Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0008-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-02003
Наименование: Организиране на специализиран транспорт за служителите на "ДЖИ ВИ ВИ" АД и неговия партньор
Бенефициент: ДЖИ ВИ ВИ АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на географската мобилност на 85 работници, представители на целевата група
Дейности: 4. Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”. № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и съгласно Ръководството за информиране и публичност на Оперативна програма Развитие на човешките ресурси. С цел информиране на обществеността ще бъде проведено едно информационно събитие, което ще даде информация за дейностите по проекта и финансиращата го програма. Ще бъде поръчан един банер за информационното събитие, чрез който да се оповестява, че съответният проект се финансира от ЕСФ чрез ОП РЧР. Ще бъдат изготвени и 500 брошури с информация за ОП „РЧР” и нейните приоритети, за целите и очакваните резултати от настоящия проект, които ще бъдат разпространявани на информационното събитие, както и сред партньорите, клиентите и работниците на дружеството.
2. Организация и извършване на дейността по транспорт на работещите. Партньорите ще извършват специализирания превоз със собствен транспорт, ангажирайки квалифицирани експерти. Към настоящия момент покритието на градския транспорт в гр.Варна, който обслужва к.к.Златни пясъци е изключително ограничено. На голяма част от работещите в комплекса се налага да използват повече от едно превозно средство, за да достигнат до работното си място, което коства както на тях, така и на работодателя им, допълнителни времеви и финансови ресурси. Чрез изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурен специализиран транспорт, който да извозва всички работници до и от работните им места, като по този начин ще се оптимизират разходите на работодателите, ще се създаде подходяща работна среда за заетите, което и ще повиши производителността им. Предвид сезонния характер на дейността си, партньорите са разработили транспортни схеми, които могат да поемат сезонния персонал от 85 души. Схемите са разработени с цел постигане на възможно най-ефективен и икономичен от времева, финансова и екологична гледна точка резултат. Транспортната схема включва 2 бр. машрути, по които ще се движат общо 2 транспортни средства. През 214 дни по време на активния сезон транспортните средства превозват заетия постоянен персонал по маршрути I и II, детайлно описани в транспортната схема. По тези маршрути в посочения период ще се движат автобус и лек автомобил. Автобусът прави общо осем курса, отиване и връщане (по маршрут I). Лекият автомобил се движи по два пъти на ден, отиване и връщане (по маршрут II). Двата маршрута са представени в детайлна транспортна схема по-долу и включват както следва: За всички 214 дни: Маршрут I – 34,7 км (и 1 час времетраене) в една посока – тръгва от спирка кв.Владиславово – Поща в: 5:00 часа; 7:00 часа; 16:00 часа; 19:00 часа. И връщане от кк.“Златни пясъщи“, х-л„Перуника“ в: 6:00 часа; 14:30 часа; 17:30 часа; 21:30 часа. Маршрут II – 25,9 км (и 45 мин. времетраене) в една посока – тръгващ от сп. Тракия в 7:00 часа и връщащ се от к.к “Златни пясъци”, х-л“Перуника“ в 17.30 часа.
1. Организация, текущо управление и мониторинг на проекта. Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление на проекта включва лица, които са теоретично и практически подготвени в своите експертни области. Основните поддейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта. 1.4. Текущо обработване и поддържане на документацията. Опитът и експертизата на екипа по управление на проекти ще способстват за ефективно управление на проекта.
3. Дейност за изобр на външен изпълнител на гориво. Изборът на външен изпълнител на гориво ще допринесе за по-ясното и коректно отчитане на резултатите. Също така ще улесни изпълнението на Дейност 2.
Партньори
Партньори:
ВИЙОР-97 ООД
Изпълнители:
"Брандконсултинг 48" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 35 292 BGN
Общ бюджет: 29 577 BGN
БФП: 29 577 BGN
Общо изплатени средства: 29 576 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 29 577 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 7 058 BGN
2015 22 517 BGN
29 576 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 25 140 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 000 BGN
2015 19 140 BGN
25 139 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 436 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 059 BGN
2015 3 378 BGN
4 436 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз