Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0051-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-02023
Наименование: С организиран транспорт до и от работното място в "ХЕПИ ЛЕЙДИ" ЕООД
Бенефициент: "ХЕПИ ЛЕЙДИ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 09.12.2013
Дата на приключване: 01.10.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: - да се осигурят предпоставки за запазване на заетостта в „Хепи Лейди” ЕООД; - да се подобри производителността и географската мобилност на служителите в „Хепи Лейди” ЕООД
Дейности: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители В екипа за организация и управление на проекта е включен юрист, който ще отговаря за планиране, организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители; ще следи за изпълнение на договорите, сключени за дейностите по проекта; ще изготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; ще подпомага членовете на екипа за организация и управление в рамките на своите компетенции. Предвидено е да се изберат изпълнители за следните дейности:  Осъществяване на информиране и публичност на проекта. Изборът ще бъде направен чрез Директно възлагане, съгласно чл. 12, ал. 2, т. 2 от ПМС № 69/2013г.;  Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за служителите на „Хепи Лейди” ЕООД чрез Събиране на не по-малко от 3 (три) оферти, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 2 от ПМС69/2013г.;  Чрез Директно възлагане ПМС69/2013г.; ще бъде избран доставчик за материали, консумативи и други материални активи необходими за изпълнение на дейностите по организация и управление на проекта. При избора на изпълнители ще се изпълняват изискванията на указанията за прилагане на принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Организация и управление на проекта В срок до пет дни след одобрение на проекта и подписване на договор за финансова помощ Кандидатът ще сформира екип за организация и управление на проекта (ОУП), който ще се състои от ръководител, координатор, счетоводител и юрист. Ще бъдат сключени договори (допълнение към трудовите договори или граждански договори) с лицата, ангажирани за изпълнението на съответните длъжности по проекта, с конкретно описание на задълженията и отговорностите им. Екипът, ще има задълженията да:  Организира и координира изпълнението на Договора за безвъзмездна финансова помощ за проекта по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» 2007-2013 г.;  Организира и ръководи разработването на проекта и свързаните с него документи;  Организира и координира процедурите за определяне изпълнители на дейности, свързани с проекта съгласно действащото законодателство и ПМС 69;  Контролира изпълнението на дейностите по проекта чрез мониторинг и контрол по организирането на дейностите, сроковете за изпълнението им и върху крайните резултати от тях.;  Отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от стартиране изпълнението на проекта до окончателното му приключване, като докладва за напредъка на проекта пред кандидата и УО;  Екипът за ОУП, в рамките на своята компетентност, ще отговаря за съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта по реда и съобразно сроковете, съгласно договора за безвъзмездна финансова помощ;  Екипът, ще осигурява достъп и необходимото съдействие при провеждане на проверки на място от страна управляващия орган на ОП „РЧР 2007-2013г.”, сертифициращия орган и одити от страна на одитиращи институции;  Екипът ще предприема, в рамките на своята компетентност, необходимите действия с оглед навременното и точно изпълнение на препоръките от проведени проверки на място и одити върху изпълнението на проекта. (Конкретните задължения на всеки един от членовете на екипа подробно са разписани в раздел ІІ. Екип за организация и управление на проекта от настоящия формуляр за кандидатстване). Екипа за организация и управление ще провежда редовни работни срещи, организирани от Ръководителя, относно изпълнението и напредъка на проекта, възникнали затруднения и намиране на решения за тяхното преодоляване, разпределянето на задачите и планирането на предстоящи дейности. Ще се изготвят протоколи от работните срещи, които ще се предоставят и на Кандидата. Проектът ще бъде управляван, администриран и отчитан според изискванията и насоките за изпълнение на проекти, финансирани по схема BG051PO001-2.2.03 „На път”, както и според държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. Сформиране на екип за организация и управление е задължително спрямо изискванията по схема BG051PO001-2.2.03 „На път”. В едно с това коректното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта изисква строга органицазия с точно, ясно и конкретно разпределени задължения и отговорности, за да се гарантира постигането на целите, заложени в проекта.
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на служители на „Хепи Лейди” ЕООД За изпълнението на дейността ще бъде определен външен изпълнител. По проектното предложение ще бъде извършен организиран транспорт на 57 служители на „Хепи Лейди” ЕООД до работното им място в с. Яребична. Всички служители във фирмата са назначени на пълно работно време, като събота и неделя са почивни дни. Предвид факта, че служителите които ще се възползват от организирания транспорт са от повече от 2 населени места, транспорта ще бъде извършен по 2 различни маршрута с 2 превозни средства. На първият маршрут началната точка е Варна, бул. Цар Освободител, първи автосалон. След това превозното средство ще спира на следните спирки: – Варна, бул. Цар Освободител 331; 3. – Варна, Червен Площад, бул. Цар Освободител; 4. –Варна, ул. Никола Вапцаров, 7, бензиностанция /Маршрутът продължава по бул. Цар Освободител, по бул. Княз Борис 1-ви и по ул. Никола Вапцаров; 5. – Варна, бул. Осми приморски полк, бивш завод Дружба; 6. – Варна, бул. Владислав Варненчик, 4, Дом Народен Флот /Маршрутът продължава по бул. 8-ми приморски полк и бул. Вл. Варненчик/; 7. – Варна, бул. Владислав Варненчик, 49, бившето кино Тракия; 8. – Варна, бул. Владислав Варненчик, 158; 9. – Варна, ул. Академик Андрей Сахаров, 9; 10.– Варна, ул. Прилеп, 66; 11.- с. Яребична; След като служителите пристигнат с. Яребична, където се намира тяхното работно място превозното средство ще се върне обратно във Варна. - Крайната точка на първия маршрута е Варна, бул. Цар Освободител, първи автосалон. Общ изминати километра за маршрута са – 46,86 км, като по този маршрут ще се пътува два пъти на денонощие с едно превозно средство. Общо изминатите километри на денонощие за първият маршрут ще бъдат 93,72 км. На вторият маршрут началната точка е Варна, бул. Цар Освободител, първи автосалон. След това превозното средство ще спира на следните спирки: - гр. Аксаково; - с. Игнатиево; - с. Яребична; След като служителите пристигнат с. Яребична, където се намира тяхното работно място превозното средство ще се върне обратно във Варна. - Крайната точка на втория маршрута е Варна, бул. Цар Освободител, първи автосалон. Общ изминати километра за маршрута са – 40,3 км, като по този маршрут ще се пътува два пъти на денонощие с едно превозно средство. Общо изминатите километри на денонощие за маршрута ще бъдат 80,6 км. На ден изминатите километри за двата маршрута ще възлизат на 174,32 км. Или за една година изминатите километри ще възлизат на 43928,64 км. (174.32*21раб. дни)*12 м.
Осъществяване на информиране и публичност на проекта. При изпълнението на проекта се предвижда да се изпълнят и дейности за визуализация на проекта. „Хепи Лейди” ЕООД ще предприеме всички необходими действия за разгласяване на факта, че настоящото проектно предложение се финансира от Европейския социален фонд по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Предприетите за тази цел мерки ще бъдат в пълно съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламент на Комисията № 1828/2006 и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Основната цел на предвидените в рамките на визуализацията дейности е осигуряване информираността и публичността на предвидените за изпълнение дейности, резултати и дефинирани цели, както и промотиране на програмата, приоритетната ос и приноса на Европейския Съюз. Визуализацията и публичността на проекта, дейностите и заложените цели ще бъде осигурена посредством:  Провеждане на начална и заключителна пресконференция с оглед информиране на заинтересовани страни и целеви групи по проекта – 2 броя; - Началната пресконференция е едно от първите публични събития и ще се реализира в рамките до 2-тия месец от стартирането на проекта. На нея ще се представят заложените цели на проекта, както и предвидените дейности за тяхното постигане. На пресконференцията ще присъстват представители на Кандидата, журналисти и всички други заинтересовани страни. - Във финалната пресконференция участие ще вземат участниците в процеса на изпълнение на всички дейности по проекта, включително целевите групи. Специално внимание ще бъде отделено и на журналистите с цел намиране на широко медйно представяне на резултатите от изпълнението на проекта;  Табела – 1 бр. - ще бъде поставена на видно място в офиса на Кандидата. Ще предоставя информация за наименованието на проекта, финансовия принос на Общността, както и периода на изпълнение на проекта.  Изработване на информационни брошури, популяризиращи основните проектни дейности, дефинираните цели и очаквани резултати – 100 броя. - по 50 бр. за началната и 50 бр. за финалната пресконференция;  Публикации в печатни медии. В рамките на проекта ще се разработят и публикуват 2 публикации за регионални вестници с информация за резултатите от реализацията на проекта на съответните етапи и приноса на ЕСФ.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЧЕНСФИЛД-55 ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 33 401 BGN
Общ бюджет: 29 021 BGN
БФП: 29 021 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 29 021 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 24 668 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 353 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз