Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0417-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-07005
Наименование: Насърчаване на трудовата мобилност за постигане на по - добър професионален живот в ЮРОСПИЙД ООД
Бенефициент: ЮРОСПИЙД ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 02.12.2013
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на териториалната мобилност на служителите на Юроспийд ООД за повишаване на тяхната социално-икономическа гъвкавост, устойчивост и конкурентоспособност, както и повишаване на конкурентоспособността на дружеството като цяло
Дейности: Дейност № 1 „Сформиране на екип за изпълнение на проектните дейности. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта“ В рамките на изпълнение на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление изпълнението на проектните дейности. За целите на проекта членовете на екипа ще сключат граждански договори за почасова работа на база заповед за назначаване на екип. В допълнение на това, тази дейност предвижда спазване на план-графика за изпълнение на проекта, стриктно придържане към разписаните дейности и посочените индикатори, управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение, навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации, текущ контрол по осъществяване на дейностите, анализиране и оценка на документи и др.
Дейност № 4 „Осигуряване на публичност и визуализация на проекта” Описание: Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените цели и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта. • Изработване и доставка на 9 (девет) информационни табели, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Табелите ще бъдат ползвани за визуализиране на превозните средства, с които ще бъде извършен превоза на служителите от и до работното място. • Изработване и доставка на 1 (една) информационна табела, в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „Развитие на човешките ресурси”, предназначени за визуализиране на бензиностацията, където ще се изпълнява проекта.
Дейност № 3 „Изпълнение на програма за организиран транспорт до и от работното място на служителите на дружеството“ Описание: ключова дейност за успешното изпълнение на настоящия проект е изпълнението на програма за осигуряване на организиран транспорт за 34 служители на Юроспийд ООД от населените места, в които живеят, до работното им място. Изпълнението на дейността ще бъде извършено от работодателя Юроспийд ООД, като за целта ще бъдат използвани служебни МПС-ва и определени конкретни служители (ключови експерти), който ще извършват дейността. В допълнение, работодателят ще извърши процедура по избор на доставчик за доставка на дизеловото гориво (Дейност № 2), необходимо за извършването на превоза, измежду най-малко три кандидата, така че да бъде гарантирано и ресурсно обезпечено дългосрочното изпълнение на дейността в рамките на проекта. За целите на изпълнението на дейността работодателят носи пълна отговорност относно избраните маршрути и организацията на извършване на превоза на служителите от и до работното място. Разработената от работодателя програма за осигуряване на транспорт на служителите е със следните специфични особености:  заетите в дружеството лица работят на пълен работен ден, при 5-дневна работна седмица;  осем от служителите в целевата група работят при 6-дневна работна седмица и за тях е обособен отделен маршрут (Маршрут № 8);  поради спецификите на местонахождението на работодателя, настоящите адреси на работещите и работните дни, са разработени 8 основни маршрута. Настоящият проект предвижда изпълнението на дейността по обезпечаване на транспорт за служителите от и до работното място, както следва: 1. Маршрут № 1: До работното място: София/бул. Бъкстон - бул. Царица Йоана - бул. Сливница - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 30 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - бул. Сливница - бул. Царица Йоана - бул. Бъкстон/София – общо 30 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 60 км – общо 15 120 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 10 литра/100 км Водач – ключов експерт 1: Владимир Спасов – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 2. Маршрут № 2: До работното място: София/ж.к. Обеля - бул. Сливница - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 21 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - бул. Сливница - ж.к. Обеля/София – общо 21 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 42 км – общо 10 584 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 10 литра/100 км Водач – ключов експерт 2: Савко Илиев – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 3. Маршрут № 3: До работното място: Перник/кв. Изток - магистрала Люлин - бул. Сливница - бул. Европа - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 44 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - бул. Европа - бул. Сливница - автомагистрала Люлин - Перник/кв. Изток – общо 44 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 88 км – общо 22 176 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 7,5 литра/100 км Водач – ключов експерт 3: Миглена Георгиева – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 4. Маршрут № 4: До работното място: град Сливница - Център - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 10 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - Център - град Сливница – общо 10 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 20 км – общо 5 040 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 8 литра/100 км Водач – ключов експерт 4: Живка Христова – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 5. Маршрут № 5: До работното място: София/ж.к. Дружба 2 - ул. Мизия - ул. Мадрид - бул. Левски - бул. Сливница - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 38 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - бул. Сливница - бул. Левски - ул. Мадрид - ул. Мизия - София/ж.к. Дружба 2 – общо 38 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 76 км – общо 19 152 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 9 литра/100 км Водач – ключов експерт 5: Румен Рафаилов – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 6. Маршрут № 6: До работното място: София/ж.к. Хладилника - кв. Борово - кв. Красно село - кв. Овча купел - Околовръстен път - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 45 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - кв. Овча купел - кв. Красно село - кв. Борово - София/ж.к. Хладилника – общо 45 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 90 км – общо 22 680 км годишно. МПС: 8+1 човекоместа, разходна норма 7,5 литра/100 км Водач – ключов експерт 6: Георги Александров – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 7. Маршрут № 7: До работното място: София/кв. Борово - кв. Овча купел - Околовръстен път - първокласен път А 80 - с. Петърч – общо 40 км. От работното място: с. Петърч - първокласен път А 80 - Околовръстен път - кв. Овча купел - София/кв. Борово – общо 40 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 80 км – общо 20 160 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 8 литра/100 км Водач – ключов експерт 7: Калоян Кирилов – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). 8. Маршрут № 8: До работното място: София/ж.к. Борово – главен път А 80 - с. Петърч – общо 25 км. От работното място: с. Петърч - главен път А 80 - София/ж.к. Борово – общо 25 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 6 работни дни в седмицата или 300 дни в годината по 50 км – общо 15 000 км годишно. МПС: 4+1 човекоместа, разходна норма 9,5 литра/100 км Водач – ключов експерт 8: Десислав Евтимов – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 300 дни по 2 часа – общо 600 часа на година). 9. Маршрут № 9: До работното място: София/ж.к. Обеля - бул. Ломско шосе – град Костинборд - с. Петърч – общо 24 км. От работното място: с. Петърч - град Костинброд – бул. Ломско шосе - София/ж.к. Обеля – общо 24 км. По маршрута се пътува ежедневно в рамките на 5 работни дни в седмицата или 252 дни в годината по 48 км – общо 12 096 км годишно. МПС: 8+1 човекоместа, разходна норма 11 литра/100 км Водач – ключов експерт 9: Васил Спасов – притежава 2 години релевантен опит и извършва дейността в рамките на 2 часа на ден (1 час до работното място и 1 час от работното място – обща заетост 252 дни по 2 часа – общо 504 часа на година). По посочените маршрути ще се извършва превоза на служители всеки ден. Така определените маршрути обхващат 34 от служителите на дружеството.
Дейност № 2 „Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69/2013 г.“ Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС № 69/2013 г. за следното: 1. осигуряване на доставчик на дизелово гориво за МПС, с които ще бъде извършван превоза на служителите от и до работното място; 2. осигуряване на мерките за публичност и визуализация на проекта; 3. доставка на материали и консумативи за обезпечаване администрирането на изпълнението на проектните дейности.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 48 753 BGN
Общ бюджет: 36 654 BGN
БФП: 36 654 BGN
Общо изплатени средства: 36 653 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 36 654 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 9 751 BGN
2015 26 902 BGN
36 653 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 31 155 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 8 288 BGN
2015 22 867 BGN
31 155 BGN
В т.ч. Национално финансиране 5 498 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 463 BGN
2015 4 035 BGN
5 498 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз