Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0289-C0001
Номер на проект: ESF-2203-09-08006
Наименование: На път за работа в Кърджали и Джебел
Бенефициент: ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 20.12.2013
Дата на приключване: 02.09.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Кърджали
                    Джебел
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на гъвкавостта на пазара на труда в Кърджали и Джебел чрез осигуряване на организиран транспорт до и от работното място.
Дейности: 1.Сформиране на екипа за управление и изпълнение на проекта В началото на проекта кандидатът ще проведе серия от срещи за сформиране на екипа. Ще бъдат ясно разпределени отговорностите на членовете на екипа и ще бъде създадена ясна система за изпълнение на проекта, за идентифициране на риска и за прозрачно управление на средствата. Ще бъде разработена система за мониторинг на резултатите. По време на изпълнението на проекта ще се провеждат редовни срещи между членовете на екипа с цел планиране на бъдещите дейности, отчитане на напредъка, идентифициране и преодоляване на рискови ситуации и проблеми и управление на финансовите средства.
3.Осигуряване на организиран транспорт до и от Кърджали и Джебел на 80 заети в ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД за период от 12 месеца. Дейността ще се изпълнява от избрания подизпълнител съгласно график, изготвен от кандидата - ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД. Населените места, където живеят работниците не са много отдалечени , но селата са разпокъсани и особено през зимния сезон придвижването да работата им е силно затруднено. Съобразявайки се с териториалните и географски особености предвиждаме използване на осем местни микробуси като най-подходящо транспортно средство. Общо 11 микробуса ще са необходими за превозването на работниците. Ще бъде определен маршрут на вземане и оставяне на пътуващите заети лица, който ще бъде съобразен с работното им време и отдалечеността на населеното място, в което живеят. Кандидатът ще следи стриктно за пътуванията и за изготвения график. Водачите на превозните средства ще издават пътни листи. Ежедневно ще се попълват присъствени списъци на заетите лица, включени в проекта, с които ще се следи явяването им на работа. В случай, че някой от работещите, на които се предоставя организиран транспорт, системно не се явява на работа или използва други средства за придвижване, той ще бъде заменен с друг работещ, който пътува ежедневно до и от Кърджали или Джебел. Цялата документация по пътуването на включените в проекта лица ще се съхранява в офиса на ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД и съответно в цеховете в Кърджали и Джебел.
4.Информиране и публичност на проекта С цел осигуряване на максимална публичност на целите, дейностите, постигнатите резултати и финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” през целия период на изпълнението ще бъде разпространявана регулярна информация за напредъка. В началото и в края на проекта ще бъдат подготвени и разпространени общо 8 прес-съобщения до местните медии за началото и за края на проекта. В началото на проекта ще бъдат подготвени и отпечатани 40 информационни табели, които ще бъдат поставени на местата в съответните населени места, на които ще спират транспортните средства, предоставящи организиран транспорт до и от Кърджали и Джебел за заетите в ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД. Освен това ще бъдат подготвени и отпечатани 200 плаката, с цел разпространяване на информация за проекта в населените места, от и до които ще се осъществява транспорта. Ще бъдат подготвени и отпечатани и 200 стикера, които ще бъдат залепени на микробусите, предоставящи организирания транспорт. Ще бъдат отпечатани и 1000 хартиени плика с формат А3 с цветно лого с името на проекта и брандирани, според изискванията на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, които ще бъдат раздавани като рекламни материали сред клиентите на ТЕКСТИЛ-ИНТЕРНЕШЪНЪЛ КВ ЕООД. В началото на проекта ще бъде подготвена и отпечатана информационна брошура с тираж от 400 броя, която ще бъде раздавана на представителите на целевата група по време на процеса на идентифициране на участниците в организирания транспорт с цел те да разпространят информация за проекта сред други представители на целевата група. Брошурата ще бъде раздавана и сред местните заинтересовани страни в двете общини с цел разпространяване на информация за целите на проекта и заложените резултати, както и за да се разпространи информация за ОП „Развитие на човешките ресурси”. Брошурата ще бъде формат А4, 2 страници, пълноцветен печат. Всички подготвени информационни и промоционални материали ще отговарят на изискванията за публичност съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”.
2.Провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки По време на изпълнението на проекта кандидатът ще организира процедури по възлагане на обществени поръчки на външни изпълнители. Стриктно ще бъдат следвани разпоредбите в НВМОП, ЗОП и ПМС 69. По време на изпълнението на дейността ще се следва планът заложен в т. 5.1.2 на проектното предложение.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 118 919 BGN
Общ бюджет: 112 806 BGN
БФП: 112 806 BGN
Общо изплатени средства: 112 806 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 112 806 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 23 784 BGN
2015 89 022 BGN
112 806 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 95 885 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 20 216 BGN
2015 75 669 BGN
95 885 BGN
В т.ч. Национално финансиране 16 921 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 568 BGN
2015 13 353 BGN
16 921 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз