Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0137-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11018
Наименование: "ВИНПРОМ ПЕЩЕРА" АД на път
Бенефициент: СОМА АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
Описание
Описание на проекта: Да бъде насърчена географската мобилност чрез осигуряване на транспорт от и до работното място на тези заети лица в „Винпром Пещера“ АД, които пътуват ежедневно от други населени места, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт. По този начин да се създадат предпоставки за запазване на заетостта и засилване на социалното включване на тези работещи в дружеството
Дейности:  Дейност 2 Организация и управление на проекта, вътрешен контрол на изпълнението на проектните дейности.Избор на външни изпълнители за дейностите, които ще бъдат възлагани по реда на Постановление на Министерски съвет 69/2013 г. и последващите му из Успешното изпълнение на проекта се основава на доброто проучване, планиране, изпълнение и следпроектния контрол на всички дейности, с цел ефективна устойчивост на резултатите тях. Предвидено е екипът по организация и управление да включва ръководител, счетоводител и координатор, назначени със заповед от ръководството на Кандидата. Ръководителят на проекта ще осигури необходимия качествен контрол на изпълнението на всички дейности по проекта, както и навременното отстраняване на появили се въпроси, проблеми и закъснения при реализацията им. Назначаването на координатор на проекта ще доведе до ефективен мониторинг на изпълнението на всички дейности. Счетоводителят на проекта ще отговарят за законното разходване на разходите по проектните дейности и осчетоводяването им. Управленският екип ще координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с ДО договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. По-конкретно, екипът за управление на проекта ще изпълнява следните задачи: • изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; • осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; • извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда на ПМС 69/2013 г., както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; • своевременно изготвяне и представяне на изискваните месечни справки, отчети, финансови и технически междинни/финални доклади към ДО относно изпълнението на проекта. Ще се осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган. Сформираният екип по проекта ще отговаря за цялостната организация и координация на всички дейности, ще се създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, между екипа и ръководството, ще се провеждат редовни срещи на екипа с цел да се следи цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия.
 Дейност 3 Осигуряване на информиране и публичност на проектните дейности. Бенефициентът ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на обстоятелството, че Европейския съюз и ЕСФ финансират проекта. Публичността по дейностите на проекта ще се извършва по следните начини: • Чрез изготвяне на 6 броя публикации в местни (регионални) медии по места на изпълнение на дейностите по проекта – 2 в гр. Пловдив, 2 в гр. Пазарджик и 2 в гр. Пещера. Предвидено е да се изготвят 3 публикации –за началото на проекта и 3- в края на проекта, с оглед постигнатите резултати. Целта на публикациите е информиране на широката общественост относно целите, дейностите и резултатите от проекта. При публикациите задължително ще се цитират името на ОП РЧР и на ЕСФ, както и наименованието на проекта. Всякa публикация ще съдържа следния текст: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. „Винпром Пещера“ АД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта“. • Чрез поставяне на 1 информационна табела - на сградата на „Винпром Пещера“АД, гр. Пещера. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”. Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на брошурата. Описаните правила ще се прилагат по същия начин и за информацията, разпространявана по електронен път (интернет страници, електронни съобщения и т. н.) или чрез аудио-визуални материали. При изпълнение на дейностите по проекта задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент на ЕК No 1828/2006, както и в Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Всички документи- бланки, доклади, отчети, справки и др., свързани с проекта, също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на ОП „РЧР“. Дейностите за информация и публичност ще популяризират резултатите от проекта сред широката общественост. По този начин ще се популяризират добрите европейски практики по отношение на насърчаване на гъвкавостта на пазара на труда и повишаване на производителността и адаптивността на заетите лица в множество предприятия от различни сектори на икономиката.
Дейност 1 Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите лица в „Винпром Пещера“ АД. Извършването на дейността е необходимо, поради нуждите на ЦГ от осигурен надежден и удобен транспорт до и от работното им място, поради неудобството от съществуващия в момента обществен транспорт и от липсата на такъв до малките населени места. Дейността включва шестнадесет маршрута, по които ще се осигурява организиран транспорт до и от работното място за заетите лица на различните производствени площадки на „Винпром Пещера“ АД, както следва: - Бутилиращ завод - гр. Пещера; - Спиртна фабрика - с.Катуница, Пловдивска област; - Винарска изба- гр.Съединение, Пловдивска област; МАРШРУТ № 1: гр.Пловдив, ул. „Н. Петков” – бул. „В. Априлов” - бул. „Хр. Ботев” - бул. „Н. Цанов” до ул. „Персенк”- бул. „Източен” – бул. „М. Луиза – бул. „Цар Борис ІІІ” – бул. „България” – бул. „В. Априлов” – гр.Съединение и обратно; Общ брой на превозваните работници: 4 човека – в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. Никола Петков №37 – място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Съединение, Винарска изба гр. Съединение– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „ Пежо 307“ , рег.№ РВ1135АН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -36 км.; Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 72 км.; МАРШРУТ №2: гр.Пловдив, бул.”Дунав” – 97 – ул . „Огражден” – бул. „България” – бул „В.Априлов” - бул. „ Копривщица” – бул. „Свобода” – ул. „Царевец” - бул. „Пещерско шосе” - околовръстен път – автомагистрала „Тракия” – с.Цалапица , второстепенен път до гр.Съединение и обратно; Общ брой на превозваните работници: 3 човека – в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 3 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, бул. „Дунав” N:97– място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Съединение, Винарска изба гр. Съединение– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Пежо 307“, рег.№ РВ1136АН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 36.5 км; Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 73 км. МАРШРУТ №3:гр.Пловдив, ул. Борислав N:9, Сточна гара, бул. Никола Вапцаров, ул. Коматевско шосе, бул. Христо Ботев, бул. Васил Априлов, по магистралата , гр. Съединение и обратно; Общ брой на превозваните работници: 4 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. Борислав №9– място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Съединение, Винарска изба гр. Съединение– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Пежо Партнер“, рег.№РВ0328ВХ.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 6+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута - 38 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри -76 км. МАРШРУТ №4: гр.Пазарджик, ул.Макгахан – ул.Яне Сандански - ул.Цар Симеон – бул.Кочо Честименски – бул.Георги Бенковски – ул.Ген.Скобелев – ул.Славянска – бул.Александър Стамболийски – бул.Цар Освободител - ул.Царица Йоана - гр Пещера и обратно; Общ брой на превозваните работници: 5 човека, в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр.Пазарджик : 5 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пазарджик, ул. Макгахан №19– място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:1– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Фолксваген Пасат“, рег.№РВ3045КА.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -24.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 49 км. МАРШРУТ №5: с.Куртово Конаре - гр. Пловдив гребна база - пл. Съединение – бул. 6-ти Септември - бул. Източен - НАП - бул. Южен - Коматевски възел - Пещерско шосе - гр. Пещера и обратно; Общ брой на превозваните работници:16 човека – в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 15 човека; Куртово Конаре 1 човек.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - с.Куртово Конаре – място, от което се качват/слизат служителите. Междинна точка, от която се качват/слизат служителите – гр.Пловдив, пл. Съединение. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:1– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус „Пежо Боксер“, рег.№РВ5617КА.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 15+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 75 км.Обща дължина на маршрута в километри - 150 км. МАРШРУТ №6:гр.Пловдив, квартал Тракия - бул Освобождение - бул. Санкт Петербург - ул. Бачо Киро - ул. Кукуш - ул. Калиакра, -ул. Акад. Петър Динеков - ул. Константин Геров - Коматевско шосе - кв. Христо Смирненски - Пазарджишко шосе - с. Цалапица - гр. Пещера и обратно; Общ брой на превозваните работници: 7 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 6 човека; с. Цалапица – 1 човек.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, Тракия бл. 100– място, от което се качват/слизат служителите. Междинна точка, от която се качват/слизат служителите – с.Цалапица. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:1– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Пежо 807“,рег.№ РВ4722ВК.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 6+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -65.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 131 км. МАРШРУТ№7: гр.Пловдив, ул.,,Полк.Сава Мутку-ров’’ 34 - бул „България” - бул. ,, Дунав’’ - бул. ,,Свобода’’ - гр.Пещера и обратно; Общ брой на превозваните работници: 4 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул.,,Полк.Сава Муткуров’’ 34– място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:1– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Шкода Октавия“, рег.№РВ6419ВК.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -52 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри - 104 км. МАРШРУТ №8: гр. Брестник, ул. „Юрий Гагарин” N:7 – гр. Пловдив, кв. Коматево - бул. Никола Вапцаров - ул. Димитър Талев - ул.Победа - бул.Дунав - бул. България - Пещерско шосе - гр. Пещера и обратно. Общ брой на превозваните работници: 4 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 3 човека; с. Брестник 1.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - с. Брестник, ул. „Юрий Гагарин” N:7 – място, от което се качват/слизат служителите. Междинна точка, от която се качват/слизат служителите – гр.Пловдив, Халите – Кючук Париж. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:1 – място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Шкода Октавия“,рег.№ РВ9522МХ.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -76.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри - 153 км. МАРШРУТ №9:гр.Пловдив,ул. Димитър Талев - ул. Скопие - ул. Иван Гарванов - ул. Никола Вапцаров - ул. Русе - Пещерско шосе – Пещера и обратно. Общ брой на превозваните работници: 4 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. „Димитър Талев” N:137 – място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – гр. Пещера, ул. Георги Кьосеиванов N:17 – място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - лек автомобил „Фолксваген Пасат“, рег.№РВ1607МН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -50.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 101 км. МАРШРУТ №10:гр.Пловдив, ул. София - ул. Царевец - бул. Свобода - бул. Копривщица - бул. Марица - бул. Васил Априлов - бул. България - моста над „Адата” - бул. 6 - ти септември - бул. Цариградско шосе – Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 8 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 8 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. „София” – място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Пежо Боксер“,рег.№РВ3772СН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 8+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 24 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 48 км. МАРШРУТ №11: с. Кадиево - околовръстен път – гр.Пловдив , Коматевски възел - ул. Копривщица - бул. Марица - бул Руски - ул. Преслав - бул. Мария Луиза - кв. Тракия - с. Ягодово – с. Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 16 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 15 човека; с. Кадиево – 1 човек.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30.Начална точка на маршрута - с. Кадиево, ул. „4-та” N:15 – място, от което се качват/слизат служителите. Междинна точка, от която се качват/слизат служителите – гр.Пловдив, бул. „Мария Луиза“. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница – място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използванит по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус „Пежо Боксер“, рег.№РВ1034КА.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 15+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута - 50 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 100 км. МАРШРУТ №12:гр. Асеновград, кв. Долни Воден - Моминско - Караджово – Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 4 човека – в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Асеновград : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Асеновград, ул. „Лазо Войвода” N:9 – място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница – място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Пежо Партнер“,рег.№РВ7934КК.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 6+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 25.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 51 км. МАРШРУТ № 13:гр.Асеновград – с.Моминско – с.Караджово – с.Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 2 човека – в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Асеновград : 2 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Асеновград, ул. „Асен Карастоянов” N:4– място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница– място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Шкода Руумстър“,рег.№РВ5067МВ.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 1+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -27.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри – 55 км. МАРШРУТ №14: г. Пловдив ул. Белица 13 - Пещерско шосе - Математическа гимназия - Коматевски възел - бул Никола Вапцаров - кв Тракия - с.Ягодово –с. Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 4 човека– в т.ч. шофьора .Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 4 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. „Белица” N:13 - място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница - място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Пежо 307“,рег.№ РВ1138АН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 4+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута - 31 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри на - 62 км. МАРШРУТ №15:гр.Пловдив, бул.”Дунав” – бул „В.Априлов” - бул.6-ти септември – ул.Владивосток – бул.Свобода – ул.Перущица – бул.Пещерско шосе – ул.Царевец – Коматевско шосе – бул. Н.Вапцаров – ул. Ст.Стамболов- ул.Д.Талев – ул.Бяло море – бул.Македония – бул.Хр.Ботев – бул.Източен – бул.Цариградско шосе – с.Ягодово – с. Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 8 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 8 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, бул.Дунав - място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница - място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Пежо Боксер“,рег.№РВ3770СН.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 1+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута -26.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри - 53 км. МАРШРУТ №16: гр. Пловдив, кв. Смирненски, ул. Раннилист - Сточна гара - Асеновградско шосе - кв. Тракия - Скобелева майка - с.Ягодово – с.Катуница и обратно. Общ брой на превозваните работници: 2 човека– в т.ч. шофьора.Общ брой на превозваните работници от гр. Пловдив : 2 човека.Смени, на които работят: 1 смяна.Часове на започване и завършване на смените: 08:30 – 17:30. Начална точка на маршрута - гр. Пловдив, ул. „Раннилист” N:6 - място, от което се качват/слизат служителите. Крайна точка на маршрута – Спиртна фабрика, с. Катуница- място, от което се качват/слизат служителите. Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1.Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – лек автомобил „Шкода Октавия“,рег.№РВ6438ВК.Брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 1+1.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 25.5 км. Дължината на маршрута в километри е измерена при определянето на разходните норми на автомобилите от компетентен орган и е включена в сертификата за измерванията.Обща дължина на маршрута в километри - 51 км. Превозът на пътници ще се извършва от 16 лица, заети на трудови правоотношения с Кандидата, и които имат необходимия опит в осъществяването на превоз на пътници, съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура. Превозът на лицата от ЦГ ще се извършва извън работно време- непосредствено преди и след работните смени. Работните места на работниците от целевата група не са отдалечени на повече от 100 км от населеното място, в което лицата са регистрирани по настоящ адрес. Дължината на отделни маршрути, обаче, често надвишава 100 км. в една посока, поради необходимостта да се превозват хора от населени места, пътят до които се отклонява от най- прекия път между началната и крайната точка на маршрута. Всички превозни средства (16 на брой), с които е планирано да се извършва превоза на пътници до и от работното място, отговарят на приложимото национално законодателство. На вички превозни средства, превидени да се използват в настоящия проект, са определени разходните норми на гориво от компетентен орган. Копия на издадените сертификати са приложени към настоящото проектно предложение.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"ДМВ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 111 042 BGN
Общ бюджет: 40 013 BGN
БФП: 40 013 BGN
Общо изплатени средства: 40 011 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 40 013 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 22 208 BGN
2015 17 803 BGN
40 011 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 34 011 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 18 877 BGN
2015 15 132 BGN
34 010 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 002 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 331 BGN
2015 2 670 BGN
6 002 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз