Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0156-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11007
Наименование: Организиран превоз на служители от/до работната база на М ЕНД ТСС ЕООД в град Стамбилийски
Бенефициент: М ЕНД ТСС ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 13.12.2013
Дата на приключване: 17.04.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
Описание
Описание на проекта: Общите цели преследвани от „М енд ТСС“ ЕООД с реализирането на проект «Организиран превоз на служители от/до работна база на „М ЕНД ТСС“ ЕООД в град Стамболийски» е осигуряване на ритмичността на работния цикъл, качествено подобрение на отношението РАБОТОДАТЕЛ-РАБОТНИК, социална адаптация и социална равнопоставеност на всички служители
Дейности: Дейност 1 - Избор на превозвач за специализиран превоз по маршрут ПАЗАРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно Стойността (20935.20 лева без ДДС) и условията за предмета на поръчката- Специализиран превоз на служители, отговарят на условията за провеждане процедура –ИЗБОР МЕЖДУ 3 ОФЕРТИ, съгласно чл.12. ал.1 на ПМС № 69/2013. Заложено е в настоящото проектно предложение „М енд ТСС“ ЕООД да организира и проведе задължителните елементи/задачи за правилното и нормативно определено провеждане на процедурата по избор на превозвач и сключване на договор с спечелилия участник в процедурата. Съгласно разпоредбите на ПМС № 69/2013 дружеството е задължено да събере най-малко 3 „съпоставими” оферти, които съдържат техническо и финансово предложение. Офертите ще се оценяват и класират по критерии „най-ниска цена”. Дейност 1 включва следните етапи: 1) Подготовка и утвърждаване на типова документация за участие (Покана за участие, Инструкция към участниците, Проектодоговор, Изисквания на М енд ТСС ЕООД, формуляр на Оферта, Методика за оценка и класиране) за провеждане на процедура ИЗБОР НА ПРЕВОЗВАЧ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАН ПРЕВОЗ НА СЛУЖИТЕЛИ ПО МАРШРУТ ПАЗАРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ И ОБРАТНО. 2) Определяне и утвърждаване на срокове за представяне на оферти, състав на комисия за избор (3 членове, от които 1 председател), срок за приключване на работата на комисията. 3) Изпращане покана за представяне на оферта до трима потенциални оферента. 4) Приемане и обработка на внесени оферти от поканените кандидати в определения срок. 5) Оценка на получените оферти и съставя доклад от назначената комисия. 6) Сключване на писмен договор с избрания кандидат за периодичен специализиран превоз на служители по определен маршрут ПАЗАРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно в работни дни с ангажимент на превозвача за съгласуване на разписанието с ДАИ, съгл. Чл.61(2) от Наредба 33/3.11.99 г.
Дейност 2- Специализиран превоз I-во тримес. Дейност 2 включва организиран периодичен транспорт в първите 66 работни дни от датата на изпълнение на договора с избрания превозвач с 1(едно) превозно средство с осигурени 20(двадесет) броя места по маршрут ПАЗРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно (с дължима в км в едната посока 30.5 км и обща дължина 61 км) , изминавана 2 пъти на денонощие или общо изминатото разстояние на едно денонощие по маршрутно разписание, дадено в точка 5.2 на настоящия формуляр е 122 км. Маршрутно разписание ПАЗАРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно е с дължина в едната посока от 30.5 км и включва 15 спирки за качване/слизане на служителите от целевата група. Предвидено е общо време за пътуване от 56 минути, като престоят на междинни спирки за качване/слизане на служителите ще е 1 минута, а на крайна спирка-гр.Стамболийски ще е 6 минути при средна техническа скорост 39 км/ч и средна съобщителна скорост 30 км/ч. Часовите графици за изпълнение на маршрутно разписание ПАЗАРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно/ в зависимост от седмицата /четна или нечетна/ от значение за работния процес са: 1) Тръгване от Начална спирка в 5:03 часа с пристигане в Крайна спирка 5:59 часа 2) Тръгване от Начална спирка в 13:33 часа с пристигане в Крайна спирка 14:29 часа 3) Тръгване от Крайна спирка в 14:30 часа и пристигане в Начална спирка в 15:26 часа 4) Тръгване от Крайна спирка в 23:00 часа и пристигане в Начална спирка в 23:56 часа Всяка четна седмица ще се изпълнява график 1 и график 2. Всяка нечетна седмица се изпълняват времеви график 3 и график 4. Общо Р-ди Дейност 2, финансирана от ЕСФ: 5233.80 лв. без ДДС и 0.00 лв. невъзст-мо ДДС
Дейност 3- Специализиран превоз II-ро тримес. Дейност 3 включва организиран периодичен транспорт през II-ро тримесечие само в работните дни (66 дни) от датата на изпълнение на договора с избрания превозвач с параметри аналогични на описаните в описание на Дейност 2. Общо Р-ди Дейност 3, финансирана от ЕСФ: 5233.80 лв. без ДДС и 0.00 лв. невъзст-мо ДДС
Дейност 4- Специализиран превоз III-то тримес. Дейност 3 включва организиран периодичен транспорт през III-то тримесечие само в работните дни (66 дни) от датата на изпълнение на договора с избрания превозвач с 1(едно) превозно средство с осигурени 20(двадесет) броя места по маршрут ПАЗРДЖИК-СТАМБОЛИЙСКИ и обратно(с дължима в км в едната посока 30.5 км и обща дължина 61 км) , изминавана 2 пъти на денонощие или общо изминатото разстояние на едно денонощие по маршрутно разписание, дадено в точка 5.2 на настоящия формуляр е 122 км с параметри аналогични на описаните в описание на Дейност 2. Общо Р-ди Дейност 4, финансирана от ЕСФ: 5233.80 лв. без ДДС и 0.00 лв. невъзст-мо ДДС
