ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0026-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-03-02014
Наименование:
Транспортно обслужване на служители и работници на "ХОТЕЛ ИНТЕРНАЦИОНАЛ" АД
Бенефициент:
"ХОТЕЛ ИНТЕРНАЦИОНАЛ" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
09.12.2013
Дата на приключване:
01.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Целта на проекта е организиране и изпълнение на транспортно обслужване на назначените служители и работници в „Хотел Интернационал”АД, чието местоживеене /по настоящ адрес/ е на територията на град Варна, за период от 12 /дванадесет/ месеца, чрез избор на нов механизъм за насърчаване на георгафската мобилност на лицата, които са и предстои да бъдат наети на работа в дружеството
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление. • Изготвяне на длъжностни характеристики за членовете на екипа и сключване на трудови договори с тях. • Сформиране на екип и разпределяне на отговорностите, задълженията и правомощията на членовете на екипа. • Запознаване на всички членове на екипа с нормативните изисквания на националното законодателство и Регламентите на ЕС, касаещи зпълнението на дейностите. • Разработване на практическо ръководство за работа на екипа, включващо и времеви график за изпълнение на всяка дейност. • Изпълнение на проекта. • Процедура за избор на изпълнител за разкриване на банкова сметка – чрез договаряне. Банковата сметка ще бъде ползвана единствено за нуждите на проекта. • Процедура за избор на изпълнител за одит на проекта – чрез договаряне. • Процедура за избор на изпълнител за изработка на информационни и комуникационни материали, с цел изпълнение на дейностите за визуализация и публичност – чрез договаряне.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители за транспортно обслужване. Изборът на изпълнител/изпълнители ще се извърши съгласно изискванията на Постановление №69 на МС от 2013 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз и от Програма ФАР на Европейския съюз. Процедура за избор на изпълнител за транспортно обслужване – чрез открит избор: • публикуване на обява в един национален и местни ежедневници; на интернет страницата на Изпълнителна агенция по Програма ФАР на Европейския съюз; на интернет страницата на Управляващия орган на ОП; на собствената интернет страница. • Съставяне на комисия за провеждане на процедурата за избор на изпълнител
Дейност 3: Визуализация и публичност на проекта. Запознаване на обществеността с основната цел на проекта и за полученото финансиране от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Публикуване на информация за сключения Договор за финансиране и провеждане на информационни срещи. Подготовка и поставяне на информационните материали на необходимите места: • табела в непосредствена близост до служебния вход/изход на обекта; • табели на всички превозни средства • информационни материали в офиса.
Дейност 4: Осигуряване на организиран транспорт от и до работното място. • Утвърждаване на изготвените маршрутни разписания. • Изготвяне на поименен списък, включващ адресна регистрация на всички лица и Декларация, че същите са служители и работници на дружеството и предоставяне на транспортната фирма. • Получаване на карти по образец за всички работници и служители на дружеството, удостоверяващи правото им да пътуват по съответните маршрути. • Контрол относно спазването на договорираните условия за транспортно обслужване – спазване на маршрутни разписания, часове, видове транспортни средства /чрез проверки на място по маршрути/. • Мониторинг при изпълнение на дейностите по проекта. • Подготовка на междинни и окончателни доклади за дейността.
Дейност 5: Одит на изпълнението. Дейността осигурява адекватна проследимост на разходите, които са извършени от бенефициента и установява тяхната законосъобразност. Дейността е регламентирана от изискванията на Насоките за кандидатстване – задължителен одит при проекти на стойност над 200 000 лева и се извършва от външна фирма. Подготвеният одиторски доклад предшества искането за финално плащане на безвъзмездната помощ.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЮЛИС ТРАНС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
186 718 BGN
Общ бюджет:
100 697 BGN
БФП:
100 697 BGN
Общо изплатени средства:
100 694 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
100 697
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
37 344 BGN
2015
63 350 BGN
100 694 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
85 592
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
31 742 BGN
2015
53 848 BGN
85 590 BGN
В т.ч. Национално финансиране
15 104
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 602 BGN
2015
9 503 BGN
15 104 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз