ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1099-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-05-10009
Наименование:
Търговски обект - Шериданс
Бенефициент:
ХЕМЕРА - КРИСТИНА ИЛИЕВА ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.11.2013
Начална дата:
06.12.2013
Дата на приключване:
01.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Монтана                    Монтана
Описание
Описание на проекта:
Проектът стимулира безработни лица, успешно завършили обучение по Компонент 1 да регистрират предприятие и стартират дейност, като им се осигури начален стартов капитал за обучение на персонал, първоначално закупуване на материали, осигуряване на разходите за трудови възнаграждения на самонаетото лице и на наетия персонал за не повече от 3 месеца, като първоначален инвестиционен капитал свързан с развитието на основната дейност на предприятието. Проектът е изцяло съчетан и със стратегическата цел на ОП, „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз и националния бюджет – да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, качествено образование и учене през целия живот, подобряване на производителността, засилване на социалното включване
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта. Спецификата на Проекта налага изграждането на управленски екип. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат разписани в споразуменията, които ще се подпишат при стартиране изпълнението на дейностите по Проекта. Екипът за управление на Проекта ще включва: Ръководител и Счетоводител. Екипът за управление не само ще координира дейностите, но ще подпомага „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД при вземането на управленски решения. Екипът за управление на Проекта ще бъде определен от „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД, в съответствие с неговата оценка на спецификата на фирмата, определения бюджет в часове и човешки ресурси, при съблюдаване на изискванията за недопускане конфликт на интереси. Ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта, които ще бъдат предоставени от фирмата. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностно законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в специални шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Отговорност за спазване на законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на Проекта. Задължителна документация: • Входящ и изходящ дневник за кореспонденция • Книга за сигнали и предложения • Присъствена форма на назначените по трудов договор • Други при необходимост Финансови документи: • Финансов отчет и приложения • Ведомости за заплати и отчети за осигуровки • Други при необходимост В хода на реализирането на проекта ще се осъществява контрол на всички дейности, контрол по отношение на качеството на предоставяните услуги, начина и времето за изпълнението им от „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД чрез ежемесечни проверки на място по предварително изготвен график.. Резултатите от извършените проверки се отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите действия за отстраняването им.
Дейност 2: Закупуване на оборудване и материали за първоначално стартиране на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД За стартиране на дейността и осигуряване на нормален процес на работа ще бъдат закупени: • Материали за първоначално стартиране на дейността; • Оборудване: 1. Касов апарат 1бр. 2. Компютърна конфигурация с монитор 1бр. 3. Принтер – 1 бр. 4. Климатик – 1 бр. След подписване на договора за безвъзмездна финансова помощ, „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД съвместно с екипа за организация и управление на проекта, на основание ПМС 69 /2013 г. ще избере доставчик на необходимото оборудване и материали, необходими за изпълнение на дейностите по проекта.
Дейност 3: Подбор на персонала във фирмата за позиция – продавач - консултант, оценка и класиране на кандидатите За осъществяване на дейността си създаденото предприятие „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД се нуждае от работници. Ще се извърши конкурентен подбор насочен към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст и нужната квалификация. Подбора е ангажимент на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Лицата, които желаят да работят „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД подават заявление (по образец), придружено с определени документи - по настоящ адрес в „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Заявленията ще се набират, както следва: От 1 до 15 ден на първи месец от стартиране на Проекта; Подадените заявления се входират в Входящ дневник за кореспонденция. Ръководителят за управление на екипа сформира Комисия за оценка и подбор, която се определя със заповед на Управителя на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Комисията провежда интервю с кандидатите в срок до 3 (три) дни след изтичане на срока за подаване на заявленията. Списъкът с резултатите от проведения конкурс се излага на специално определено място в сградата на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. При оценяването комисията взема предвид професионалния опит, степен на завършено образование и нужната квалификация за определената професия
Дейност 4: Информиране и публичност За популяризиране на проект Търговски обект – „ШЕРИДАНС” ще бъдат изработени и поставени в Търговски обект – „ШЕРИДАНС” • 1бр.пълноцветна табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране (по образец) • Самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане • Брошури с логото на ЕС и ЕСФ.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 878 BGN
Общ бюджет:
16 425 BGN
БФП:
16 425 BGN
Общо изплатени средства:
16 424 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
16 425
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
16 424 BGN
2015
0 BGN
16 424 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
13 961
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
13 961 BGN
2015
0 BGN
13 961 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 464
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 464 BGN
2015
0 BGN
2 464 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз