Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0382-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-01002
Наименование: Осигуряване на организиран транспорт за служителите в "ХАСТИНГС" ЕООД
Бенефициент: "ХАСТИНГС" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 02.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на географската мобилност и заетостта на работната сила в България чрез организиране на транспорт на заетите лица в “Хастингс” ЕООД
Дейности: Дейност 1. Сформиране на екип и управление на проекта Дейността е необходима с оглед установяване на система за реализация и управление на проекта. Дейност 1 включва следната методика за изпълнение: o Назначаване на членове на екипа - ръководител, координатор, счетоводител, юрист на граждански договори за срок от 15 месеца; o Запознаване на всички членове от работния екип с длъжностните им характеристики. Точно и ясно определяне действията и задълженията им, както и отговорностите, които поемат при осъществяването на проекта. o Организиране дейността в офиса на проекта, в това число закупуване на офис консумативи.; o Запознаване членовете на работния екип, невзели участие в изготвянето на проекта с целите и приоритетите на програмата, както и с конкретните цели и начини за тяхното осъществяване на настоящия проект o Заседания на екипа по проекта: провеждане на работни срещи; изготвяне на месечни справки, междинни и финални технически отчети към ДО; o Финансов и оперативен мениджмънт. Отчетност: дейността по изпълнение на бюджета за разходите по проекта и изготвяне на необходимата методическа и счетоводна документация към него включва: • Обработка на счетоводните документи; • Отчитане на финансовите разходи; Дейността, свързана с осъществяване на контрол по финансите включва: ежедневен – от ръководителя на проекта, координатора - администриране на проекта, счетоводителя; последващ- от ръководителя; o Изготвяне на заключителни отчети – технически и финансови.
Дейност 2. Подбор на изпълнители чрез провеждане на тръжни процедури съгласно ПМС № 69/2013 Дейността е необходима с оглед спазване на нормативната база за законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнители и конкретно спрямо ПМС 69/2013 г. и съответно изпълнение на основните дейности по проекта: Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт за служители на “Хастингс” ЕООД и дейност 4: Дейности за информация и публичност. За целта юристът ще подготви необходимата документация, след което ще се проведат тръжните процедури, съгласно изискванията на ПМС № 69 за избор на изпълнителите по дейност 3 Осигуряване на организиран транспорт за служители на “Хастингс” ЕООД и дейност 4: Дейности за информация и публичност. За доставката на течни горива, изразходвани за превоза на служителите ще се проведе процедура по Събиране на не по-малко от три оферти по ПМС № 69/2013 г., тъй като според ПМС 69/2013 г. за доставки и услуги по-големи от 15 000 лв. и по-малки или равни на 60 000 лв. без ДДС се прилага тази процедура (прогнозната стойност на поръчката е 35326.87лв. без ДДС). При избор на изпълнители за дейностите за информация и публичност ще бъдат събрани три оферти, без да е необходимо провеждане на процедура (за доставки и услуге до 15 000 лв. включително съгласно ПМС 69/2013 г. (прогнозната стойност на тази поръчка е 2980.00 лв. без ДДС): Дейността е необходима съгласно изискванията на програмата с цел прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане.
Дейност 3. Осигуряване на организиран транспорт на служителите на “Хастингс” ЕООД Основната дейност на “Хастингс” ЕООД е хотелиерството. Фирмата разполага с един от най-хубавите хотели, хотел “Ястребец” в зимния курорт Боровец. В него работят 73 човека, които пътуват до и от работното място, поради отдалеченноста от населените места. В хотела съществува постоянна натовареност на персонала, който работи на четири смени: първа, дневна, втора, нощна, включително събота, неделя и празничните дни. Приблизително 90% от персонала живее в община Самоков, а останалата част е от град София. С 14 местният микробус собственост на фирмата се предвижват 67 човека от песонала. 4-ма от ръководителите на отдели в хотела използват закупените леки автомобили 6+1 Нисан терано и Шевролет Каптива. 2-ма от мениджърите използват наетият лек автомобил BMW X1-N1. Той е с договор за наем, който ще бъде подновен. Поради горните причини е необходимо фирмата да осигури организиран транспорт от и до работното място за заетите. Следователно за превоза на служитителите на “Хастингс” ЕООД се оформят следните маршрути: МАРШРУТ I гр. Самоков – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. Самоков, включваш 12 курса на ден с: Вид на автомобила: микробус Марка: Форд Транзит Рег.