Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0066-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-13003
Наименование: Предоставяне на организиран транспорт на заетите в Рада ЕАД от и до работното им място
Бенефициент: Рада ЕАД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 09.12.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Добрич
                    Добрич-град
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на географската мобилност на заетите лица в „Рада” ЕАД, които пътуват ежедневно от и до работното си място, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт
Дейности: 1.Управление, мониторинг и отчитане на проекта Непосредствено след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ по проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще бъде отговорен за постигане добра координация и оперативност на изпълнението на проектните дейности, в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. Екипът по проекта ще осъществява оперативен контрол над работата на външните изпълнители и ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни, реализация на дейностите съобразно изготвения план – график, както и стриктно придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. В случай на възникване на отклонения от приетия план – график за изпълнение на дейностите, отговорност на екипа по организация и управление е да предприеме своевременно корективни действия, информирайки за това Договарящия орган на програмата. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление. Екипът по организация и управление ще следи за коректното, навременно и качествено изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители и доставчици по проекта. В изпълнение на своите задължения, екипът по организация и управление ще докладва и отчита изпълнението на проекта в съответствие с предоставените от Договарящия орган отчетни форми и документи и съгласно клаузите на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. По време на изпълнението на проекта, както и след неговото приключване, екипът по организация и управление ще осигурява директен достъп на представителите на Междинното звено и Управляващия орган или други одитиращи институции за извършване на проверка на място на резултатите от изпълнението на проекта. Екипът ще отговаря също така за осигуряването на информираност и публичност, съгласно правилата на чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, както и на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Експертите ще направят всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд.
2.Избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заетите във фирма „Рада” ЕАД лица за период от 12 месеца. Дейността включва подготвителен етап на планиране и формулиране на критерии за избор на изпълнител. Изпълнението на дейността включва провеждане на избор на изпълнител за осигуряване на организиран транспорт на заетите в „Рада” ЕАД от и до работното им място, съгласно изискванията на ПМС 69 от 2013 г. и правилата на ОП „Развитие на човешките ресурси“. За осигуряване на организиран транспорт на заетите от и до работното им място, „Рада” ЕАД ще проведе избор на изпълнител съгласно ПМС 69. След като бенефициентът оцени офертите според поставените от него изисквания, той ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидат се сключва писмен договор за предоставяне на услуга.
4.Информиране и публичност В настоящата дейност са включени различни методи за разпространение на информация с цел запознаване на целевата група, националните медии и широката общественост с проектното предложение. Прилаганите мерки ще са в съответствие с правилата за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. В рамките на тази дейност са предвидени следните мерки за осигуряване на информираност и публичност: - организация на две конференции – откриваща и закриваща за национални медии, представители на ДО и УО, представители на целевата група и широката общественост. - подготовка и отпечатване на банер – 1 бр. за двете конференции. - информационна брошура за проекта пълноцветен печат, тираж от 45 копия. - Стикери на транспортните средства, превозващи служителите на предприятието от и до работното им място – 2 бр.; - Анкетни карти за контрол, мониториране и отчитане на нагласата и удовлетвореността на целевата група от организирания транспорт от и до работното им място - 20 бр.; В периода на изпълнение на проекта ще бъде поставено информационно табло, а след завършване на дейностите и постоянна обяснителна табела. Те ще способстват за разпространение на постигнатите резултати и ефекти от проекта и допълнително ще съдействат за популяризирането му сред обществеността. Всеки един от изброените методи изрично ще оповестява, че проектът се изпълнява по програма ОП РЧР с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд;
3.Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заетите във фирма „Рада” ЕАД лица за период от 12 месеца Дейността включва организиране на транспорт на заетите в предприятието и живущи извън пределите на гр. Добрич за период от 12 месеца. „Рада” ЕАД разполага с 20 работника, живущи извън пределите на гр. Добрич. За постигането на по-висока удовлетвореност, лоялност, комфорт и мотивация за работа на заетите, предприятието предоставя организиран превоз на служителите от и до работното им място. Подобрените условия на транспорт ще допринесат за повишената концентрация и трудоспособност на служителите в предприятието, което от своя страна ще окаже положителен ефект върху представянето и бъдещото развитие на дружеството. Посредством предоставянето на комфортен и безопасен организиран транспорт на служителите си, „Рада” ЕАД ще има възможността да се възползва от привличането и задържането на висококвалифицирани специалисти, живущи извън територията на гр. Добрич. Това ще допринесе за създаването на стимулираща и ефикасна работна обстановка. Целевата група по проекта – 20 бр. служители ще се извозват с 2 автобуса. Автобусът, пътуващ по маршрут I: Добрич гараж – Стожер – Добрич ”Рада” ЕАД – Добрич гараж - Добрич ”Рада” ЕАД – Стожер - Добрич гараж, разполага с по 20 места. Автобусът, пътуващ по маршрут II: Добрич гараж – Стефаново – Бранище – Добрич „Рада” ЕАД – Добрич гараж - Добрич „Рада” ЕАД – Бранище – Стефаново - Добрич гараж, е 15-местен. Тъй като „Рада” ЕАД няма собствени автобуси, фирмата ще използва външна фирма за превоза на служителите си. Заетите във фирмата работят на едносменен режим, която обуславя еднократното пътуване на превозните средства по всеки от двата маршрута, извършвано в рамките на 1 ден. Транспортът ще включва тръгване от гараж на автобуса, минаване през спирки, на които се качват служители, превоза им до „Рада” ЕАД, прибирането на транспортното средство в гараж и обратно: тръгване от гараж, качване на персонала от работното им място в „Рада” ЕАД, разтоварване по спирки на местоживеене и прибиране на транспортното средство в гараж. Така изминаваните километри по маршрути са следните: по маршрут I: Добрич гараж – Стожер – Добрич ”Рада” ЕАД – Добрич гараж - Добрич ”Рада” ЕАД – Стожер - Добрич гараж – 80,6 км.; по маршрут II Добрич гараж – Стефаново – Бранище – Добрич „Рада” ЕАД – Добрич гараж - Добрич „Рада” ЕАД – Бранище – Стефаново - Добрич гараж - 64 км. на ден.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
АЛБЕНА-АВТОТРАНС АД
АЛБЕНА АВТОЕКСПРЕС - 98
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 26 767 BGN
Общ бюджет: 20 026 BGN
БФП: 20 026 BGN
Общо изплатени средства: 20 023 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 20 026 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 353 BGN
2015 14 670 BGN
20 023 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 17 022 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 550 BGN
2015 12 469 BGN
17 020 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 004 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 803 BGN
2015 2 200 BGN
3 003 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз