Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1099-C0001
Номер на проект: ESF-1203-05-10009
Наименование: Търговски обект - Шериданс
Бенефициент: ХЕМЕРА - КРИСТИНА ИЛИЕВА ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Монтана
                    Монтана
Описание
Описание на проекта: Проектът стимулира безработни лица, успешно завършили обучение по Компонент 1 да регистрират предприятие и стартират дейност, като им се осигури начален стартов капитал за обучение на персонал, първоначално закупуване на материали, осигуряване на разходите за трудови възнаграждения на самонаетото лице и на наетия персонал за не повече от 3 месеца, като първоначален инвестиционен капитал свързан с развитието на основната дейност на предприятието. Проектът е изцяло съчетан и със стратегическата цел на ОП, „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз и националния бюджет – да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, качествено образование и учене през целия живот, подобряване на производителността, засилване на социалното включване
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта. Спецификата на Проекта налага изграждането на управленски екип. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат разписани в споразуменията, които ще се подпишат при стартиране изпълнението на дейностите по Проекта. Екипът за управление на Проекта ще включва: Ръководител и Счетоводител. Екипът за управление не само ще координира дейностите, но ще подпомага „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД при вземането на управленски решения. Екипът за управление на Проекта ще бъде определен от „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД, в съответствие с неговата оценка на спецификата на фирмата, определения бюджет в часове и човешки ресурси, при съблюдаване на изискванията за недопускане конфликт на интереси. Ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта, които ще бъдат предоставени от фирмата. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностно законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в специални шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Отговорност за спазване на законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на Проекта. Задължителна документация: • Входящ и изходящ дневник за кореспонденция • Книга за сигнали и предложения • Присъствена форма на назначените по трудов договор • Други при необходимост Финансови документи: • Финансов отчет и приложения • Ведомости за заплати и отчети за осигуровки • Други при необходимост В хода на реализирането на проекта ще се осъществява контрол на всички дейности, контрол по отношение на качеството на предоставяните услуги, начина и времето за изпълнението им от „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД чрез ежемесечни проверки на място по предварително изготвен график.. Резултатите от извършените проверки се отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите действия за отстраняването им.
Дейност 2: Закупуване на оборудване и материали за първоначално стартиране на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД За стартиране на дейността и осигуряване на нормален процес на работа ще бъдат закупени: • Материали за първоначално стартиране на дейността; • Оборудване: 1. Касов апарат 1бр. 2. Компютърна конфигурация с монитор 1бр. 3. Принтер – 1 бр. 4. Климатик – 1 бр. След подписване на договора за безвъзмездна финансова помощ, „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД съвместно с екипа за организация и управление на проекта, на основание ПМС 69 /2013 г. ще избере доставчик на необходимото оборудване и материали, необходими за изпълнение на дейностите по проекта.
Дейност 3: Подбор на персонала във фирмата за позиция – продавач - консултант, оценка и класиране на кандидатите За осъществяване на дейността си създаденото предприятие „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД се нуждае от работници. Ще се извърши конкурентен подбор насочен към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст и нужната квалификация. Подбора е ангажимент на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Лицата, които желаят да работят „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД подават заявление (по образец), придружено с определени документи - по настоящ адрес в „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Заявленията ще се набират, както следва: От 1 до 15 ден на първи месец от стартиране на Проекта; Подадените заявления се входират в Входящ дневник за кореспонденция. Ръководителят за управление на екипа сформира Комисия за оценка и подбор, която се определя със заповед на Управителя на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. Комисията провежда интервю с кандидатите в срок до 3 (три) дни след изтичане на срока за подаване на заявленията. Списъкът с резултатите от проведения конкурс се излага на специално определено място в сградата на „Хемера – Кристина Илиева” ЕООД. При оценяването комисията взема предвид професионалния опит, степен на завършено образование и нужната квалификация за определената професия
Дейност 4: Информиране и публичност За популяризиране на проект Търговски обект – „ШЕРИДАНС” ще бъдат изработени и поставени в Търговски обект – „ШЕРИДАНС” • 1бр.пълноцветна табела за информиране на обществеността, относно полученото безвъзмездно финансиране (по образец) • Самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане • Брошури с логото на ЕС и ЕСФ.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 878 BGN
Общ бюджет: 16 425 BGN
БФП: 16 425 BGN
Общо изплатени средства: 16 424 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 16 425 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 424 BGN
2015 0 BGN
16 424 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 961 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 13 961 BGN
2015 0 BGN
13 961 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 464 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 464 BGN
2015 0 BGN
2 464 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз