Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0388-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-01008
Наименование: Удобство и сигурност на път до месторабота и обратно
Бенефициент: НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ ЕАД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 02.12.2013
Дата на приключване: 01.11.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
Описание
Описание на проекта: Повишаване на производителността, адаптивността и социалния статус на работната сила, предотвратяване текучество на специалисти чрез мерки насочени към насърчаване на географската мобилност на заетите лица в НЕК ЕАД, които ежедневно пътуват до и от работното място - водноелектрически централи, но нямат възможност да ползват обществен транспорт
Дейности: Дейност 3. Информационно обслужване на проекта Целевите групи ще бъдат запознати с целите и задачите на проекта. Ще се организират две пресконференции за медиите в началото и края на проекта. В началото пресконференцията има за цел да информира обществеността за помощта отпусната от ЕС и да популяризира основните цели и дейности по предстоящото изпълнение на проекта, както и очакваните от него резултати. Пресконференцията в края на проекта има за цел да даде информация относно постигнатите резултати, използваните по време на изпълнението добри практики и мултиплицирането им и след приключване на проекта. Ще бъдат изготвени информационни табла и направени публикации за привличане на вниманието и повишаване на информираността на работодателите от регионите обхванати в проекта за ролята на човешкия капитал при разработване на бизнес стратегии за бъдещо икономическо развитие. Ще бъде публикувана текуща информация за проекта и финансовия принос на ЕО в Интернет страницата на НЕК. Ще бъде проведена заключителна среща между екипа ръководил проекта и целевата група за отчет на ефективността и постигнатите резултати по проекта.
Дейност 2. Превоз до и от работното място Дейността обхваща превоз на работници и служители до и от работните им места, както и допълнителни дейности, подкрепящи основната дейност, в това число разработване на механизъм за изпълнение, методически указания и помощ, събиране, проверка, съхранение и обработка на информацията. Дейността ще се осъществява със собствени транспортни средства, които отговарят на всички технически и нормативни изисквания. Общият им брой е 22 / от тях 3 бр. резервни / и всички са оборудвани с тахографи и отговарят на изискванията за безопасност. Превозът ще се извършва по предварително определени маршрутни разписания, които са съобразени изцяло с работния цикъл и времето за отдих и почивка на работниците и служителите. Превозът на служителите до работното място и обратно се извършва по 17 /седемнайсет / маршрута като: • Маршрути 1 и 5 се извършват от две превозни средства на денонощие; • Маршрут 9 – се изпълнява 4 пъти на денонощие, • маршрут 11 - 3 пъти на денонощие, • маршрут 12 – 4 пъти на денонощие, • маршрут 13 – 2 пъти на денонощие, • маршрут 14 - 2 пъти на денонощие, • маршрут 17 - 4 пъти на денонощие,  Маршрути 3,4,5,6,8,10,15 и 16 се извършват в посочената последователност , тъй като са изцяло съобразени със сменния режим на работа на персонала и са разработени, така че оптимално да отговорят на неговата нужда от транспорт до и от работното място.  Маршрут 1 се извършва с 2 превозни средства, които се обслужват от 3-ма шофьора, маршрут 5 се извършва с две превозни средства, които се обслужват от двама шофьора, маршрути 9,11,14 и 16 се извършват с 1 превозно средство, което се обслужва от 2-ма шофьора, маршрут 2 се извършва от 1 превозно средство, което се обслужва от 3-ма шофьора, а всички останали – от 1 превозно средство, обслужвано от по един шофьор.  