут 1 за 19 заети лица, работещи на 8 часов двусменен работен режим, първа смяна, пътуващи по направление с. Баниска - с. Бъзовец - гр. Две Могили - фирма А. Л. Филтър ООД. Пътуването се извършва в посока от с. Баниска – А. Л. Филтър ООД в 6:00 ч., и обратно в 16:45 часа.
Транспортен маршрут 2 за общо 45 души, за първа и втора смяна, пътуващи по направление с. Юделник - с. Борисово - с. Стамболово - гр. Сливо поле - фирма А. Л. Филтър ООД, от които:
• 34 броя заети лица за първа смяна. Пътуването се извършва в посока с. Юделник – А. Л. Филтър ООД в 6:00 и обратно в 16:45 часа.
• 11 броя заети лица, за втора смяна. Пътуването се извършва в посока с. Юделник – А. Л. Филтър ООД в 15:00 и обратно в 1:15 часа.
4. Публичност Като важен елемент от изпълнението на проекта се планира и промоционална кампания, която ще има за цел оповестяването на основните дейности и постигнатите резултати пред местната общественост. Тази кампания ще е изцяло съобразена с изискванията за публичност на ЕС.
В рамките на тази дейност ще се сключи договор с изпълнител, който да изготви и постави една информационна табела на основната административна сграда на фирмата, като и информационни табели в всяко от транспортните средства, които ще превозват работниците.
Ще бъдат изработени и печатни информационни материали, които ще съдържат информация за целите и резултатите от проекта и ще се разпространяват сред работниците и служителите на компанията, както и сред клиенти и партньори.
Предвижда се и една публикация, популяризираща проекта в местен ежедневник в гр. Русе.
1. Организационни дейности по стартиране на проекта В рамките на тази дейност ще се сключат гражданските договори с членовете на екипа на проекта и ще се извършат всички необходими организационни дейности.
Изпълнението на настоящия проект изисква стриктно спазване на определени изисквания и правила от страна на целия екип, както и от страна на бенефициентите по проекта. Ето защо, още преди реалния старт на проекта ще се проведе обща среща между членовете на екипа по изпълнение, на която да се направи разпределение на задачите и отговорностите, да се съгласуват графиците за изпълнение по дейностите и изпълнителите, методите за мониторинг и контрол. В рамките на този подготвителен етап целият екип по проекта ще бъде запознат с изискванията по управление на проекти по конкретнта схема на ОП «РЧР» и ще бъдат предприети мерки за информиране и публичност. Ще се изготви и актуален план-график на дейностите по проекта с конкретни срокове, отговорници и ресурси.
2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт на работници По време на тази дейност ще се подготви и проведе тръжна процедура за избор на изпълнител на транспортната услуга, при спазване на изискванията на ПМС No 69, която основно се свежда до изготвяне на документация за възлагане на изпълнението на транспортната услуга чрез събиране на три оферти, изпращане на покани, събиране на офертите, провеждане на оценка и избор на изпълнител, сключване на договор с избрания изпълнител. 5. Управление, мониторинг и отчетност на проектните дейности Дейността включва всички дейности по управление на проекта, изготвяне на отчети и справки към УО за степента на изпълнение на проектните дейности.
Провеждането на текущ мониторинг и цялостно управление на проекта ще се осъществява от ключовия състав на екипа през целия период на неговото изпълнение. Дейностите по проекта ще бъдат наблюдавани и контролирани, така че да се гарантира тяхното провеждане, съгласно възприетите времеви графици и при необходимост да се предприемат мерки по преодоляване на евентуални проблеми.
В процеса по изпълнение на проекта ще се провеждат регулярни срещи на екипа, за да се планират и разпределят конкретни задачи и да се докладва за изпълнението на поетите ангажименти.
|