Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екип за организация и управление на проекта Екипът за организация и управление на проекта ще бъде сформиран след подписване на договора. Той ще се състои от Ръководител на проекта, Технически сътрудник и Счетоводител. Екипът е определен още при подготовката на проектното предложение, което гарантира познаването на проектната идея и конкретните дейности, които ще се извършват. Членовете на екипа ще бъдат ангажирани по проекта със сключване на договори, в които ще се определят техните задължения и отговорности. Членовете на екипа ще бъдат отговорни за техническото и финансово изпълнение на проекта. В изпълнение на функциите си ще провеждат ежемесечни работни срещи, на които ще се следи за изпълнението на календарния график и напредъка на проекта. Ще бъдат изготвяни справки за извършените дейности и ще се планират предстоящите. За изпълнение на заложените дейности екипът по проекта ще изготви подробен план за организация на изпълнението на дейностите по проекта. На всеки член от екипа ще бъдат възложени конкретни задачи, както и ще бъдат определени конкретните задължения въз основа на квалификацията и опита. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и заключителен технически и финансови доклади. Дейност 2: Избор на изпълнители на дейности по проекта „ХЕФТИ МЕТАЛС” ЕООД ще осигури публичност, прозрачност и равна възможност за участие на заинтересованите страни при избора на изпълнители. Изборът на изпълнители за отделните дейности ще се осъществи съгласно ПМС 69/2013 г.,
По проекта се предвижда да бъдат избрани следните изпълнители:
1. Избор на изпълнител за „Осъществяване на мерки за информация и публичност” – не се провежда процедура – стойността, заложена в бюджета на проекта е под праговете от ПМС 69/2013 г..
2. Избор на изпълнител на дейността „Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заети лица в „ХЕФТИ МЕТАЛС” ЕООД - ще се проведе процедура на открит избор съгласно ПМС 69/2013 г.
3. Избор на изпълнител за „Осъществяване на одит по проекта” – не се провежда процедура – стойността, заложена в бюджета на проекта е под праговете от ПМС 69/2013 г
„ХЕФТИ МЕТАЛС” ЕООД ще сключи договори с избраните изпълнители, ще бъдат подписани протоколи за приемане на извършена работа и ще бъдат представени първични счетоводни документи за отчитане на разходите.
Дейност 3 – Информиране и публичност по проекта С цел осигуряване на публичност и популяризиране на дейностите по проекта, както и финансовата подкрепа от Европейския Социален Фонд, чрез Оперативна Програма „Развитие на човешките ресурси”, след подписване на договора за финансиране на проекта ще стартира информационна кампания за широката общественост. С оглед на по-голямата информираност относно проекта, се предвиждат: Пресконференции 2 броя (при стартиране и при приключване на дейностите по проекта); 4 бр. платени публикации в местни печатни медии; Излъчени 4 бр. платени репортажи по местни телевизии; Изработени информационни табели за изпълнението на проекта, които ще се постави на видно място на 4-те обекта; Периодично публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на дружеството; Дейност № 4 - Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заети лица в „ХЕФТИ МЕТАЛС” ЕООД. Осигуряването на организиран транспорт на заетите лица до и от четирите бази на предприятието ще се осъществи от външен изпълнител, избран чрез процедура на открит избор, съгласно ПМС 69/2013 г. Транспортът ще бъде организиран по детайлно разписани и утвърдени транспортни схеми, съобразени с местоживеенето на лицата и тяхното работно време. По проекта се предвиждат девет маршрута – три до база Нови Искър, два до база Мездра, два до база Девня и два до база Пловдив. Заложените средства в бюджета на проекта са изчислени за дванадесет месеца, на база на километрите по всеки маршрут, при средно 21 работни дни за месец. Началните точки на всеки маршрут са съобразени с местоживеенето на лицата, работещи в предприятието, като отделните точки по маршрутите не се припокриват. Необходимостта от извършване на тази дейност е базирана на отдалечеността на населените места по местоживеене на лицата до базите на предприятието и липсата на директен и удобен транспорт съобразен с работното време на лицата. По този начин ще се подобри социалната политика на предприятието, ще се запази заетостта и ще се повиши привлекателността на работните места. Дейност 5 – Отчитане на проекта При изпълнението на проекта ще бъде изготвено архивно досие. В досието на проекта ще бъдат съхранявани: Договора за безвъзмездна финансова помощ; Кореспонденцията по проекта; Документите за избор на изпълнители на дейностите по проекта и сключените договорите с тях и др.; Счетоводни и финансови документи; Изготвени справки, протоколи и доклади; Други документи, свързани с проекта; В хода на изпълнение на проекта ще бъдат изготвени: Подробен план график за изпълнение на дейностите по проекта; Месечни справки за включените в проекта лица и изпълнените дейности; Протоколи от работни срещи на екипа за управление на проекта; Междинен финансов и технически доклад за изпълнение на проекта; Заключителен финансов и технически доклад за изпълнение на проекта;
По проекта ще се води подробна отчетност, с цел събирането на всички необходими данни за осъществяване на коректно финансово управление, мониторинг и верифициране на разходите. При осчетоводяване на документите свързани с изпълнението на проекта и при изготвяне на междинни и заключителни отчети, стриктно ще се спазва нормативната уредба в областта на счетоводството. Плащанията към изпълнители ще се извършват от счетоводителя на проекта, по банков път, съгласно подписаните договори и документите за предадената работа. Верифицирането на разходите, като процес на наблюдение и контрол върху финансовия и технически напредък по проекта ще потвърди достоверността на извършените разходите.
Дейност 6 – Одит на проекта Избраният одитор по проекта ще извърши проверка на финансовите отчети за дейността и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни и ще удостовери с доклад, че: Разходите са действително извършени; Разходите са отчетени, в съответствие със счетоводните стандарти; Разходите са извършени през периода упоменат във финансовия/те отчет/и за дейността по изпълнение на договора за финансово подпомагане; Разходите са вписани в отчета/ите; Разходите са допустими и не са включени недопустими разходи, съгласно договора с финансиращия орган.
|