Дейности:
|
Дейност 1:Организация и управление
Управлението е дейност, съпътстваща всички останали дейности и по своята същност е подготвителна и заключителна част на всяка една задача. Управлението има за цел да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите.
В подготвителния етап ще се актуализира проектния график с точно фиксиране на датите на стартиране/ начало на проектните дейности. Създаденият експертен екип ще работи за ефективно организиране, управление и изпълнение на дейностите по проекта, ще следи за точното спазване на графика и ще изпълнява задачите си, описани в настоящия формуляр.
Задача 1. Осъществяване на отчетност на проекта
Дейността по отчетност се извършва текущо по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически доклади, както и окончателен технически доклад, придружени от съответните финансови отчети. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към Договора за предоставяне на БФП по ОП РЧР.
Задача 2. Подготовка на документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители според ПМС 69/2013
Всички тръжни процедури, процедури за избор на изпълнители ще бъдат проведени в съответствие с правилата и условията на ПМС 69 и настоящата процедура. Дейността включва:
- Подготовка на документация за провеждане на тръжни процедури по реда на ПМС 69;
- Провеждане на процедури за избор на изпълнители;
- Сключване на договори с изпълнители.
Пряко отговорен за управлението на проекта е Ръководителя на проекта, който ще е подпомаган от останалите членове на екипа: счетоводител и координатор. Дейност 2:Осигуряване на организиран транспорт за целевата група. Предприятието – кандидат по настоящата схема предвижда да организира транспорт за заети лица /целевата група/, които работят в две от базите на „ЕКОБУЛСОРТ” ЕАД в гр. София – база Филиповци и база Требич. Двете бази териториално се намират в населено място, което е различно от населените места, в които са регистрирани представителите на целевата група, а именно гр. Перник и гр. Елин Пелин.
Целевата група по настоящото проектно предложение са 233 служители, от тях 101 работника изпълняват служебните си задължения на база Филиповци и 132 на база Требич. Работното време на заетите лица е от 07:30 до 19:30 часа - дневна смяна /дс/ и от 19:30 до 7:30 часа - нощна смяна /нс/.
Работния процес и в двете бази е непрекъснат, целогодишен (362 дни в една календарна година, като са предвидени 3 неработни дни /72 часа/ предназначени за ремонтни дейности) в резултат, на което целевата група поемат дневни и нощни смени.
Предвижда се превоза на пътниците да се извършва на няколко пъти. В т. 5.2.1 са представени схематично двете транспортни схеми Тратспортна схема 1 – гр. Перник – База Филиповци /МАРШРУТ 1/ и Тратспортна схема 2 – гр. Елин Пелин – База Требич /МАРШРУТ 2/
При тези специфични условия на работа ползването на обществен трънспорт е неприложима опция.
Дейността по осигуряване на организиран транспорт за двата маршрута включва:
• Маршрут 1 /гр. Перник – База Филиповци – гр. Перник/
Обща дължина в една посока 74 км
Общо време за пътуване 70 мин.
База Филиповци работи 362 дни в една календара година. Всеки ден превозното средство, което ще бъде предназначено да извозва заетите лица от и до работното им място ще извършва по 4 курса на ден или 4*74 км = 296 км. Това означава, че всеки ден даденото превозно средство ще изминава по 296 км, а за една година 296 км *362 дни = 107 152 км. Предвиждаме разхода на гориво на избраното превозно средство да е 0,65 лева/ км. Това означава, че ще са ни необходими 69 648, 80 лева (107 152 км * 0,65 лева/км), за да реализираме на практика заложената дейност за организиран транспорт за целевата група от и до работното им място.
• Маршрут 2 /гр. Елин Пелин – База Требич – гр. Елин Пелин/
Обща дължина в една посока 58.0 км.
Общо време за пътуване 1 ч. 30 мин.
База Требич работи 362 дни в една календара година. Всеки ден превозното средство, което ще бъде предназначено да извозва заетите лица от и до работното им място ще извършва по 4 курса на ден или 4*58 км = 232 км. Това означава, че всеки ден даденото превозно средство ще изминава по 232 км, а за една година 232 км *362 дни = 83 984 км. Предвиждаме разхода на гориво на избраното превозно средство да е 0,65 лева/ км. Това означава, че ще са ни необходими 54 589, 60 лева (83 984 км * 0,65 лева/км), за да реализираме на практика заложената дейност за организиран транспорт за целевата група от и до работното им място.
За постигането на адекватни условия, които да насърчат гъвкавостта на пазара на труда чрез насърчаване на тереториалната мобилност, предприятието – кандидат предвижда чрез финансовата подкрепа на схемата «На път» да приложи на практика транспортни схеми, които напълно да отговарят на нуждите на целевата група (Тратспортна схема 1 и Транспортна схема 2) за двете бази на „ЕКОБУЛСОРТ” ЕАД. Ползите от реализирания проект ще са: запазване на работната сила, насърчаване на териториалната мобилност, интегриране на населението от ромски произход, създаване на условия за развитие, създаване на благоприятна работна среда, налагана на една работеща транспортна схема, мултиплициране на постигнатите резултати, доусъвършенстване, подобряване на работни процес. Дейност 3: Визуализация на проекта.
Дейността се извършва съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР и Регламент (ЕК) № 1828/ 2006 г. на Европейската комисия от 8 декември 2006г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/ 2006 г. на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/ 2006 г. на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на ЕСФ, ЕФРР чрез ОП РЧР в неговата успешна реализация.
На мястото на изпълнението на проектното предложение, на видима площ, ще бъдат поставени 2 постоянни обозначителни табели, указващи вида, името на дейността, логото на ОП РЧР, емблемата на ЕС и името на финансиращата организация.
При изработването на табелите ще бъдат спазени графичните стандарти, включени в Анекс 1 към Регламент (ЕК) № 1828/ 2006 г. на Европейската комисия.
Предвижда се в рамките на проекта да бъдат проведени две публични събития за оповестяване на резултатите по проекта пред заинтересовани страни и медии.
Информацията за проекта ще бъде отразена и в уеб сайта на предприятието, до която ще имат достъп всички и ще се изработят информационни материали. Дейност 4: Одит на проекта
Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор, член на „Института на дипломираните експерти“ Счетоводители или от фирма за одит, като докладите за одит ще се прилагат към всяко искане за междинно и окончателно плащане по проекта.
С изготвянето на одиторски доклад и с представянето на финален технически и финансов отчет на проекта ще се проследят изразходените средства в резултат на изпълнение на проектното предложение и ще се направи оценка за степента за успешното изпълнение на проекта.
|