Дейност 5- Специализиран превоз IV-то тримес. Дейност 3 включва организиран периодичен транспорт през IV-то тримесечие само в работните дни (66 дни) от датата на изпълнение на договора с избрания превозвач с параметри аналогични на описаните в описание на Дейност 2. Общо Р-ди Дейност 5, финансирана от ЕСФ: 5233.80лв. без ДДС и 0.00 лв. невъзст-мо ДДС
Дейност 6- Изработка на рекламни материали, табела и платени статии за информираност и публичност по ОП РЧР Дейност6 включва редица активни мероприятия за информиране на широката общественост за изпълнявания проект, съфинансиран със средства на ЕСФ. Дейност 6 включва: 1) Изработване и поставяне на видно място на територията на работната база на М енд ТСС ЕООД в гр.Стамболийски 1 брой постоянна обяснителна табела с р- р 80х50 см, пълноцветен печат , от PVC материал, съгласно изискванията на ръководството за информираност и публичност 2) Изработване на 3 бр. плакати хром-гланц с р-р: 50 х 70 cm, съгласно изискванията на цитираното ръководство. 3) Изработване на 1000 бр. флаери хром-гланц с р-р: 210х99 мм 4) Поставяне на плакати на видно място в офиса на М енд ТСС ЕООД в гр. София и в производствената база на фирмата в град Стамболийски 5) Организиране на 2 информационни събития за местните медии за представяне на стартиралите и реализирани дейностите по проекта с БФП на ЕСФ под формата на платени статии. Едната статия е планирано да се поръча през Месец3 от изпълнение на проекта, а другата публикация ще бъде реализиране през Месец4 от старта на проекта. Дейностите по изработка на изброените рекламни материали в точки 1-3 ще бъде възложена на външен изпълнител през Месец 2 от реализация на проекта. На фирмени документи, листовки, доклади, интернет сайта на фирмата ще бъде отбелязван финансовия принос на Общността и да поставят логото на ЕС и на ОП РЧР, съгласно изискванията на ръководството за информиране и публичност. Общо Р-ди за Дейност6,финансирана от ЕСФ: 1 029.30 лв. без ДДС и 0лв. невъзстановимо ДДС
Дейност 7 – Организация и управление на дейностите по проекта Дейност 7 ще е разделена на три направления: - административно,финансово управление и организация на всички звена, включени в проекта; - подготовка и координация на текущи задачи при реализация на дейностите по проектното предложение; - вътрешен контрол и месечен мониторинг на постигнатите резултати; В етапа на реализация на задачите пряко свързани с Дейност 7 ще се осигурят средства за подкрепа и обезпечаване на изпълнението, включващи осигуряване на: -средства за възнаграждения и осигурителни плащания от работодателя за проектен координатор и ръководител проект, съставляващи екипа по организация и управление. С проектния координатор ще бъде сключен граждански договор с почасово възнаграждение от 8 лв. за 150 часа Часовата ангажираност на членовете на екипа по организация и управление е определена и заложена на база: Срок за реализация на Дейности2-6- 12 месеца х 10часа ср.мес. ангажираност, срок за реализация на Дейност 1-1 месец х 30 часа ср.мес. ангажираност. В предвид естеството на работа и задължения на всеки член се предполага, че в различните месеци от изпълнението на проекта натовареността няма да е константна величина, но като цяло 150 часа ще покрият времевата им ангажираност. При ръководителя на проект ще бъде приложена схемата на пропорционално отчитане на възнаграждението по основен договор. За нуждите на планиране на разхода за възнаграждение и осигуровки, за сметка на работодателя са използвани следните изжодни данни: СРЕДНА МЕСЕЧНА ЗАПЛАТА НА НАЕТИТЕ ЛИЦА ПО ТРУДОВО И СЛУЖЕБНО ПРАВООТНОШЕНИЕ (Последни данни от страницата на НСИ- за месец IX.2012 г.) в сектор С- Преработваща промишленост: 646 лв. Общ брой работни дни 2012 г.: 253 Формули за определяне на часова ставка на заплата и осигуровки: ROUND((646/(253*/12))/8;2) ROUND((115/(252/12))/8;2) *Делим на 253, защото данните за раб.заплата са към 2012 (Обща сума на разхода, финансиран по програмната схема: 1 876.50 BGN) -средства за обезпечаване на разходите от консумативи по организация и управление на проекта. Предвидено е закупуване на копирна хартия, тонер, химикали и др.канцеларски материали . (Обща сума на разхода, финансиран от ЕСФ: 348.75 лв. без ДДС и 0 лв. невъзстановимо ДДС ) - средства за разкриване и обслужване на банкова сметка за целите на проекта през 13-месечния период на реализация. (Обща сума на разхода, финансиран от ЕСФ: 297.10 лв.) Общо Разходи за Дейност 7, финансирана с БФП: 2 522.35 лв. без ДДС и 0 лв. невъзстановимо ДДС
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕТ "ЯЛТА - 1 - ПЕТЪР АТАНАСОВ"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 24 477 BGN
Общ бюджет: 21 994 BGN
БФП: 21 994 BGN
Общо изплатени средства: 21 963 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 21 994 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 14 059 BGN
2015 7 904 BGN
21 963 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 18 695 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 950 BGN
2015 6 718 BGN
18 669 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 299 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 109 BGN
2015 1 186 BGN
3 294 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз