Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0097-C0001
Номер на проект: ESF-2203-07-08002
Наименование: Служебен транспорт
Бенефициент: ДОБРЕВ-Н ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 01.03.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северен централен
               Разград
                    Цар Калоян
Описание
Описание на проекта: Осигуряване на условия за продължителна заетост чрез повишаване гъвкавостта на пазара на труда в Област Разград и стимулиране на конкурентоспособността, производителността и адаптивността на работната сила с прилагане на мерки за териториална мобилност на заетите в предприятието.
Дейности: 1. Информиране и публичност При стартирането и приключването на проекта ще се проведат пресконференции с местните медии, като ще им бъде дадена информация относно целите на програмата, финансиращите структури, целта на проекта, методиката на работа и резултатите. Ще бъдат отпечатани рекламни материали за същността на проекта и перспективите, които предлага. Те ще бъдат разпространявани сред представители на целевата група и работодатели. Ще бъде изработена табела, която ще се постави на мястото на провеждане на дейностите /фирмената база/. Ще бъдат изработени стикери за МПС, с които ще се реализира проекта. В началото и края на проекта ще бъдат пуснати по две обяви в местните вестници.
2. Избор на изпълнител - доставчик на горива След стартирането на проекта ще бъде проведен избор на доставчик на горива, за обезпечаване на организирания транспорт на работниците за период от 12 месеца. Процедурата ще се проведе съгласно чл. 12, ал. 2 от ПМС69 – с една оферта. За целта ще бъдат спазени изискванията и процедурата, регламентирана в Ръководството на Бенефициента Средствата за материали /дизелово гориво/ са разписани в Приложение 3.2. към Бюджета. Количествата са определени въз основа на горивната разходна норма, определена за всяко едно превозно средство, което ще бъде използвано в проекта, маршрута, по който то ще се движи и изминатите км за един ден – до и от работното място. За доказване на разходните норми на автомобилите е спазена процедурата по чл. 4, ал. 2 и чл. 5 от НАРЕДБА № 3 от 25.09.1989 г. МПС на фирмата са втора употреба и липсва документация за технически данни. Изпратено е запитване до фирма „Технотест” АД, която извършва измервания на разхода на гориво, но не е получен отговор. Предвидено е транспортът да се осъществява за период от 12 месеца или 255 работни дни /съгласно годишния календар за 2013 и 2014г, и обявените празнични и неработни дни/. В изпълнение на наредбата на управителя за разходната норма на МПС, за завишаването й при определени условия /приложено е изискването за завишаване от 3% на разходните норми за зимния период – от ноември до март, включително/, транспортната дейност е разделена на два периода: • Транспорт при нормални условия: 7 месеца или 149 дни, с дневна разходна норма /общо за всички МПС/ 20,38 л.= 3036,62 л. за периода. • Транспорт при зимни условия: 5 месеца или 106 дни, с дневна разходна норма /общо за всички МПС/ 21,25 л.= 2252,00 л. за периода. Стойността на горивото е изчислена при цена на дизеловото гориво 2,57 лв/л с ДДС.
3. Осигуряване на организиран транспорт Дейността е с продължителност 12 месеца. През този период ежедневно ще се осъществява транспорт на 32–та представители на целевата група, заети във фирмата. Транспортът ще се извършва 255 работни дни, с четири МПС – собственост на фирмата, по четири маршрута от населеното място по местоживеене до работното място и обратно: 1. МПС, марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО; рег. № РР 7511 АP; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; маршрут: с. Малко Йонково-с.Голямо Йонково-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в с.Малко Йонково; водач: Ибрахим Юмер Ибрахим – ангажиран с транспорта общо 1,67 часа на ден: от 7,00 до 7,50 и от 17,15 до 18,05 часа. 2. МПС, Марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО;рег. № РР 6121 АР; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; Маршрут: гр.Цар Калоян-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Цар Калоян; водач: Стоян Неделчев Кившанов – ангажиран с транспорта общо 0,8333 часа на ден: от 7,20 до 7,45 и от 17,15 до 17,40 часа. 3. МПС, Марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО;рег. № РР 951 01 АM; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; Маршрут: гр.Разград-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Разград; водач: Георги Петров Николов – ангажиран с транспорта общо 1,5 часа на ден: от 7,00 до 7,45 и от 17,15 до 18,00 часа. 4. МПС, Марка СИТРОЕН С-5;рег. № СА 0374 СВ; брой места 4+1; транспорт на 5 лица от целевата група; Маршрут: гр.Разград-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Разград; водач: Антон Георгиев Ангелов – ангажиран с транспорта общо 1,333 часа на ден: от 7,10 до 7,40 и от 17,15 до 17,45 часа. Водачите на МПС са заети във фирмата-кандидат и живеят в съответните населени места, в които нощуват колите. Ежедневно всяко от МПС ще пътува по съответния маршрут 2 пъти: до работното място и обратно от него до местоживеенето. Дейността е с продължителност 12 месеца. През този период ежедневно ще се осъществява транспорт на 32–та представители на целевата група, заети във фирмата. Транспортът ще се извършва 255 работни дни, с четири МПС – собственост на фирмата, по четири маршрута от населеното място по местоживеене до работното място и обратно: 1. МПС, марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО; рег. № РР 7511 АP; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; маршрут: с. Малко Йонково-с.Голямо Йонково-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в с.Малко Йонково; водач: Ибрахим Юмер Ибрахим – ангажиран с транспорта общо 1,67 часа на ден: от 7,00 до 7,50 и от 17,15 до 18,05 часа. 2. МПС, Марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО;рег. № РР 6121 АР; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; Маршрут: гр.Цар Калоян-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Цар Калоян; водач: Стоян Неделчев Кившанов – ангажиран с транспорта общо 0,8333 часа на ден: от 7,20 до 7,45 и от 17,15 до 17,40 часа. 3. МПС, Марка МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ ВИТО;рег. № РР 951 01 АM; брой места 8+1; транспорт на 9 лица от целевата група; Маршрут: гр.Разград-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Разград; водач: Георги Петров Николов – ангажиран с транспорта общо 1,5 часа на ден: от 7,00 до 7,45 и от 17,15 до 18,00 часа. 4. МПС, Марка СИТРОЕН С-5;рег. № СА 0374 СВ; брой места 4+1; транспорт на 5 лица от целевата група; Маршрут: гр.Разград-с.Езерче и обратно; автобусът нощува в гр.Разград; водач: Антон Георгиев Ангелов – ангажиран с транспорта общо 1,333 часа на ден: от 7,10 до 7,40 и от 17,15 до 17,45 часа. Водачите на МПС са заети във фирмата-кандидат и живеят в съответните населени места, в които нощуват колите. Ежедневно всяко от МПС ще пътува по съответния маршрут 2 пъти: до работното място и обратно от него до местоживеенето.
4.Вътрешен мониторинг Организацията на проекта и вътрешния мониторинг ще се осъществява за всяка дейност от Екипа, в зависимост на кого е възложено изпълнението й. При приключването на всяка дейност ще се съставят констативни протоколи. В тях ще бъдат описвани резултатите, трудностите, с които се е сблъскал екипа, причините и начините за преодоляването им . Въз основа на тях ще се вземат решения за по-нататъшната реализация на проекта /план за действие/. Предвижда се постоянен вътрешен мониторинг по отношение на качеството, сроковете и финансовото изпълнение на дейността. По време на реализирането на проекта ще се осъществява обратна връзка за мнението на лицата от целевата група. Възникналите въпроси и мнения ще бъдат предоставяни на кандидата. Кандидатът ще осигури отчитане на финансовите резултати по пера. Финансовите отчети ще се изготвят ежемесечно, от счетоводителя по проекта, за да се следи изразходването на средствата и ще се прави съпоставка на това, което е залегнато в бюджета и това, което действително е изразходвано. Финансовите отчети ще бъдат представяни на ДО съобразно изискванията или при поискване от негова страна.
5. Приключване и отчитане на проекта Приключването на проекта ще се осъществи от екипа и включва систематизиране на цялата проектна документация, оформяне на окончателния доклад и представянето му на Възложителя.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
МАК-ТУР ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 23 395 BGN
Общ бюджет: 11 460 BGN
БФП: 11 460 BGN
Общо изплатени средства: 11 453 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 11 460 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 672 BGN
2015 6 781 BGN
11 453 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 9 741 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 971 BGN
2015 5 764 BGN
9 735 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 719 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 701 BGN
2015 1 017 BGN
1 718 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз