Дейности:
|
Дейност 1: Изграждане на устойчива структура за управление на проекта Провеждане на първа среща на ръководителят на проекта и счетоводителят – координатор на проекта за разпределение на функциите. Разработване на конкретен план-график за изпълнение на дейностите с уточнено разпределение на правата и отговорностите между членовете на екипа. Екипът ще извърши дейности по: осъществяване на оперативно наблюдение на процесите; текущ контрол, изготвяне на междинни отчети и финален отчет; сключване на договор с банка и откриване на сметка за извършване на плащанията по проекта; дейности по визуализация на проекта. Дейност 2: Закупуване на машини и инструменти За започване на дейността на фирмата е необходимо закупуване на следните машини: преносим компютър, инверторен апарат, машина за запояване на медни тръби, акумулаторен винтовер, перфоратор, къртач, бормашина, винтоверт за гипсокартон, ренде, циркуляр, оберфреза и ъглошлайф. Дейност 3: Закупуване на материали За осъществяване на дейността на фирмата е необходимо закупуване на материали, необходими за производствената дейност на дружеството. Дейност 4: Сключване на трудови договори на самонаетия управител и нетото лице Управителят на „Жоро строй” ЕООД ще работи като самонаето лице и освен че ще бъде отговорен за правилното ръководене изпълнението на проекта, ще работи като монтажник на дограмата. Предстои разкриването на едно работно място за информатор приемна. През първите три месеца от назначението средствата за работна заплата и осигуровки на назначеното лице са заложени в бюджета на проекта, а през следващите 12 месеца ще са за сметка на кандидата. На практика на наетото безработно лице, регистриранно в ДБТ – Стара Загора ще се осигури заетост, не по-малка от 15 месеца. Дейност 5: Публичност и визуализация на проектните резултати Изработване на две табели (едната ще се монтира пред офиса-приемна в гр. Стара Загора, а втората – пред производствената база в с. Маджерито, община Стара Загора) за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Табелата е пълноцветна и с резмери: дължина 80 см. и ширина 55 см. Отпечатване на стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по настоящия проект оборудване. Стикерите ще са пълноцветни с размери: дължина 4 см. и ширина 7 см. Отпечатване на брошури с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще се популяризират резултатите от изпълнението на настоящия проект. Дейност 6 : Изготвяне на междинни отчети и финален доклад за изпълнението на проекта Счетоводителят – координатор ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяването на резултатите от тях. Отговаря за състоянието на финансовата дисциплина и недопускане на условия за разхищения и злоупотреби. Отговаря за достоверността на финансово-счетоводните документи.
|