Дейности:
|
1. Назначаване на един работник на длъжност „продавач-консултант” в магазин за сладкарски изделия. Осигуряване на трудовите възнаграждения на самонаетото лице и на наетия персонал, и осигуровки по КТ и КСО от страна на работодателя за първите три ме Назначаване на един работник на длъжност „продавач-консултант” в магазин за сладкарски изделия на осемчасов работен ден и петдневна работна седмица.
За успешното и оптимално реализиране на търговската дейност в магазин „Шоколад” ще са необходими двама работещи. Единият от тях ще бъде работникът, назначен на длъжност „продавач-консултант”, другият работещ ще бъда аз. Дейността ще се състои в подготовката на плодово-шоколадовите десерти /измиване, нарязване, подреждане на плодовете, заливането им със шоколад/, предлагането и продажбата им на клиенти, почистването на търговския обект. Отделно от това аз ще осъществявам връзката с доставчиците за зареждане на търговския обект с необходимите продукти, следене на наличностите, ревизии и контрол на работата на обекта.
Работното време на търговският обект ще е от 9 до 19 ч. от понеделник до петък включително. Събота и неделя ще бъдат неработни дни. Работникът ще има основна почивка от 12 до 13 ч. и две допълнителни почивки: от 10 до 10,30 ч. и от 15 до 15,30 ч. Моята основна почивка ще бъде от 13 до 14 ч. и две допълнителни почивки: от 10,30 до 11,00 ч. и от 15,30 до 16,00 ч.
Във времето в което са регламентираните за деня почивки на работника(основна почивка от 1 час и две допълнителни почивки от по половин час), ще работя аз. Във времето в което почивам аз, ще работи работникът. По този начин ще се осигури непрекъсната работа на търговския обект от 9 до 19 ч. Магазинът ще работи средно 22-23 дни в месеца (в зависимост от продължителността на самия месец и от това има ли официални за цялата страна празници в него) с необходимият персонал за осъществяване на оптимална търговска дейност.
Трудовият договор ще бъде сключен с трудово възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход според НКИД 2013 г. /приложение 1/, а именно 460 лв./м. Средства от финансирането на проектното предложение в размер на 3258 лв. ще се използват, за да се покрият разходите за трудови възнаграждения и осигуровки по КТ и КСО от страна на работодателя за мен като самонаето лице и за наетия служител в предприятието за период от 3 месеца.
Прилагам длъжностна характеристика /приложение 2/ на която трябва да отговаря продавач-консултанта, нает в търговския обект.
Наименование на дейността: 2. Доставка и монтиране на необходимите съоръжения и оборудване за реализация на дейността: 1 бр. шоколадов фонтан; 1 бр. средно-температурна хладилна витрина; 1 бр. електронна търговска везна; 1 бр. електронен касов апар Описание и обосновка на дейността: Фонтанът е предназначен за професионална употреба. Шоколадът, поставен в него, се използва за заливане на плодове, бисквити, сладолед, малки сладкиши, овесени ядки и мюсли, придавайки им собствения си мек и фин вкус и ги превръща във вкусни и желани десерти. Шоколадовият фонтан представлява изключителна атракция с начина по който изглежда в работещо състояние – шоколадът се стича като равномерен водопад и привлича клиенти от всички възрастови групи. Плодовите десерти залети с шоколад са желани от клиентите заради невероятно вкусната комбинация от свежи сочни плодове и фин топъл шоколад. Фонтанът има следните параметри: височина 1350 мм., 500 мм. диаметър, 240 V, 50/60 Hz, 1550 W. Работен режим- до 16-18 часа. Работно количество за най-плътен поток: 10-12 кг. шоколад. Шоколадът достига до върха на кулата, изтласкван от сгъстен въздух, чиято дюза се намира в базовата купа, в подножието на самата кула. Фонтанът поддържа нужната за шоколада температура през целия работен процес.
Средно-температурна хладилна витрина служи за осигуряване на дълготрайна свежест на плодовете, подходящото им съхранение и атрактивно предлагане. Поддържа температура в диапазона от 4 до 12 градуса, охлажда плодовете без обдухване /статично охлаждане/, за да не ги изсушава. Осигурява изключително добра видимост за клиентите и подреденост. Защитава много добре от прах, високи и ниски температури. Дължина 1200 мм.
Електронната търговска везна служи за измерване теглото на предлагания плодово-шоколадов десерт в присъствие на клиента. Везната е оборудвана с два дисплея - към търговеца и към клиента. Заверена е от метрологичните органи. Гаранция и обслужване 1 год. от датата на покупка. Използва се за да се осигури коректно измерване на поднесеният продукт на клиента. Плодово-шоколадовият десерт е с фиксиран грамаж от 250 гр. от които 150 гр. е количеството на плодовете и 100 гр. е количеството на шоколада. Клиентът има право да види реалното съответствие между обявеното количество на един плодово-шоколадов десерт в ценоразписа и количество което получава в момента на поднасяне на десерта.
Електронният касов апарат с фискална памет служи за отчитане на приходите от дейността и е задължителен за използване съгласно изискванията на Министерство на финансите.
3. Доставка и монтиране на стойка за поставяне на шоколадовият фонтан, осветена с LED-осветление; доставка и монтиране на необходимото търговско оборудване.
Едно от изискванията за успешна работа на фонтаните за шоколад е повърхността на която са поставени, да е стабилна и нивелирана. В работен режим фонтанът се облива с 10-12 кг. шоколад, който за да се стича равномерно, е необходимо да е оптимално нивелиран. Стойката е предназначена също да повдигне шоколадовия фонтан на ниво, подходящо да бъде забелязван и гледан от клиентите, да придаде по-ярка визия и осветеност на фонтана, стабилност при работата и удобство за персонала при обслужване на клиенто-потока. Стойката представлява дървена конструкция с шестоъгълна форма, включваща: подсилен плот на мястото на позициониране на фонтана; 3 крачета с товароносимост 40 кг. на точка, целящи да осигурят стабилност на съоръжението; LED-осветление за атрактивност и подходяща осветеност. Товароносимост на цялата конструкция - 120 кг.;
Търговското оборудване на обекта включва: плот на който да се обработват плодовете; шкафове за съхранение на материали и консумативи; шкаф за почистващи препарати; търговско бюро на което да се разположи електронната везна и касовия апарат и да се обслужи потребителя.
4. Първоначално закупуване на материали В списъка на материалите, които ще се вложат първоначално при стартирането на дейността включвам:
1. млечен кафяв шоколад подходящ за шоколадови фонтани - доставя се и се съхранява на шоколадови калъпи или на шоколадови копчета в количество 5 кг., 10 кг. или 25 кг. Планираното количество шоколад, което ще закупя със средства осигурени от настоящето финансиране е количеството необходимо за първите 25 работни дни от стартиране на дейността на търговския обект. 375 кг., което се получава като произведение от 0,100 гр. шоколад в един плодово-шоколадов десерт * 150 бр./ден * 25 работни дни. Цената му е 17 лв./кг. Доставката ще се извършва на период 3-4 дни.
2. плодове – изборът на плодове ще варира според сезона. Предлагането на сезонни плодове гарантира от една страна тяхната достъпност при доставка, от друга страна по-ниската им цена спрямо плодовете които се предлагат извън нормалния им за беритба сезон, и от трета страна добрите им вкусови качества и естествена сладост. Доставка ще се прави за срок не по-дълъг от четири дни, с цел плодовете да бъдат пресни и годни за предлагане. Планираното количество плодове, което ще закупя със средства осигурени от настоящето финансиране е количеството необходимо за първите четири дни от стартиране на дейността на търговския обект. 90 кг., което се получава като произведение от 0,150 гр. плодове в един плодово-шоколадов десерт * 150 бр./ден * 4 дни . Средна цена на плодовете 2,50 лв./кг.
3. пластмасови чашки. Планираното количество чашки, което ще закупя със средства осигурени от настоящето финансиране е количеството необходимо за първите 25 работни дни от стартиране на дейността на търговския обект. 3750 бр., което се получава като произведение от чашките необходими за 150 бр. плодово-шоколадов десерт/ден * 25 работни дни. Средна цена на чашка 0,03 лв./бр.
4. пластмасови лъжички. Планираното количество лъжички, което ще закупя със средства осигурени от настоящето финансиране е количеството необходимо за първите 25 работни дни от стартиране на дейността на търговския обект. 3750 бр., което се получава като произведение от лъжичките необходими за 150 бр. плодово-шоколадов десерт/ден * 25 работни дни. Средна цена на лъжичка 0,01 лв./бр.
5. салфетки. Планираното количество салфетки, което ще закупя със средства осигурени от настоящето финансиране е количеството необходимо за първите 25 работни дни от стартиране на дейността на търговския обект. 3750 бр., което се получава като произведение от лъжичките необходими за 150 бр. плодово-шоколадов десерт/ден * 25 работни дни. Средна цена на салфетка 0,02 лв./бр.
5. Плащане наем на помещението в което ще се осъществява дейността на предприятието за първите три месеца от началото на дейността. Плащането на наем представлява един от разходите, съпровождащи дейността на предприятието. Покриването на този разход за сметка на финансирането за първите 3 месеца от началото на дейността ще даде възможност на предприятието да стартира успешно дейността си и да навлезе уверено на пазара без финансови затруднения. След първите три месеца плащането на наема на помещението ще е по възможностите на предприятието и ще става за сметка на месечната му печалба.
|