Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1062-C0001
Номер на проект: ESF-1203-09-12009
Наименование: Собствен бизнес - нов старт в живота
Бенефициент: "ЖОРО СТРОЙ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Стара Загора
                    Стара Загора
Описание
Описание на проекта: Да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Насърчаване създаването на нов бизнес-модел в областта на предприемачеството чрез предоставяне подкрепа на безработни лица за стартиране на собствен бизнес и разкриване на нови работни места в новосъздаденото предприятие.
Дейности: Дейност 1: Изграждане на устойчива структура за управление на проекта Провеждане на първа среща на ръководителят на проекта и счетоводителят – координатор на проекта за разпределение на функциите. Разработване на конкретен план-график за изпълнение на дейностите с уточнено разпределение на правата и отговорностите между членовете на екипа. Екипът ще извърши дейности по: осъществяване на оперативно наблюдение на процесите; текущ контрол, изготвяне на междинни отчети и финален отчет; сключване на договор с банка и откриване на сметка за извършване на плащанията по проекта; дейности по визуализация на проекта.
Дейност 2: Закупуване на машини и инструменти За започване на дейността на фирмата е необходимо закупуване на следните машини: преносим компютър, инверторен апарат, машина за запояване на медни тръби, акумулаторен винтовер, перфоратор, къртач, бормашина, винтоверт за гипсокартон, ренде, циркуляр, оберфреза и ъглошлайф.
Дейност 3: Закупуване на материали За осъществяване на дейността на фирмата е необходимо закупуване на материали, необходими за производствената дейност на дружеството.
Дейност 4: Сключване на трудови договори на самонаетия управител и нетото лице Управителят на „Жоро строй” ЕООД ще работи като самонаето лице и освен че ще бъде отговорен за правилното ръководене изпълнението на проекта, ще работи като монтажник на дограмата. Предстои разкриването на едно работно място за информатор приемна. През първите три месеца от назначението средствата за работна заплата и осигуровки на назначеното лице са заложени в бюджета на проекта, а през следващите 12 месеца ще са за сметка на кандидата. На практика на наетото безработно лице, регистриранно в ДБТ – Стара Загора ще се осигури заетост, не по-малка от 15 месеца.
Дейност 5: Публичност и визуализация на проектните резултати Изработване на две табели (едната ще се монтира пред офиса-приемна в гр. Стара Загора, а втората – пред производствената база в с. Маджерито, община Стара Загора) за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Табелата е пълноцветна и с резмери: дължина 80 см. и ширина 55 см. Отпечатване на стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по настоящия проект оборудване. Стикерите ще са пълноцветни с размери: дължина 4 см. и ширина 7 см. Отпечатване на брошури с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще се популяризират резултатите от изпълнението на настоящия проект.
Дейност 6 : Изготвяне на междинни отчети и финален доклад за изпълнението на проекта Счетоводителят – координатор ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяването на резултатите от тях. Отговаря за състоянието на финансовата дисциплина и недопускане на условия за разхищения и злоупотреби. Отговаря за достоверността на финансово-счетоводните документи.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 985 BGN
Общ бюджет: 14 127 BGN
БФП: 14 127 BGN
Общо изплатени средства: 14 127 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 127 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 640 BGN
2015 2 486 BGN
14 127 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 008 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 9 894 BGN
2015 2 113 BGN
12 008 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 119 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 746 BGN
2015 373 BGN
2 119 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз