ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0082-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-01-11005
Наименование:
Запазване на заетостта на персонала и осигуряване на транспорт, съобразен с работното време и местоживеенето на работниците на ПИРДОПИНВЕСТ ЕООД
Бенефициент:
ПИРДОПИНВЕСТ ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
04.12.2013
Дата на приключване:
04.03.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област                    Пирдоп
Описание
Описание на проекта:
- Насърчаване на географската мобилност на работната сила в България; - Запазване на заетостта на персонала на „ПИРДОПИНВЕСТ“ ЕООД, чрез осигуряване на финансиране за организиране на транспорт
Дейности:
1.Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място Финансирането по проекта ще бъде използвано за осигуряване на организиран транспорт на работници и служители (технически ръководители) от с. Розино, гр. Пирдоп и гр. Златица до с. Челопеч, където Дружеството изпълнява целогодишно и ежедневно строително-ремонтни работи в „ЧЕЛОПЕЧ МАЙНИНГ“ ЕАД в съответствие с Рамков договор № ЧМ/СНМ-298/08.10.2010 г. и анекси към него. Работното време на персонала е от 08.00 ч. до 17.00 ч.. Поради спецификата на работа периодично се налага промяна в работното време която е съобразена със спецификата на извършваната в момента СМР или спецификата на обектите. Например: при полагане на бетон, работното време се съобразява с необходимото технологично време за изпълнение на дейността; част от обектите се намират в минни галерии под земята, поради което е необходимо съобразяване с изискванията за безопасност и достъп до работното място, определени от „ЧЕЛОПЕЧ МАЙНИНГ“ ЕАД. Наличният обществен транспорт е неудобен за използване, поради неподходящото разписание или поради честата липса на свободни места в транспортните средства. В чести случаи гъвкавото работно време не предполага използването на наличния обществен транспорт. Практиката за осигуряване на организиран транспорт от „ПИРДОПИНВЕСТ“ ЕООД се прилага успешно от шест години, с което се обосновава решението за кандидатстване на Дружеството в настоящия проект.
2.Информираност и публичност Информирането на широката общественост и заинтересованите страни за финансовото подпомагане, което е отпуснато на Дружеството за изпълнението на предвидените дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъде осъществено при стриктно спазване на правилата и изискванията, посочени в: Регламент (ЕК) № 1828/2006 и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Структурата и съдържанието на информационните материали и документи ще бъдат обсъдени в екипа по управление на проекта с оглед спазването на определените изисквания за визуализация.
3.Избор на доставчик на дизелово и бензиново гориво Дейността включва изготвяне и утвърждаване на график, подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител за доставка на горива в съответствие с правилата на ПМС № 69/2013.
4.Организация и управление на проекта, вътрешен контрол на изпълнението Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените в договора дейности. Това предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани с работата и спецификата на управлението на дейности в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, членовете на екипа ще създадат и поддържат ефективна система за вътрешна комуникация, редовни срещи с цел да се следи цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще продължат през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Вас ойл къмпани" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
44 213 BGN
Общ бюджет:
2 867 BGN
БФП:
2 867 BGN
Общо изплатени средства:
2 867 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
2 867
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
8 843 BGN
2015
- 5 976 BGN
2 867 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
2 437
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
7 516 BGN
2015
- 5 079 BGN
2 437 BGN
В т.ч. Национално финансиране
430
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 326 BGN
2015
- 896 BGN
430 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз