Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0009-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-02004
Наименование: Организиране на специализиран транспорт за служителите на ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ AД и партньори
Бенефициент: ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ AД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на географската мобилност на 212 работници, представители на целевата група
Дейности: 4. Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”. С цел информиране на обществеността ще бъдат проведени две информационни събития и ще бъдат поръчани две публикации в местни медии, които да информират обществеността и целевата група за старта на проекта и резултатите от него. Информационните събития ще дадат информация за дейностите по проекта и финансиращата програма, както и за постигнатите резултати в края на проекта. Ще бъде поръчан един банер за информационните събития, чрез който да се оповестява, че съответният проект се финансира от ЕСФ чрез ОП РЧР. Ще бъдат изготвени и 500 брошури с информация за ОП „РЧР” и нейните приоритети, за целите и очакваните резултати от настоящия проект, които ще бъдат разпространявани на информационното събитие, както и сред партньорите, клиентите и работниците на дружеството.
1. Организация, текущо управление и мониторинг на проекта. Екип от 3 души - ръководител, координатор и счетоводител - ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед на тяхното точно и своевременно изпълнение, екипът включва лица, които са теоретично и практически подготвени в своите експертни области. Дейността включва: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущи задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички лица, пряко ангажирани с изпълнението. 1.4. Текущо обработване и поддържане на документацията. Опитът и експертизата на екипа по управление на проекти са гаранция за пълнотата й.
2. Провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на стоки и услуги. Дейността съдържа 2 поддейности: 1. Избор на фирма-изпълнител за организиран, специализиран транспорт 2. Избор на доставчик на стоки и услуги за дейности за информиране и публичност. При изпълнение на проекта ще бъдат проведени процедури по реда на ПМС 69/2013 г. Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Ще бъдат избрани най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите. Ще бъдат сключени договори за реализирането на отделните дейности. Доставките ще бъдат приемани с приемо-предавателен протокол и отчитани с платежен документ.
3. Организация и извършване на дейностите по транспорт на работещите. Партньорите ще възложат извършването на специализирания превоз на външен изпълнител, който притежава опит в извършването на подобен тип дейност. Извършването на дейността ще бъде съобразено с разпоредбите на Наредба № Н-8/2008 г. за условията и реда за извършване на превоз на пътници и товари за собствена сметка и Наредба № 12/05.01.2007 г. Към настоящия момент покритието на градския транспорт в гр. Варна, който обслужва к.к. “Златни пясъци” е изключително ограничено. На голяма част от работещите в комплекса се налага да използват повече от едно превозно средство, за да достигнат до работното си място, което коства както на тях, така и на работодателя им, допълнителни времеви и финансови ресурси. Живеещите извън гр. Варна пък нямат възможност да използват градски транспорт, което не само ги затруднява при придвижването до работното им място, но ги поставя в неравностойно положение при търсенето на работа, както и при стремежа им за запазване на заетостта. Чрез изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурен специализиран транспорт, който да извозва всички работници до и от работните им места, като по този начин ще се оптимизират разходите на работодателите, ще се създаде подходяща работна среда за заетите, което и ще повиши производителността им. Предвид сезонния характер на дейността си, партньорите са разработили транспортни схеми, които могат да поемат както целогодишно зает персонал от 187 човека, общ за всички партньори, така и допълнителния сезонен персонал от 25 души. Схемите са разработени с цел постигане на възможно най-ефективен и икономичен от времева, финансова и екологична гледна точка резултат. Транспортната схема включва 8 бр. машрути, по които ще се движат общо 8 транспортни средства. През 252 работни дни в годината транспортните средства превозват заетия постоянен персонал по маршрути I, II, III, IV, V и VIII, детайлно описани в транспортната схема. По тези маршрути в посочения период ще се движи по едно транспортно средство, което ще прави по 2 курса на ден, за всеки курс отиване и връщане. За определени категории персонал (охрана – общо 56 души) са разработени 2 специални маршрута (VI и VII), по които се осигурява целогодишен транспорт по 2 пъти на ден, отиване и връщане. Осемте маршрута са представени в детайлна транспортна схема по-долу и включват както следва: За всички 252 работни дни: Маршрут I – 31 км в една посока - по него пътуват 252 дни в годината 1 транспортно средство (ТС), тръгващо от кв.Галата в 7.30 часа и връщащо се от к.к “Златни пясъци” в 17.30 часа. Маршрут II – 25 км в една посока, по които пътува 1 голям автобус, тръгващ от сп. Обръщача “Владиславово” в 7.30 часа и връщащ се от к.к “Златни пясъци” в 17.30 часа. Маршрут III – 17,5 км в една посока, по него пътува 1 ТС, тръгващо от с. Кичево в 7.30 часа и връщащо се от к.к “Златни пясъци” в 17.30 часа. Маршрут IV – 18,5 км в една посока – по него пътува 1 ТС, тръгващо в 7.30 часа и връщащо се от к.к “Златни пясъци” в 17.30 часа; Маршрут V – 50 км в една посока – по него пътува 1 ТС, тръгващо от гр. Добрич в 7.30 часа и връщащо се от к.к. “Златни пясъци” в 17.30 часа; Маршрут VIII – 32 км в една посока – по него пътува 1 ТС, тръгващо от гр. Аксаково в 7.30 часа и връщащо се от к.к “Златни пясъци” в 17.30 часа. За 365 дни в годината пътува екипът на охраната на сменен режим по Маршрут VI – 46,5 км в една посока – по него пътува 1 ТС всеки ден, и Маршрут VII – 21 км в една посока – по който пътува също 1 транспортно средство всеки ден. По маршрути VІ и VІІ се извършват целогодишно всекидневно два курса – в 6.00 часа и 18 часа от първоначалната си спирка до к.к. Златни пясъци и се връщат в 7.10 часа и 19.10 часа от к.к “Златни пясъци”.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 134 281 BGN
Общ бюджет: 124 905 BGN
БФП: 124 905 BGN
Общо изплатени средства: 26 856 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 124 905 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 26 856 BGN
2015 0 BGN
26 856 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 106 169 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 22 828 BGN
2015 0 BGN
22 828 BGN
В т.ч. Национално финансиране 18 736 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 028 BGN
2015 0 BGN
4 028 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз