Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0211-C0001
Номер на проект: ESF-2203-08-07003
Наименование: Подобряване на преспективите на заетост в "Изамет 05" ЕООД
Бенефициент: "Изамет 05" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 18.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               Кюстендил
                    Дупница
Описание
Описание на проекта: Общата цел, която е поставена пред настоящия проект е да се насърчи географската мобилност на и да се създадат условия за устойчива заетост за служителите в предприятието. Така определената обща цел, очакваме да бъде постигната посредством реализирането на следните специфични цели
Дейности: Дейност 2. Дейности за популяризиране на проекта Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: - бланки; - табели; - прес-съобщения; - доклади за вътрешно ползване и за външни партньори; - електронни носители (CD, DVD), всякакви други публикации; табела на сградата. Планирано е използването на следните мерки за информация и публичност: 1. Информационна табела. В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави 1 брой в сградата на организацията. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”. 2. Брошура на проекта. Планирано е изработването и разпространението на 300 броя информационни брошури целите на проекта. Брошурата ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа: а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; б) наименованието на проекта, които се изпълнява; в) изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“. Основната задача на брошурите ще бъде да послужат като средство за информиране на представителите на целевата група за възможността за включване в проекта по достъпенн за тях начин. Изготвените брошури се предвижда да бъдат разпространявани посредством ДБТ, на обществени места, в учебни заведения. 3. Публикации в регионален вестник Бенефициентът ще изготви три публикации. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. Изамет 05 ЕООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта”. 4. В рамките на дейността ще бъдат организирани и проведени две пресконференции – в началото и в края на проекта. На събитията ще бъдат поканени за участие представители на всички заинтересовани страни по проекта, медии, служители на ДО и УО. По време на събитията ще бъде направена презентация за целите и дейностите по проекта, като на закключителната пресконференция ще бъдат представени и постигнантите резултати по време на изпълнението.
Дейност 3. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за 41 служители на „Изамет 05 ” ЕООД за период до 12 месеца. Изпълнението на дейността ще стратира с провеждането на процедура за избор на изпълнител за доставка на горива, необходими за осъществяването на транспорта на служителите. З ацелта се предвижда събирането и оценяването на не по-малко от три съпоставими оферти, които съържат техническо и финансово предложение. Офертите ще бъдат оцененти по критерий „икономически на-изгодно предложение” и с класирания на първо място кандидат ще се сключи договор за доставка. В подготвителния етап на дейността също така ще се подготвят допълнителни споразумения към трудовите договори на служителите, които ще осъществяват планирания превоз до и от работното място, с които ще се регламевнтират съответните задължения и полагащи се възнаграждения за изпълнение. Възнагражденията от бйджета на проекта ще се изплащат на час, съобразно реално отработеното време за дейността. Като част от подготовката се предвижда и изготвянето на подробна транспортна схема и график за служителите, които ще бъдат преки ползватели от реализацията. Същинското изпълнение предвижда осъществяването на транспорт на 41 служители по приложените общо 9 маршрута в т. 5.2.1.При определянето на маршрутите е използван подход на максимално групиране на служителите, така че да се постиген оптималност на разходите и времето необходимо за придвижване.
Дейност 1. Създаване на екип по проекта, управление и отчетност За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. Екипа за управление на проекта ще се състои от ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Вътрешна оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансово – счетоводен отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”. Степента на изпълнение на всяка от дейностите ще се оценява чрез т.нар. “обективно проверими показатели”. Ще се изготвят месечни отчети от всеки представител от екипа на проекта, които ще се предават на Ръководителя за анализ и обобщаване на ситуацията. Лични месечни отчети ще изготвят: счетоводителя, ръководителя и координатора на проекта. Счетоводителя ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Ръководителят ще изготвя обобщен доклад за дейността и степента на изпълнение и постигане на заложените резултати и ще го представя на ръководителят на „Изамет 05 ” ЕООД. В началото на всеки месец ще се провеждат срещи на екипа за контрол на напредъка и планиране на предстоящите дейности. Екипът по проекта ще има ангажимента и отговорността за подготовка на документацията за избор на външни изпълнители по дейностите, за които такива са предвидени, както и да изготви и представи пред ДО график на тръжните процедури в началото на проекта. В рамките на дейността ще бъдат оформяни и сътоветните отчетни документи съобразно правилата на програмата и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЮНИОН ГАЗ ОЙЛ ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 60 707 BGN
Общ бюджет: 30 211 BGN
БФП: 30 211 BGN
Общо изплатени средства: 30 211 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 30 211 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 140 BGN
2015 18 071 BGN
30 211 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 25 679 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 10 319 BGN
2015 15 360 BGN
25 679 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 532 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 821 BGN
2015 2 711 BGN
4 532 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз