Дейности:
|
Дейност 1:
Административна дейност: Организация и управление на проекта. Избор на външни изпълнители за дейностите, които ще бъдат възлагани по реда на ПМС 69/2013 г. и последващите му изменения.
Успешното изпълнение на проекта се основава на доброто проучване, планиране, изпълнение и следпроектния контрол на всички дейности, с цел ефективна устойчивост на резултатите от тях.
Предвидено е екипът по организация и управление да включва ръководител, счетоводител и координатор, назначени със заповед от ръководството на Кандидата. Ръководителят на проекта ще осигури необходимия качествен контрол на изпълнението на всички дейности по проекта, както и навременното отстраняване на появили се въпроси, проблеми и закъснения при реализацията им. Назначаването на координатор на проекта ще доведе до ефективен мониторинг на изпълнението на всички дейности. Счетоводителят ще отговаря за законното разходване на средствата по проектните дейности и осчетоводяването им. Управленският екип ще координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с ДО договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. По-конкретно, екипът за управление на проекта ще изпълнява следните задачи:
• изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
• осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
• извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
• своевременно изготвяне и представяне на изискваните месечни справки, отчети, финансови и технически междинни/финални доклади към ДО относно изпълнението на проекта. Ще се осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган.
• коректен и прозрачен избор на външни изпълнители за съответните дейности по реда на ПМС 69/2013 г.
Сформираният екип по проекта ще отговаря за цялостната организация и координация на всички дейности, ще се създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, между екипа и ръководството, ще се провеждат редовни срещи на екипа с цел да се следи цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия.
Дейност 3:
Осигуряване на информираност и публичност на проектните дейности.
Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от ЕС и Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки материал по проекта.
Планирано е използването на следните мерки за информация и публичност:
Информационна табела
В периода на изпълнение на проекта Изпълнителят ще постави 1 брой информационна табела на сградата на хотел „Иберостар Съни Бийч Ризорт“, където ще се извършват дейностите по настоящия проект. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата:
а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз;
б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ;
в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”;
г) послание, което символизира помощта на ЕС – „Инвестира във вашето бъдеще”.
Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на табелата.
Дейност 2:
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите лица в „Съни Травел Клуб“ ЕООД.
Извършването на дейността е необходимо, поради нуждите на ЦГ от осигурен надежден и удобен транспорт до работното им място, поради неудобството от съществуващия такъв в момента и от липсата на такъв до малките населени места.
Дейността включва пет маршрута, по които ще се осигурява организиран транспорт до и от работното място за заетите лица - хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”- к.к. Слънчев бряг.
Предвижда се през месеците май, юни, юли, август, септември и октомври хотелът да работи непрекъснато /седем дни в седмицата/ – на смени и да се използват следните маршрути за превоз на персонала на хотела:
МАРШРУТ 1 №: гр. Бургас - к-с „Меден рудник“, гр. Поморие – в началото на града, гр. Ахелой, с. Равда, гр. Несебър, к.к .Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”, гр. Несебър, с. Равда, гр. Ахелой, гр. Поморие – в началото на града, гр. Бургас - к-с „Меден рудник“;
Общ брой на превозваните работници: 120 човека;
Смени, на които работят: 4 смени;
Разпределение на работниците по смени: Редовна смяна – 55 човека; Първа смяна - 24 човека; Втора смяна – 29 човека; Трета смяна – 12 човека;
Начална точка на маршрута - гр. Бургас, к-с „Меден рудник“. От нея ще се качват и слизат работниците. Общ брой на превозваните работници от гр.Бургас - 100 човека;
Крайна точка на маршрута – к.к. Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”. От нея ще се качват и слизат работниците;
Междинни точки за качване и слизане:
• гр. Поморие-в началото: 10 работника /6 работника – редовна смяна; 1 работник -първа смяна; 2 работника – втора смяна; 1 работник - трета смяна /
• гр. Ахелой: 3 работника / 1 работник – редовна смяна; 1 работник -първа смяна; 1 работник – втора смяна/
• с. Равда: 3 работника / 1 работник – редовна смяна; 1 работник -първа смяна; 1 работник – втора смяна/
• гр. Несебър: 4 работника / 1 работник – редовна смяна; 1 работник -първа смяна; 1 работник – втора смяна; 1 работник -трета смяна /
Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 4;
Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус;
Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 120;
Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие:
- Три превозни средства ще извършат превоза по маршрута един път в денонощие;
- Едно превозно средство, возещо трета смяна ще извърши превоза по маршрута два пъти;
Километри между началната и крайната точка на маршрута -55км.Общо километри на маршрута 110 км.
МАРШРУТ № 2:Бургаска област-с.Кликач, Бургаска област -с.Раклиново, Бургаска област -с.Карагеоргиево, гр.Айтос, гр.Каблешково, к.к .Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”, гр.Каблешково, гр.Айтос, Бургаска област -с.Карагеоргиево, Бургаска област -с.Раклиново, Бургаска област-с.Кликач;
Общ брой на превозваните работници: 41 човека;
Смени, на които работят: Редовна смяна;
Начална точка на маршрута - Бургаска област-с.Кликач. От нея ще се качват и слизат работниците. Общ брой на превозваните работници от с. Кликач - 17 човека;
Крайна точка на маршрута – к.к. Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”. От нея ще се качват и слизат работниците;
Междинни точки за качване и слизане:
• с.Раклиново: 5 работника /5 работника – редовна смяна /
• с.Карагеоргиево: 3 работника / 3 работника – редовна смяна /
• гр.Айтос: 12 работника / 12 работника – редовна смяна /
• гр.Каблешково: 4 работника / 4 работника – редовна смяна /
Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1;
Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус:
Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 41;
Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие –1 път.
Километри между началната и крайната точка на маршрута -99 км.
Общо километри на маршрута 198 км.
МАРШРУТ № 3:Бургаска област-с.Мъглен, Бургаска област -с.Рудник, Бургаска област -с. Мина Черно море, к.к .Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”, Бургаска област -с. Мина Черно море, Бургаска област -с.Рудник, Бургаска област-с.Мъглен;
Общ брой на превозваните работници: 20 човека;
Смени, на които работят: Редовна смяна;
Начална точка на маршрута - Бургаска област- с.Мъглен. От нея ще се качват и слизат работниците. Общ брой на превозваните работници от с.Мъглен -11 човека;
Крайна точка на маршрута – к.к. Слънчев бряг, хотел “Иберостар Съни Бийч Ризорт”. От нея ще се качват и слизат работниците;
Междинни точки за качване и слизане:
• с.Рудник: 2 работника / 2 работника – редовна смяна /
• с.Мина Черно море: 7 работника / 7 работника – редовна смяна /
Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1;
Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус;
Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 20;
Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път.
Километри между началната и крайната точка на маршрута -80 км.
Общо километри на маршрута – 160 км.
МАРШРУТ № 4:Бургаска област-с.Кликач, гр.Айтос, Бургаска област -с.Рудник, Бургаска област -с. Мина Черно море, гр.Каблешково, к.к .Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”, гр.Каблешково, Бургаска област -с. Мина Черно море, Бургаска област -с.Рудник, гр.Айтос, Бургаска област-с.Кликач;
Общ брой на превозваните работници: 38 човека;
Смени, на които работят: 2 смени;
Разпределение на работниците по смени: Първа смяна – 15 човека; Втора смяна – 23 човека;
Начална точка на маршрута - Бургаска област-с.Кликач. От нея ще се качват и слизат работниците. Общ брой на превозваните работници от с. Кликач - 17 човека;
Крайна точка на маршрута – к.к. Слънчев бряг, хотел “Иберостар Съни Бийч Ризорт”. От нея ще се качват и слизат работниците;
Междинни точки за качване и слизане:
• гр.Айтос: 9 работника /3 работника – първа смяна; 6 работника – втора смяна /
• с.Рудник: 6 работника /2 работника – първа смяна; 4 работника – втораа смяна /
• с.Мина Черно море: 3 работника /1 работник – първа смяна; 2 работника – втора смяна /
• гр.Каблешково: 3 работника /1 работник – първа смяна; 2 работника – втора смяна /
Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 2;
Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус;
Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 38;
Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път.
Километри между началната и крайната точка на маршрута -90 км.
Общо километри на маршрута – 180 км.
Предвижда се през месеците ноември, декември, януари, февруари, март и април да се работи на петдневна работна седмица/редовна смяна/ и да се използва един маршрут за превоз на персонала на хотела както следва:
МАРШРУТ № 5: гр. Бургас - к-с „Меден рудник“, гр. Поморие-център, гр. Ахелой, с. Равда, гр. Несебър, к.к. Слънчев бряг хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”, гр. Несебър, с. Равда, гр. Ахелой, гр. Поморие-център, гр. Бургас - к-с „Меден рудник“ /зимен маршрут/
Общ брой на превозваните работници: 20 човека;
Смени, на които работят: редовна смяна;
Начална точка на маршрута - гр. Бургас, к-с „Меден рудник“. От нея ще се качват и слизат работниците. Общ брой на превозваните работници от гр.Бургас - 14 човека;
Крайна точка на маршрута – к.к. Слънчев бряг, хотел “ Иберостар Съни Бийч Ризорт”. От нея ще се качват и слизат работниците;
Междинни точки за качване и слизане:
• гр. Поморие-център: 2 работника /2 работника – редовна смяна; /
• гр. Ахелой: 1 работник / 1 работник – редовна смяна; /
• с. Равда: 1 работник / 1 работник – редовна смяна; /
• гр. Несебър: 2 работника / 2 работника – редовна смяна; /
Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1;
Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус:
Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 20;
Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път.
Километри между началната и крайната точка на маршрута -62км.
Общо километри на маршрута – 124 км.
За определянето на бюджета по тази дейност е използван следния метод:
За един маршрут- броя на километри на ден, при броя на превозните средства и дни на месец (средно 21 работни дни при петдневна работна седмица за месеците ноември-април и 30,67 дни за летните маршрути при седемдневна работна седмица за месеците май-октомври) = брой изминати км за месец. Брой изминати километри за месец х броя на месеците, през които ще се осъществява превоза (ноември-април= 6 месеца и май-октомври= 6 месеца) = общо км. за целия период х 0,65 лв./км.= обща сума.
Пояснение: Общият брой дни в шестмесечния период май-октомври е 184 дни. За целите на изчислението на общия брой километри на месец за периода май-октомври е използвано съотношението 184 : 6 = 30,67 дни средно на месец.
|