номер: С4029НТ Вид гориво:дизел Среден разход: 12,5 л / 100 км Места: 14+1 Управляван от 3-ма шофьори: Иван Любенов Иванов Кирил Николов Божичков Любомир Борисов Бочев Честота на маршрута: 365 дни в годината. Времетраене на маршрута: 6:50 ч. Изминати км: 200 км По този маршрут с микробуса се предвижват 67 човека от персонала, спрямо техния график и смяна. Тук всеки от шофьорите има график и реално те изпълняват маршрута, както следва: Иван Любенов Иванов -122 работни дни Кирил Николов Божичков – 122 работни дни Любомир Борисов Бочев – 121 работни дни МАРШРУТ II гр. София –к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с: Модел на автомобила: Шевролет Каптива Рег.номер: СА5719НР Вид гориво: дизел Среден разход: 12,3 л на 100 км Места: 6+1 Управляван от: Ангел Огнянов Станков Честота на маршрута: маршрутът се изпълнява 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец”, както и посещават офиса на фирмата в град София, това налага да се предвижват до хотела в Сряда, Петък и Събота, а към град София да се прибират четвъртък, петък и неделя. Времетраене на маршрута: 3:00 часа Изминати км: 150 км По него ще се превозват 2-ма от ръководителите на отдели в хотела. Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни. МАРШРУТ III. гр. София – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с: Автомобил: Нисан Терано Рег.номер: С1714ВС Вид гориво: дизел Среден разход: 12 л на 100 км Места 6+1 Управляван от: Борислав Белчев Цанев Честота на маршрута: изпълнява се 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец” и това налага транспортирането до хотела да става Понеделник, Четвъртък и Събота, а обратният курс до град Софиа се извършва Вторник, Петък и Неделя. Веметраене на маршрута: 3:00 часа Изминати км: 158 км По него ще се превозват 2-ма от ръководните кадри във фирмата. Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни. МАРШРУТ IV. гр. София – к.к.Боровец, хотел Ястребец – гр. София се изпълнява с: Автомобил: BMW X1-N1 Рег. Номер: СА9305СС Вид гориво: дизел Среден разход: 6,2 литра на 100 км Места 4+1 Управляван от: Десислав Господинов Честота на маршрута: маршрутът се изпълнява 3 пъти на седмица, тъй като мениджърите прекарват част от времето си в хотел “Ястребец”, както и посещават офиса на фирмата в град София, това налага да се предвижват до хотела във Вторник, Петък и Неделя, а към град София да се прибират Сряда, Петък и Понеделник. Веметраене на маршрута: 3:00 часа Изминати км: 152 км По него ще се превозват 2-ма от ръководните кадри във фирмата Шофьорът изпълнява този маршрут: 156 работни дни. Всеки от маршрутите е подробно описан в точка 5.2.1, където са посочени местата от където се качват и слизат служителите, както и изминатите километри. Предвижда се всеки маршрут да се обслужва от едно превозно средство, собственост на дружеството. Само автомобилът BMW X1-N1 е под наем, чийто договор се подновява поетапно. Фирмата е определила шофьори, които ще водят и поддъжрат необходимите документи и отчети за всеки автомобил.
Дейност 4. Дейности по информация и публичност Информирането на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 , е отговорност на всеки бенефициент по Програмата. Основните цели на дейностите по информация и публичност са свързани с повишаване обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОП "Развитие на човешките ресурси"; информиране широката общественост за ролята, която играе ЕС, съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; информиране за източника на европейско съфинансиране – в случая това е Европейският социален фонд. Информационната политика обхваща изработване и излъчване на два радио спота с продължителност 30 секунди по национална медия. Предвижда се всяко от съобщенията да бъде изличвано по 5 пъти съответно в началото и края на проекта. С цел популяризиране на предоставената безвъзмездна помощ ще бъдат изработени и поставени информационни табели, формат А4 на офиса, където екипа ще управлява проекта. Втората ще бъде поставена в микробуса, с който ще се превозва основната част от персонала. Предвижда се да бъдат изработени, отпечатани и раздадени рекламни материали даващи информация за ОП “РЧР”, включващи: химикал и куб със самозалепващи листи. Те ще бъдат раздадени на персонала и рецепцията на хотела. Така, че при тяхното използване да се разпространи информацията сред обществеността. При изготвянето и отпечатването на всички материали свързани с проекта ще се посочва схемата и източника на финансиране. Информация за предоставената безвъзмездна помощ ще бъде поместена и на интернет страницата на “Хастингс” ЕООД.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Лукойл България" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 69 304 BGN
Общ бюджет: 27 684 BGN
БФП: 27 684 BGN
Общо изплатени средства: 27 670 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 27 684 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 13 861 BGN
2015 13 809 BGN
27 670 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 23 531 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 782 BGN
2015 11 738 BGN
23 519 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 153 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 079 BGN
2015 2 071 BGN
4 150 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз