Дейности:
|
Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 2013 г.“ Описание: Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69 от 2013 г. за следното:
1. обезпечаване на траспортна услуга за служителите на дружеството от и до работното място за период от 12 месеца;
2. осигуряване на мерките за публичност и визуализация на проекта;
3. доставка на материали и консумативи за обезпечаване администрирането на изпълнението на проектните дейности.
Обосновка: чрез провеждане на гореописаните процедури се цели да бъдат избрани най-добрите, отговарящи на нуждите на дружеството, доставчици и изпълнители за изпълнение на планираните в проекта дейности по ПМС 69 от 2013 г. при спазване на основните принципи на откритост, прозрачност и конкурентост при избора.
Натовареността на служителите на работното място, необходимостта от специфична експертиза и спазването на принципите на обективност и независимост при изпълнението на заложените проектни дейности обосновават избора на външни изпълнители за горепосочените дейности.
Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проектните дейности. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта“ Описание и обосновка на дейността: Описание: В рамките на изпълнение на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. За целите на проекта членовете на екипа ще сключат граждански договори за почасова работа на база заповед за назначаване на екип за период от 15 месеца изпълнение на проекта. В допълнение на това, тази дейност предвижда спазване на план-графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности и посочените индикатори, управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение, навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации, текущ контрол по осъществяване на дейностите, анализиране и оценка на документи и др.
Обосновка: Изпълнението на тази дейност е ключова за създаването на условия за качествено и навременно изпълнение на проектните дейности в съответствие с изискванията и условията на Насоките за кандидатстване, Договора за безвъзмездна финансова помощ и Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата процедура. Описаната дейност е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане.
Дейност № 3 „Изпълнение на програма за организиран транспорт до и от работното място на служителите на дружеството“ Описание: ключова дейност за успешното изпълнение на настоящия проект е изпълнението на програма за осигуряване на организиран транспорт за част от служителите на ВЕКО – 2010 В ООД от населените места, в които живеят (с. Лъжница, с. Дъбница, с. Хвостяне, с.Блатска и с. Копривлен), до работното им място в град Гоце Делчев. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител, избран по реда и условията на ПМС 69 от 2013 г. по Дейност № 2. За целите на изпълнението на дейността работодателят носи пълна отговорност относно избраните маршрути и организацията на работа на служителите. Разработената от работодателя програма за осигуряване на транспорт на служителите е със следните специфични особености: от една страна, заетите в дружеството лица работят 5 дни в седмицата на пълно работно време, а, от друга, за целите на проекта са разработени оптимални икономични маршрути за служителите на дружеството, попадащи в целевата група на проекта.
Настоящият проект предвижда изпълнението на дейността по обезпечаване на транспорт за 70 от служителите, както следва:
Маршрут № 1:
Описание: с. Лъжница – град Гоце Делчев – 20 км. и град Гоце Делчев – с. Лъжница – 20 км. Общо 40 км на ден.
МПС: по маршрута пътуват всекидневно 4 броя МПС-ва с капацитет до 15 човекоместа.
Общ брой километри по маршрута: 40 км на ден по 252 дни – общо 10 080 на година км за 1 МПС-во или 10 080 км по 4 – общо 40 320 км на година за 4-те МПС-ва.
Маршрут № 2:
Описание: с. Копривлен – с. Блатска – с. Хвостяне – с. Дъбница – град Гоце Делчев – 43 км. и град Гоце Делчев – с.Дъбница - с. Хвостяне – с. Блатска – с. Копривлен – 43 км. Общо 86 км на ден.
МПС: по маршрута пътуват всекидневно 1 брой МПС с капацитет до 15 човекоместа.
Общ брой километри по маршрута: 86 км на ден по 252 дни – общо 21 672 км на година за 1 МПС.
По посочените маршрути ще се извършва превоза на служители на дружеството всеки работен ден. Така определените маршрути обхващат 70 служители на дружеството с настоящ адрес в населените места по всяка една от изброените по-горе точки на пътуване.
Обосновка: предвидената за изпълнение от работодателя социална програма е ключова по отношение подобравяне качеството на живот на служителите и обезпечаване на дългосрочна устойчива заетост за тях, тъй като:
от една страна, позволява да се осигурят адекватни на потребностите на служителите социални придобивки под формата на съобразен с работното време и местоживеенето на заетите лицата транспорт. Това е възможно чрез планирането на икономически най-изгодни маршрути и съответно обезпечаване на транспортна услуга при оптимизиране на разходите за изпълнението й;
от друга страна, дейността е инструмент за повишаване на потенциала за успешна трудова реализация, тъй като води до повишаване на гъвкавостта на заетите лица, утвърждава принципа за равни възможности и подобрява социалната защита. Това от своя страна е ключова предпоставка за обезпечаване от работодателя на дългосрочна устойчива заетост и повишаване конкурентноспособността на дружеството като цяло.
Дейност № 4 „Осигуряване на публичност и визуализация на проекта“ Описание: Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са:
• Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените цели и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта.
• Изработване и доставка на 5 (пет) информационни табели, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Табелите ще бъдат ползвани за визуализиране на превозните средства, с които ще бъде извършен превоза на служителите от и до работното място.
• Изработване и доставка на 1 (една) информационна табела, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”, предназначени за визуализиране административния офис на дружеството.
Обосновка: Описаните мерки за осигуряване на публичност и визуализация отговарят на изискванията на Регламент на ЕК №1828/2006 и Регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд, Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”. Те са от ключово значение за информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фондовете и популяризиране на обстоятелството, че ЕС съфинансира проекта и операцията, която се изпълнява е в рамките на ОП „Развитие на човешките ресурси”.
|