За осигуряване на транспорта на работниците и служителите до и от работното място в предприятието ще бъдат използвани следните транспортни средства и служители: • 22 бр. транспортни средства /от тях 3 бр. резервни/ от марките: ПАЗ КАМАЗ - 3бр. /49+1места/, Форд Транзит- 1бр. /11+1 места/, УАЗ 2206 -8 бр. /10+1 места/, Исузу Тюркоаз – 1бр. /29+1 места/, Хюндай Хорус – 2бр. /24+1места/, Ситроен Джъмпер – 1бр. /15+1места/, Деу Люблин – 1бр. /16+1места/, Пежо Боксер – 1бр. /10+1 места/, 1бр. /17+1места/ и 3 бр. /15+1места/. • 26 бр. шофьори: Радослав Владимиров Пейчев; Васил Ангелов Даутов; Христо Любенов Яначков; Любен Илиев Цоклинов; Петър Христов Акшаров; Иван Спасов Найдов; Михаил Иванов Асенов; Христо Димитров Яначков;Йордан Иванов Толев; Калин Иванов Яков; Михаил Стефанов Чепанов; Иван Николов Пипонков; Иван Христов Стойчев; Спас Милков Кръстев; Николай Иванов Цанев; Димитър Иванов Джамов; Филип Стоянов Кавалски; Митко Северинов Каменов; Ламбри Илиев Даракчиев; Даниел Григоров Димитров; Атанас Георгиев Стоев; Николай Ангелов Димов; Богдан Радков Милев; Стоян Иванов Димитров; Костадин Йорданов Кънев; Стойчо Василев Стоев. • 2 бр. резервни шофьори: Тони Троянов Неновски; Кезим Азизов Байрамов. • 1 бр. административен служител с калификация и дългогодишен опит в ръководенето на транспорта в Предприятието. • 6 бр. приложни специалисти /3 бр. механици и 3 бр. автомонтьори / ще спомагат с дейността си за обслужването на транспортните средстнва и тяхното сигурно, безопасно и безаварийно експлоатиране.
Дейност 4. Провеждане на обществена поръчка за доставка на гориво по ЗОП. Провеждане на обществена поръчка за избор на доставчик на гориво, необходимо за транспортните средства, с които ще бъде осъществяван превоза на работниците и служителите, съгласно предвидените процедури в ЗОП .
Дейност 6. Одит Дейността по изготвяне на окончателен одитен доклад започва след избор на лицензиран одитор и включва следните оценки: - Доколко дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите на добро финансово управление; - Доколко избора на доставчик на гориво е в съответствие с изискванията на националното законодателство – ЗОП; - Доколко всички декларирани разходи са действително извършени, платени и допустими в съответствие с изискванията и регламентите на ЕС и националното законодателство; - Доколко първичните счетоводни документи /фактури, протоколи т.н/ и документи с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; - Доколко всички дейности по съответния Проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи; - Доколко исканията за средства подадени от НЕК ЕАД са точни, пълни и са във формат, изискан от съответния УО. - Оценка относно използваната счетоводна система и начина на осчетоводяване.
Дейност 1. Управление на проекта За реализиране на успешното изпълнение на целите и дейностите, предвидени в настоящото проектно предложение, планирането и осигуряването на необходимите ресурси се предвижда създаване на фирмен екип, включващ ръководител проект в ЦУ на НЕК ЕАД, счетоводители – двама, един в ЦУ на НЕК ЕАД и един в предприятие ВЕЦ, координатор в ЦУ на НЕК ЕАД, експерт-консултант транспортна дейност в предприятие ВЕЦ. Екипът ще извърши дейности по: осъществяването на оперативно наблюдение на процесите по превоз на целевата група до и от работното място, текущ контрол, изготвяне на документи за тръжна процедура, междинни отчети и финален рапорт; управление и разпореждане по договори с банка и откритата специална сметка за осъществяване на авансовите, междинните и финални разплащания; дейности по промоция и визуализация на проекта – публикации на Интернет страницата и поставяне на информационни табели за получената финансова подкрепа.
Дейност 5. Вътрешен контрол Изготвянето на периодичните отчети ще бъде съгласно изискванията и насоките на настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ. Воденето на точна и редовна документация и изготвянето на финансовите отчети ще се осъществява чрез използване на подходяща счетоводна система за документация и счетоводство. В края на проекта ще бъде извършена вътрешна оценка на резултатите и ефекта от извършените дейности, който ще обобщава периодичните отчети. Оценката ще се изготви от управленския екип и тази информация ще послужи при изготвяне на финалния технически и финансов отчет за проекта. Ще бъде изготвен финален отчет за проекта – технически и финансов отчет.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 348 411 BGN
Общ бюджет: 77 531 BGN
БФП: 77 531 BGN
Общо изплатени средства: 69 682 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 77 531 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 69 682 BGN
69 682 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 65 901 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 59 230 BGN
59 230 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 630 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 10 452 BGN
10 452 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз