Описание на проекта:
|
Да се подобри качеството на живот на работещите в „Парадайз Бийч”АД чрез подобряване на условията за работа на персонала, да се постигане по-високо ниво на заетост, да се повиши производителността, и засилване на социалното включване. Насърчаване на работодателя за наемане на хора от различни региони с цел повишаване на конкурентоспособността, производителността и адаптивността към съвременните пазарни изисквания. Да се инвестира в хората, да се гарантира на всекиго пълноценно участие в обществото и правото на достоен труд; да се постигне по-високо качество на работната сила; социалната защита да стане по-устойчива и „активна“; да бъде осигурено равенство на възможностите, да се насърчи развитието на сектора на социалната икономика, и като резултат от всички целенасочени действия да се постигне икономическо и социално сближаване
|
Дейности:
|
1. Подготовка по проекта Уточняват се в детайли персоналните отговорности, изясняват се методиката и времевото разпределение на дейностите в рамките на срока за изпълнение на проекта, уточнява се механизма за вътрешен контрол и наблюдение на изпълнението и резултатите. 2. Организация и провеждане на търг за избор на транспортна фирма След обстойното изследване на предлагането на транспортни услуги, набелязаните фирми ще бъдат поканени да предложат своите оферти за извършване на превоз до и от работното място на персонала на фирма „Парадайз Бийч” АД. Ще се разработят тръжни документации, ще бъде определен съставът на тръжната комисия. Изборът ще бъде направен при спазване Закона за обществените поръчки и условията на ПМС 69/2013 за определяне на изпълнител, свързаните нормативни актове, правилата на ЕСФ за възлагане и етичните норми. 3. Извършване на транспорт на персонала до и от работното място Извършване превоз на персонала до и от работното място, съобразно сключения договор с изпълнителя.
През летния сезон превоза ще са извършва по следната схема:
• до работното място 5,00 часа – един автобус 20 местен, 7,00 часа – един автобус 51 местен,и един автобус 15 местен 13,00 часа – един автобус 20 местен, 16,00-един автобус 15 местен ;
• от работното място 8,00 часа – един автобус 20 местен, 14,30 часа – един автобус 15 местен, 17,00 часа – два автобуса 51 и 15 местни, 23,00 часа - един автобус 20 местен.
През зимния сезон превоза ще са извършва по следната схема:
• до работното място 7,20 часа – един автобус 15 местен,
• от работното място 17,00 часа – един автобус 15 местен.
4. Отчетност Всички удостоверителни документи, касаещи изразходваните от бюджета средства се съхраняват от счетоводителя на проекта и са на разположение на проверяващи от Министерството на финансите, Възложителя или други одиторски органи на Европейския съюз. 5. Публичност и визуализация на проекта Ще се осъществи съгласно коригендума на Регламент ЕО № 1828/2006 То ще бъде насочено в три основни направления:
Информиране на персонала на дружеството;
Популяризиране на участието на „Парадайз Бийч”АД в схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ЕСФ по ОП «РЧР» сред обществеността на региона и другите предприятия от бранша;
Популяризиране чрез печатни материали, дипляни, листовки, което ще осигури гласност на работата по проекта сред потенциалните контрагенти от цял свят.
Пред сграда на „Парадайз Бийч”АД, ще бъдат поставени табла с информация за участието на дружеството в схема за безвъзмездна финансова помощ от ЕСФ, чрез одобрен проект по ОП „РЧР” осигуряване на транспорт от и до работното място на заетите лица.
6. Мониторинг и оценка на проекта През целия период на действие на проекта ръководителят на проекта ще контролира изпълнението на дейностите, ще наблюдава и следи работата на екипа и ефективността от действията на изпълнителя.
Самооценяването на проектните дейности ще се осъществи чрез:
1. Дефиниране на критерии (индикатори) за ефективност: брой лица, включени в осигуряването на транспорт; дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки; запазване на трудовата заетост след минимално определения срок от 1 година.
2. Въвеждане на система за набиране на обратна информация от целевите групи и потребителите за ефективността и ефикасността от обучението чрез специално разработена анкетна карта.
Към оценката на проекта, в края на обученията ще се изготви краен отчет.
|