Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0203-C0001
Номер на проект: ESF-2203-08-01009
Наименование: Осигуряване на организиран транспорт на служителите на ПИРИНСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ ЕАД
Бенефициент: ПИРИНСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 18.12.2013
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               Благоевград
Описание
Описание на проекта:  Осигуряване на организиран транспорт от и до работното място на работниците и служителите в Пиринстройинженеринг ЕАД, като предпоставка за повишаване на производителността
Дейности: 2. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място Пиринстройинженеринг ЕАД има шест (6) обекта на територията на Югозападна България. Това са асфалтовите бази в местността Мелнишка река; село Баня; гр. Гоце Делчев; гр.Симитли; трошачно- сортировъчна инсталация в с. Логодаж и ремонтно- монтажна работилница- Благоевград. Обхвата на проекта включва две от изброените: асфалтовата база „Мелнишка река”в село Ново Кономлади и Трошачно- сортировачна инсталация с. Логодаж. Тези два обекта, като специални производства са разположени извън строителните граници на населените места и до тях няма осигурен обществен транспорт. Единствената възможност за придвижване на работниците до и от работните места е използването на собствен превоз, което значително ще намали доходите им от труд. Поради тази причина, в изпълнение на отговорната си социална политика, ръководството на Пиринстройинжринг ЕАД започва от 1994 г. осигуряване на организиран транспорт за работещите в тези два обекта. В наши дни, в условията на икономическа криза, която в най-голяма степен засегна стоителния сектор, намаляването на постоянните разходи ще доведе до повишаване на производителността на предприятието и ще освободи средства за модернизиране на автомобилния му парк. В проектното предложение тази дейност включва два маршрута: Маршрут І Село Марикостиново - Асфалтова база „Мелнишка река” Този маршрут се изминава сутрин в посока Асфалтова база „Мелнишка река” и вечер в посока с.Марикостиново, като осигурява транспорт за девет (9) служители на Пиринстройинженеринг ЕАД с постоянни адреси в следните населени места –Петрич; с.Марикостиново; с.Кулата; с.Ново Кономлади; с.Капатово и с.Дрангово. Пътува се с собствен на фирмата мини-бус Пежо Боксер 350, 12+1 места. Нормата за разход на гориво, съгласно техническата документаци на производителя и Директива 99/100 е 9, 9 (литри/100 км) при смесено каране. В представената по-долу детайлна транспортна схема общото разстояние на маршрута за деня, който включва разстоянието от с. Марикостиново до Асфалтова база „Мелнишка река”сутрин и обратния маршрут от Асфалтова база „Мелнишка река” и с.Марикостиново вечер е 118, 35 км. Маршрут ІІ Складова база и гараж гр.Благоевград - Трошачно- сортировачна инсталация „Логодаш” Този маршрут се изминава сутрин от Складова база и гараж гр.Благоевград до Трошачно- сортировачна инсталация „Логодаш” и вечер в посока Трошачно- сортировачна инсталация „Логодаш”- Складова база и гараж гр.Благоевград, като осигурява транспорт на 13 лица, с постоянен адрес в следните населени места: гр.Симитли, гр.Благоевград, с.Селище и с.Логодаж. Дейността се извършва със собствен на фирмата мини- бус Фиат Дукато, 14+1 места, чиято норма за разход на гориво съгласно техническата документация на производителя и директива 93/116/СЕ е 10,0 л./100 км. при смесено каране. В представената по-долу детайлна транспортна схема общото разстояние на маршрута за деня, който включва разстоянието от Складова база и гараж гр.Благоевград- Трошачно- сортировачна инсталация „Логодаш” сутрин и Трошачно- сортировачна инсталация „Логодаш”- Складова база и гараж гр.Благоевград вечер е 120,95 км. Количествата гориво, необходимо за извършване на дейността са определени на следната база: - разходната норма за гориво- 9,9 л./100 км. за Пежо Боксер; - 10,00 л./100 км. за Фиат Дукато; - изминатите километри на ден – 239,30 км. за двата маршрута с отиване и връщане; - средния брой работни дни на месец- 21; - и средната скорост на движение, брой спирки и ограничения в населени места при смесено каране – 50 км/h, На тази база са изчислени и възнаграждението и осигуровките от страна на Пиринстройинженеринг ЕАД за шофьорите на двете превозни средства. Дейността включва: - Закупуване на гориво - Осигуряване на работна заплата и осигуровки от страна на предприятието на двамата шофьори, извършващи превоза на пътниците
3. Публичност и визуализация Дейността по осигуряване на информация и публичност предвижда мерки за популяризиране на получената финансова подкрепа от ОП РЧР чрез ЕФС в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, (чл. 8 от Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. на Комисията) и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите по ОП „Развитие на човешките ресурси” Мерките предвиждат използване на следните средства за визуализация: представителни бланки за документацията по проекта, интернет публикации в сайта на дружеството и указателни табели на използваните за реализацията на проекта транспортни средства.
1. Управление на проекта След одобряване на проекта и подписване на договор с финансиращата институция, Пиринстройинженеринг ЕАД ще подпише допълнение към действащите договори с ръководителя и счетоводителя на проекта, с конкретно описание на задълженията и отговорностите. Ще бъдат извършени всички подготвителни дейности за стартиране на дейностите по проекта- актуализиране и конкретизиране на графика на проекта и др. Ръководителят ще отговаря за цялостното управление и отчет на проекта, изпълнението на всички дейности и управлението на екипа и подизпълнителите. Основните му задачи включват: организиране и координиране на дейностите още по подготовка на проекта и проектната документация; организира и координира дейностите по изпълнение на проекта и организира дейността на екипа; организира и контролира процедурите за избор на изпълнители по проекта; отчита изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; наблюдава дейностите по отношение на целите на проекта, поддържа връзката с АЗ, подписва договори, поддържа контакт със заинтересованите страни. Ръководителят ще бъде отговорен за техническото, финансово и административно изпълнение на проекта и за спазване на правилата и процедурите при изпълнение на проекти, финансирани по програма РЧР; законосъобразно изпълнение на процедурите за избор на подизпълнители; наблюдение и контрол на подписаните в рамките на проекта договори; контролира спазването на графика на проекта; подготовка на доклади и отчети по проекта. Подробно описание на задълженията и отговорностите на Ръководителя ще бъде включено в договора за възлагане управлението на проекта. Счетоводителят ще отговаря за счетоводството, финансовото управление, съхраняването на финансовата документация, подготовка на искания за плащания и т.н.; подготовка на финансови справки за разходване на средствата и финансови отчети. Ръководителят на проекта, със съдействието на счетоводителя ще подготвя подробни текущи технически и финансови отчети за изпълнение на дейностите по проекта, за спазване на графика, постигане на индикаторите за успех на всеки етап и за постигнатите резултати след приключване на планираните дейности. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките за изпълнение на проекти финансирани по програмата, както и според вътрешните правила и процедури на Пиринстройинженеринг ЕАД и държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен окончателен доклад, попълнен по образец на Договарящия орган, относно изпълнението и постигнатите резултати. В доклада ще се посочва постигането на резултатите и целите на съответния проект чрез предварително зададените индикатори, както и се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите. Докладът ще описва и основните проблеми, възникнали по време на изпълнението на съответния проект, как тези проблеми са били решени, както и какви са били причините те да не бъдат преодолени. Освен техническия доклад и копия от съпътстващи документи, ще бъде подготвен и финансов отчет.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 21 293 BGN
Общ бюджет: 15 753 BGN
БФП: 15 753 BGN
Общо изплатени средства: 15 750 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 15 753 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 259 BGN
2015 11 492 BGN
15 750 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 390 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 620 BGN
2015 9 768 BGN
13 388 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 363 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 639 BGN
2015 1 724 BGN
2 363 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз