Дейности:
|
Дейност №1: „Сформиране на екип, управление, координация, мониторинг и отчитане на проектните дейности, включително комуникация с ДО” В рамките на изпълнението на тази дейност се планира да бъде извършено следното:
Сформиране на екип за управление изпълнението на проектните дейности. Въз основа на заповед за назначаване на екип, за целите на проекта, членовете му ще сключат граждански договори за почасова работа.
Организиране на работата на членовете на екипа и обезпечаване на необходимите организационни процеси и процедури за спазването на план-графика за изпълнение на проектните дейности, стриктно придържане към планираното в проекта и посочените индикатори.
Управление на бюджета и неговото целесъобразно и добросъвестно изпълнение.
Навременно установяване на нередности и предотвратяване на евентуални проблемни ситуации.
Текущ мониторинг по осъществяване на дейностите, в това число по отношение на външните изпълнители, избрани по реда и условията на ПМС № 69 от 2013 г.
Поддържане на архив на проекта и осъществяване на комуникация с ДО в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Дейност №2: „Провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69/2013 г.” Избор на външни изпълнители по реда и условията на ПМС 69/2013 г. за следното:
1. Обезпечаване на мерки за публичност и визуализация на проекта, а именно: 8 информационни табели; организация и провеждане на 2 пресконференции.
2. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заети в предприятието лица за период от 12 месеца.
3. Доставка на материали и консумативи за целите на администриране на проектните дейности. Дейност №3: „Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заети в предприятието лица за период от 12 месеца” В настоящия проект е планирано осигуряването на транспорт до и от две работни места – бензиностанция, находяща се в град Нова Загора и бензиностанция, находяща се в к.к. Слънчев бряг на главен път Е87 „Варна – Бургас”.
За реализацията на дейността е необходимо изпълнението на следните 6 маршрута, а именно:
1. Маршрут №1: село Езеро – град Нова Загора:
1.1. Дължина на маршрута – 6 км;
1.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 30 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като работата е организирана на 3 смени – дневна, нощна и редовна като дневната и редовната смяна ще бъдат извозвани с 1 транспортно средство в посока до работното място.
1.3. В рамките на 12 месеца е необходимо изминаването общо на 10950 км., тъй като бензиностанцията работи 365 денонощия и на всяка смяна ежедневно работят заети лица, живеещи в село Езеро. Това се равнява средно на 912,50 км./ месец.
2. Маршрут №2: село Баня – село Кортен – град Нова Загора:
2.1. Дължина на маршрута – 17 км;
2.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 34 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като заетите лица, които живеят в посочените населени места работят на дневна и нощна смяна.
2.3. За максимална оптималност работата на служителите от посочените населени места ще бъде организирана, така че смените им да съвпадат. По този начин е необходимо осигуряването на транспорт за лицата за 15 денонощия в месеца, което средно на месец се равнява на 510 км или общо за 12 месеца - на 6120 км.
3. Маршрут №3: град Бургас – град Поморие – град Ахелой – село Равда – град Несебър – к.к. Слънчев бряг:
3.1. Дължина на маршрута – 43,6 км;
3.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 87,2 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като заетите лица, които живеят в посочените населени места работят на дневна и нощна смяна.
3.3. За максимална оптималност работата на служителите от град Бургас и град Поморие ще бъде организирана, така че смените им да съвпадат. По този начин е необходимо осигуряването на транспорт за лицата за 15 денонощия в месеца, което средно на месец се равнява на 1308 км или общо за 12 месеца - на 15696 км.
4. Маршрут №4: град Ахелой – село Равда – град Несебър – к.к. Слънчев бряг
4.1. Дължина на маршрута – 13,5 км;
4.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 27,0 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като заетите лица, които живеят в посочените населени места работят на дневна и нощна смяна. Тъй като по посочения маршрут се налага да пътуват ежедневно служители на бензиностанцията, е заложено в проекта те да използват маршрут №3 за 15 денонощия в месеца, а за останалите 15 денонощия се залага настоящия маршрут №4.
4.3. Разстоянието на месец по този маршрут се равнява на 405 км или общо за 12 месеца - на 4860 км.
5. Маршрут №5: село Оризаре – к.к. Слънчев бряг
5.1. Дължина на маршрута – 14,7 км;
5.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 29,4 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като заетите лица, които живеят в посочените населени места работят на дневна и нощна смяна.
5.3. За максимална оптималност работата на служителите от село Оризаре ще бъде организирана, така че смените им да съвпадат. По този начин е необходимо осигуряването на транспорт за лицата за 15 денонощия в месеца, което средно на месец се равнява на 441 км или общо за 12 месеца - на 5292 км.
6. Маршрут №6: село Кошарица – к.к. Слънчев бряг
6.1. Дължина на маршрута – 8 км;
6.2. За едно денонощие е необходимо изминаването на 16,0 км., за да бъде осигурен транспорт до и от работното място за служителите, тъй като заетите лица, които живеят в посочените населени места работят на дневна и нощна смяна.
6.3. За максимална оптималност работата на служителите от село Кошарица ще бъде организирана, така че смените им да съвпадат. По този начин е необходимо осигуряването на транспорт за лицата за 15 денонощия в месеца, което средно на месец се равнява на 240 км или общо за 12 месеца - на 2880 км. Дейност №4: „Обезпечаване на визуализация и публичност на проекта” В рамките на тази дейност е планирано приложението на следните мерки за осигуряване на публичност и визуализация, а именно:
Изработка на две информационни табели, всяка една от които ще бъде поставена на бензиностанцията в град Нова Загора и на обекта в к.к. Слънчев бряг, където целевата група осъществява трудовата си дейност.
Изработка на шест мобилни информационни табели, които ще бъдат използвани за визуализирането на транспортните средства, които ще извозват служителите до и от работното им място.
Организиране и провеждане на две пресконференции в в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта.
При изпълнението на гореописаните мерки ще бъдат спазвани графичните и текстовите изисквания на Ръководството за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”.
|