Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0246-C0001
Номер на проект: ESF-2203-02-02008
Наименование: Подобряване условията на мобилност и качествено предвижване на работниците в "ЛЕО - Бетонови изделия" ЕООД
Бенефициент: "ЛЕО - БЕТОНОВИ ИЗДЕЛИЯ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Бургас
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта напълно съответства с общата цел на процедурата, включваща комплекс от мерки за насърчаване на географската мобилност на работниците в „Лео – бетонови изделия“ ЕООД, обхващайки служители извършващи ежедневни пътувания от и до работното си място, неразполагащи с подходящ обществен транспорт. Осигуряването на организиран транспорт за своите служители е стимулиращ фактор както за работодателя така и за работниците, с което се създава предпоставка за запазване на заетостта на заетите лица. Същевременно извършването на посочените дейности по проекта ще повлияе за постигане на по-висока фирмена сигурност, повишаване на териториалната мобилност и създаване на благоприятни работни условия
Дейности: Дейност 1: Сформиране на екип за организация и управление, окончателно определяне на отговорните лица, работен график и маршрут за извършвания транспорт. Съобразно заложените цели и дейности на предложението в Проекта и в съответствие с Договора за неговото осъществяване се сформира окончателно основният управленски екип и се определят отговорниците по отделните задачи. Основният управленски екип трябва да осигури успешното изпълнение и отчитане на Проекта. Ключовите фигури в него са: • Ръководителят е отговорен за цялостната реализация на Проекта, в това число – разпределянето на задачите и координиране дейността на другите членове на екипа, планирането на месечната дейност и подготвянето на отчети, контролиране изпълнението на месечния план-график и спазване сроковете за изпълнение на задачите, при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Агенцията по заетостта при МТСП. Координаторът по Проекта ще има задължението да координира дейността по проекта да съдейства за правиното и регламентирано постигане на всяка една от дейностите по проекта, участва в организирането и контролирането на учебния процес, отговарят за популяризирането на Проекта и резултатите от него, подпомага Ръководителя при отчитането на Проекта
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнители. Провеждане на процедури за избор на изпълнители в следните направления: - Доставчик на гориво; - Доставчик на материалите за осигуряване на публичност и визуализация;
Дейност 3: Извършване на превоз на целевата група. Превозът на служителите ще бъде извършен по два маршрута: Маршрут 1: Обхващащ следните точки: 1) Начална точка: гр. Средец, ул. Захари Стоянов 17 (1 служител) 2) Междинна точка: гр. Средец, ул. Ангел Кънчев 2 (4 служители) 3) Междинна точка: гр. Средец, ул. Георги Кирков 14 (1 служител) 4) Междинна точка: гр. Средец, ул. Алексей Мересев 24 (1 служител) 5) Крайна точка: гр. Бургас, Франко база на „Лео – Бетонови изделия“ ЕООД Общо 7 служители ще бъдат транспортирани от местата по адресна регистрация до работния обект. Като разстоянието изминато в едната посока възлиза на 44 км. Маршрут 2: 1) Начална точка: с. Карагеоргиево ( 2 служители) 2) Междинна точка: с. Рудник, ул. Стара Планина 23 (5 служители) 3) Междинна точка: с. Рудник, ул. Втора 33 (1 служител) 4) Междинна точка: м.с. Черно море, ул. Баира 2 (1 служител) 5) Крайна точка: гр. Бургас, Франко база на „Лео – Бетонови изделия“ ЕООД По вторият маршрут с общо разстояние 60 км., ще бъдат превозени 9 служители на фирмата. Съответно в двете посоки разстоянието е 120 км. За извършването на качествен и надежден превоз за шофьори са определени двама от служителите на фирмата: по Маршрут 1: Желязко Атанасов, по Машрут 2: Фаретдин Ибрям. Двамата разполагат с необходимия опит и стаж, изключително отговорни професионалисти. Транспортът ще бъде извършван всеки работен ден в рамките на допустимия 12 месечен период, което определя 252 дни за изпълнение на дейностие по проекта.
Дейност 4: Осигуряване на публичност и визуализация. Доброто взаимодействие със средствата за масова информация и осигуряването на максимална информираност и публичност относно Проекта е гаранция за неговото качествено и прозрачно изпълнение от страна на кандидата. Публичността на Проекта ще се осъществява съгласно Насоките за кандидатстване и Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/2006 от 8.12.2006 г. За извършване на дейностите по визуализация и публичност са предвидени: 1. Поставяне на информационна табела на видно и достъпно място на територията на компанията – 1 брой; 2. Изработване на рекламни брошури 700 броя; 3. Публикация в национален ежедневник – 1 брой;
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ТОПЛИВО-КЛОН БУРГАС АД
ТАУЪР ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 745 BGN
Общ бюджет: 20 162 BGN
БФП: 20 162 BGN
Общо изплатени средства: 20 162 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 20 162 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 149 BGN
2015 16 013 BGN
20 162 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 17 138 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 527 BGN
2015 13 611 BGN
17 138 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 024 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 622 BGN
2015 2 402 BGN
3 024 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз