Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0110-C0001
Номер на проект: ESF-2203-07-13002
Наименование: Осигуряване на служебен транспорт на персонала на Каолин АД от мястото на живеене до мястото на работа и обратно
Бенефициент: Каолин АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 16.03.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: подпомагане на географската мобилност на заетите в дружеството лица като предпоставка за осигуряване на устойчива заетост
Дейности: 1. Организационни дейности по стартиране на проекта Изпълнението на дейностите по настоящия проект изискват стриктно спазване на определени изисквания и правила от страна на целия екип, както и от страна на бенефициентите по проекта. Ето защо, още преди реалния старт на проекта ще се проведе обща среща между членовете на екипа по изпълнение, на която да се направи разпределение на задачите и отговорностите, да се съгласуват графиците за изпълнение по дейностите и изпълнителите, методите за мониторинг и контрол. В рамките на този подготвителен етап целият екип по проекта ще бъде запознат с изискванията по управление на проекти по ОП «РЧР» и ще бъдат предприети мерки за информиране и публичност. Освен това, на този етап ще се вменят допълнителни задължения на членовете на екипа по проекта с оглед неговото успешно изпълнение посредством втори трудови договори за срока на проекта. Ще се изготви и актуален план-график на дейностите по проекта с конктретни срокове, отговорници и ресурси, както и ще се реализират първоначалните мерки за публичност и информираност.
2. Провеждане на тръжна процедура за избор на външен доставчик на транспортни услуги По време на тази дейност ще се подготви и проведе тръжна процедура за избор на изпълнител на транспортната услуга, при спазване на изискванията на ПМС No 69, която основно се свежда до изготвяне на документация за възлагане на изпълнението на транспортната услуга, откриване на процедурата, провеждане на процедурата по избор на изпълнител - изпращане на покани, събиране на оферти, договаряне и избор на изпълнител, сключване на договор с избрания изпълнител
3. Изпълнение на дейността по осигуряване на организиран транспорт от външен изпълнител до и от работното място на заети в Дружеството лица Извършване на превоз на персонал на дружеството от мястото на живеене до мястото на работа съгласно утвърдения режим на работа на фабриките и администрациите в район Ветово-Сеново и район Тополовград по следните основни дестинации и маршрути: 1. Гр. Ветово – фабрика Ветово и обратно за общ брой служители 85, разпределени в 3 смени в рамките на едно денонощие (първа, втора и нощна смяна). Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 30 места. 2. Гр. Глоджево – гр. Сеново – Управление/фабрика Сеново – фабрика Ветово и обратно за общ брой служители 131, разпределени в 3 смени в рамките на едно денонощие (първа, втора и нощна смяна) + редовна. Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 30 места. 3. С. Равно – Управление/фабрика Сеново и обратно за общ брой служители 15, разпределени в 1 смяна (смяна Г на фабрика Сеново), която през месеца работи по график 4 дни първа, 4 дни втора, 4 дни нощна смяна и 2 дни почива. Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 15 места. 4. Гр. Разград – Управление/фабрика Сеново и обратно за общ брой служители 52, работещи редовна смяна от понеделник до петък. Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 52 места. 5. Гр. Русе – гр. Ветово – фабрика Ветово – Управление/фабрика Сеново и обратно за общ брой служители 40, работещи редовна смяна във фабрика Ветово, фабрика Сеново и Управление Сеново от понеделник до петък. Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 40 места. 6. Гр. Тополовград – с. Орешник – с. Мрамор – с. Устрем – фабрика Устрем и обратно за общ брой служители 46, работещи от понеделник до петък на редовна смяна и на смени по 8 часа (първа, втора и нощна). Транспортът следва да се извършва с 1 бр. превозно средство с капацитет от минимум 28 места.
4. Заключителен етап по финализиране на дейностите по проекта Провеждане на финална среща на екипа по проекта. Оценка на постигнатите резултати и качеството на транспортните услуги. Подготовка и представяне на финални отчети за извършените дейности и направените разходи.
5. Управление и мониторинг на проекта, промоционални дейности (хоризонтална дейност) Провеждането на текущ мониторинг и цялостно управление на проекта ще се осъществява от ключовия състав на екипа през целия период на неговото изпълнение. Дейностите по проекта ще бъдат наблюдавани и контролирани, така че да се гарантира тяхното провеждане съгласно възприетите времеви графици и при необходимост да се предприемат мерки по преодоляване на евентуални проблеми. В процеса по изпълнение на проекта ще се провеждат регулярни срещи на екипа, за да се планират и разпределят конкретни задачи и да се докладва за изпълнението на поетите ангажименти. Като важен елемент от изпълнението на проекта се планира и промоционална кампания, която ще има за цел оповестяването на основните дейности и постигнатите резултати пред местната общественост. Тази кампания ще е изцяло съобразена с изискванията за публичност на ЕС.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"УОНДА"ЕООД
"Никета-Комерс" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 108 458 BGN
Общ бюджет: 96 302 BGN
БФП: 96 302 BGN
Общо изплатени средства: 96 302 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 96 302 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 96 302 BGN
96 302 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 81 857 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 81 857 BGN
81 857 BGN
В т.ч. Национално финансиране 14 445 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 14 445 BGN
14 445 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз